انیمیشن اولین تریلر از انیمیشن سینمایی در مسیر باران

davoodice

Well-Known Member
بچه های مشهد تقدیم می کنند:

سلام به همه.
انیمیشن سینمایی در مسیر باران با تکنیک سه‌بعدی رایانه‌ای اجرا شده. این انیمیشن به مدت دو سال با بیش از صد نفر متخصص و تلاش‌های شبانه‌‎روزی ساخته شده است. مدت زمان فیلم نیز ۸۰ دقیقه محصول استودیو انیمیشن بنیان فیلم وبه سفارش موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی می‌باشد.

نرم‌افزارهای مورد استفاده در این انیمیشن سینمایی: Maya / Zbrush / Marri / ۳D Coat
کارگردان: حامد کاتبی
تهیه کننده: مریم چوپان‌زاده

نویسند‌گان: سعید تشکری – مهدی سیم‌ریز

بازیگران: امین زندگانی – رحیم نوروزی

کارگردان فنی: داود طباطبایی - حامد کاتیی
سرپرست مدل سازی: مازیار بادرستانی
سرپرست تکسچرینگ و شبیه سازی پارچه: رضا نیرومند
سرپرست لی اوت: محمد افشارنژاد
سرپرست ریگینگ: مهدی نوبخت
سرپرست انیمیت: رضا عظیمی
سرپرست رندر و مدیریت رندر فارم: داود طباطبایی

تولید استودیو انیمیشن بنیان فیلم - مشهد

attachment.php


attachment.php
attachment.php
attachment.php







:oops:
لینک دانلود تریلر


http://www.mediafire.com/watch/5naq2hknxdyy216/avc_Trailer_2_Final.mp4
 

پیوست ها

  • sakl.jpg
    sakl.jpg
    93.8 کیلوبایت · بازدیدها: 255
آخرین ویرایش:

darklight

کاربر فعال
از نظر تکنیکی خیلی عالی بود و به شخصه با گرافیک و جلوه های ویژه و انیمیت کار خیلی حال کردم.

اما دوست داشتم به جای یک کار رئال انیمیشن یک کار فانتزی و یا تخیلی تری رو ببینم یا حداقل موضوع و داستان و شخصیت پردازی ای که با فیلم نشه ساختش و انیمیشن بودنش موضوعیت داشته باشه ....
اما از همین جا برای شما آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم استقبال خوبی ازش بشه که خستگی از تنتون در بیاد .... خدایا به این ماه عزیز تمام بچه های ایران که در مسیر تعالی کشورشون تلاش می کنند یاریشون کن و به هدفشون برسون الهی آمین ....
 
خوب بود مخصوصا مدل سازی
اما به نظر من مدل سازی و رندر اونم توی یه کار رئال اونم با موشن کپچر خیلی هنر نیست
ما باید تا میتونیم بریم سراغ کار های فانتزی و انیمیت دستی ، اینا الان خواهان داره
متاسفانه این موکاب بدجوری داره انیماتورها رو میبره به فنا
در هر صورت خسته نباشید
 

madmaster_3d

Well-Known Member
من بر خلاف بقیه دوستان واقعا با این کار حال کردم. یعنی نسبت به انیمیشن هایی که تا الان تو ایران ساخته شدن این واقعا خیلی خوب بود
و نشون میده در مسیر پیشرفت هستیم انشالا اگر پارتی بازی رفیق بازی فامیل بازی کمتر بشه
اساسین کریده لامصب :) ولی حال کردم
البته یک مشکل بزرگ تو انیمیشن های ایرانی که دیدم مسئله ریگش هستش ولی این خوب بود نسبتا
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام
جدا باعث افتخار هست و من به شخصه از اینکه بچه های این مملکت میتونن چنین کارایی انجام بدن احساس غرور می کنم.
در مورد نظر دوستان خب سبک های انیمیشن خیلی وسیع هست و خیلی راحت در موردش حرف زدن کار خوبی نیست. 100 نفر متخصص قطعا سواد و تجربه بیشتر از من و شما دارن به این راحتی میگین خیلی سخت نیست؟! به نظرم این حرف شما حاکی از عدم شناخت هست. مثل این میمونه من بگم هه هه جراحی غدد سرطانی که کاری نداره! میرم داروخانه قرص میخورم خوب میشم.
خواهشن نظرهای تخصصی بدین.
اما اینکه میفرمایید سبک فانتزی بله این حرف منطقی هست. توی سبک فانتزی یه زیبایی نهفته که کمپانی پیکساز همیشه روی این فاز تاکید داره
از اون ور کمپانی مثل squar enix با شاهکارهایی مثل فاینال فانتزی یا رابت زمکیس نزدیکی انیمیشن به رئال و وافعیت که هر کدوم هزار دلیل برای کاراشون دارن مثل سبک نقاشی رئال و مدرن.اما نمی تونیم بگیم رئال سخت نیست! مدرن خیلی خوبه!
من از داوود عزیز تشکر میکنم اینکه افتخار دادن منت گذاشتن و این کار فوق العاده با ارزش رو شیر کردن.
خدا خیرت بده.
مجید علویزاده رو پیدا بکنم میگم بفرسه تاپ گالری سایت .
 
سلام
جدا باعث افتخار هست و من به شخصه از اینکه بچه های این مملکت میتونن چنین کارایی انجام بدن احساس غرور می کنم.
در مورد نظر دوستان خب سبک های انیمیشن خیلی وسیع هست و خیلی راحت در موردش حرف زدن کار خوبی نیست. 100 نفر متخصص قطعا سواد و تجربه بیشتر از من و شما دارن به این راحتی میگین خیلی سخت نیست؟! به نظرم این حرف شما حاکی از عدم شناخت هست. مثل این میمونه من بگم هه هه جراحی غدد سرطانی که کاری نداره! میرم داروخانه قرص میخورم خوب میشم.
خواهشن نظرهای تخصصی بدین.
اما اینکه میفرمایید سبک فانتزی بله این حرف منطقی هست. توی سبک فانتزی یه زیبایی نهفته که کمپانی پیکساز همیشه روی این فاز تاکید داره
از اون ور کمپانی مثل squar enix با شاهکارهایی مثل فاینال فانتزی یا رابت زمکیس نزدیکی انیمیشن به رئال و وافعیت که هر کدوم هزار دلیل برای کاراشون دارن مثل سبک نقاشی رئال و مدرن.اما نمی تونیم بگیم رئال سخت نیست! مدرن خیلی خوبه!
من از داوود عزیز تشکر میکنم اینکه افتخار دادن منت گذاشتن و این کار فوق العاده با ارزش رو شیر کردن.
خدا خیرت بده.
مجید علویزاده رو پیدا بکنم میگم بفرسه تاپ گالری سایت .

دوست عزیز من خودم مدل سازم در همین حدی که توی این فیلم دیدی و در ضمن مدل سازی رئال رو حتی میشه با اسکنر های سه بعدی هم انجام داد خیلی راحت و بی دردسر، و رندر هم که بستگی داره به قدرت سخت افزاری شما که بتونی با چه کیفیتی رندر بگیری.
میمونه انیمیت ، اونم که با موشن انجام شده
به نظر من انیمیت خوب حرف اول میزنه که ما توی ایران کم داریم
من حرفم اینه: ما که داریم زحمت میکشیم لااقل راه درست بریم
در هر صورت من این کارو تحسین میکنم، انشالله که ایرانی ها توی انیمیشن برسن به اوج
 
آخرین ویرایش:

Mahdi_1984

Banned
انیمیشن موشن کپچر رو خیلی دوست دارم، امیدوارم خوب وطبیعی دراومده باشه، یه سوال ، رند همه این کار چقدر طول کشیده و هزینه رندرفارم چقدر شده؟
 

mortezan

Active Member
سلام
کارتون واقعا عالی و زیبا هست...
نمیگم اینکار بهترین کار موجوده... نه شاید جای کمی پیشرفت بیشتر هم داشته باشه... ولی انصاف بدیم که کار حرفه ای هست و اینکه بگیم:
مدل سازی رئال رو حتی میشه با اسکنر های سه بعدی هم انجام داد خیلی راحت و بی دردسر، و رندر هم که بستگی داره به قدرت سخت افزاری شما که بتونی با چه کیفیتی رندر بگیری.
میمونه انیمیت ، اونم که با موشن انجام شده
انصافا یکم کم انصافی هست... خب انتظار داریم که چه اتفاقی بی‌افته؟ خب همه همینجوری پیش میبرن دیگه... یعنی حتما باید کاری که شرکت هایی مثل پیکسار و ... میزنن انجام بدیم که بگیم اها این شد یه چیزی؟

برسی انصافی این نیست که بگیم که خب این که با فلان چیز درست شده اونجاشم که با بهمون چیز درست شده... پس کلا خوب نیست...
برسی انصافی اینه:
آیا کیفیت رندر خوب بوده؟
آیا مدلینگ خوب شده؟
آیا انیمیت خوب شده؟
آیا حرکت دوربین خوب انجام گرفته؟
آیا فیلم داستان قوی داره؟
آیا صداگذاری خوب شده؟
آیا...
همه این سوالات باید با صرف نظر کردن از اینکه این کار ها با چه چیزی انجام شده باشه... اینو باید سر لوحه خودمون بکنیم: که مهم نیست با چی کار میکنیم، مهم اینه چیکار میکنیم...


با ارزوی موفقیت برای همه کسانی که در زمینه موفقیت و پیشرفت ایران قدم بر میدارند...
 

maya_22

Well-Known Member
سلام
کار خیلی خوبی شده تبریک میگم اولین چیزی که توجه منرا جلب کرد نور پردازی خوب کار بود مخصوصا صحنه های خارجی اول کار که معلوم بود واقعا روش کار شده و طبیعی بودنش خوب خودش را نشون داده
بقیه بخشها خوب بود فقط انیمتهای برخی جاها خشک به نظر میمومد و نمیدونم چقدر از موشن کپچر استفاده شده و چقدرش دستی بوده ولی جا برای کار داشت
از لحاظ بصری کلا خیلی خوب بود با توجه به اینکه اینجور کارها معمولا نصفه نیمه میمونن نموشن دو کار سینمایی که خودم توش بودم وسط کار به دلایلی خوابیده یا ب تاخیر روبرو میشه
درهر حال خسته نباشی به گروه و خودت بابت این کار زیبا
موفقتر باشید
 

davoodice

Well-Known Member
ممنون داداش این کار دیگه آخراشه تا یه ماه دیگه تموم میشه انشالله.
 

MT_WORLD

Member
با سلام و خسته نباشید

در قسمت ذکر عوامل از بازیگران کار نام بردید

بنظرم تا جایی که من دیدم در کاراهای انیمیشن

بازیگر نداریم یا از صدای بازیگران استفاده میشه

یا برای موشن کپچر از یک بازیگر استفاده میشه

(مثلا: گوینده نقش نامیده میشه)

حالا در حد کارتون هایی که ما دیدیم شما که خودتون استادی

موفق باشید
 
آخرین ویرایش:

davoodice

Well-Known Member
با سلام و خسته نباشید

در قسمت ذکر عوامل از بازیگران کار نام بردید

بنظرم تا جایی که من دیدم در کاراهای انیمیشن

بازیگر نداریم یا از صدای بازیگران استفاده میشه

یا برای موشن کپچر از یک بازیگر استفاده میشه

(مثلا: گوینده نقش نامیده میشه)

حالا در حد کارتون هایی که ما دیدیم شما که خودتون استادی

موفق باشید

شما تریلر رو دیدی دوست عزیز؟؟!!!!
 

MT_WORLD

Member
شما تریلر رو دیدی دوست عزیز؟؟!!!!
تریلر جلوه های خوبی داره ولی چیزی از داستان انیمیشن متوجه نشدم

یکی از ویژگی های تریلر خوب به نظرم اینه که آدم با مفهوم کار و خلاصه ای از

داستان آشنا بشه به هر حال مشخص که زحمت فراوانی کشیدید و من

خودم از ترویج حوزه ی انیمیشن در ایران حمایت می کنم امیدوارم موفق باشید

البته شما میتونید با نظرات من موافق نباشید یا شاید هم من اشتباه میکنم.
 

mgh-max

کاربر فعال
این که میگن کار رئال آسون تره! من شاید فلبداهه بتونم یه ربعه یه کاراکتر فانتزی همینجوری بزنم ولی فقط کافیه بخوام یه کاراکتر رئال در بیارم. باید کلی بلو برینت پیدا کنم کلی الگو گیر بیارم. تازه اینا فاز پیش تولیده. بعد برم توی نرم افزار سه بعدی کلیت حجم در بیارم بعد برم نرم افزار اسکالپتینگ جزئیات صورت و پوست و بعد تو ابجکت پینت خال و ریش و ... در حالیکه توی فانتزی مراحل کار خیلی خیلی کمتر میشه. شما از هر کسی می خوای بپرس مثلا بین دو انیمیشن ایرانی کاراکتر سیا ساکتی ساختنش سخت تره یا مثلا کاراکتر حضرت سلیمان؟ اگرم بحث اسکنر باشه خب تو خارجم همون کاراکتر فانتزیم مجسمشو میسازن اسکن میکنن اول. مراحل کار فرقی نداره. تازه تو فانتزی دست خیلی باز تره. ما استاندارد خاصی برای فانتزی نداریم. نظر شخصیمم اینه که کمپانیای خارجی برای این فانتزی کار میکنن چون یک برای قشر کم سن و سال تولید می کنن دو هزینه رئال براشون خیلی بیشتر در میاد و توجیح اقتصادی نداره وقتی میشه جاش فیلم ساخت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا