اشتباهات مدیران وبسایتها چیست؟

جومیر

New Member
حتما شما هم به یکی پول دادید که براتون سایتتونو درست کنه و دیگه از اون موقع به بعد تغییرش ندادید. سایتتون همینطوری تنها یه گوشه این دنیای آنلاین نشسته و هیچ کاری نمی کنه. فقط شما نیستید. تا همین چند وقت پیش همه همین کارو می کردن، اگه بگردید هنوز هم میبینید بعضی سایت ها همینطورین. احتمالا اونهایی که این کارو می کنن نمیدونن همچین سایتی هیچ اثر و نتیجه ای نداره. مشتری ها تغییر می کنن، مسائل امنیتی تغییر می کنن، حتی خود اینترنت هم با بروزرسانی های گوگل و فیسبوک تغییر میکنه.



  • تغییر مشتری ها
نیازها و گرایشات مشتری ها در طول زمان ثابت نیست. شاید الآن یه چیزی، یه کالایی مد باشه، اما 6 ماه دیگه همه چی عوض شده. حتی کسی اون کالا رو شاید دیگه به خاطر نیاره. اما شاید همین محصولی که یه زمانی بهترین فروشتون بوده، تا ابد پشت ویترین مغازتون بمونه.
شاید بیشتر مشتری هاتون قبلا تو فیسبوک بودن، اما الان بیشترشون رفتن تلگرام. حالا سایت شما هنوز به صفحه فیسبوکتون لینکه و کانال تلگرام ندارید.
مشتری های شما تغییر می کنن، سایت شما و کسب و کارتون هم باید با اونا تغییر کنن.

  • تغییرات امنیتی
سایت های کوچیک و بزرگ هر روز هک میشن. بعضی وقتا یه هکر نامرد اطلاعات مهم مشتری ها رو میدزده، مثلا اطلاعات کارت بانکی. یه وقتا هم میبینید فقط چند تا بچه برای سرگرمی، سایتتونو گم و گور می کنن. از اونجایی که وردپرس تو دنیای وب بازیکن بزرگیه، محبوب هکرها هم هست. پس باید تم ها و افزونه هاتونو بروز نگهدارید.

  • تغییرات سئو
گوگل دائم داره الگوریتمهاشو تغییر میده و همزمان باهاش نتایج جستجو هم تغییر می کنن. شاید شما یه ماه پیش با یه سری ترفند تونسته باشید سایتتونو برسونید صفحه اول گوگل، اما همون ترفند فردا ممکنه باعث جریمه شدنتون بشه و کلا از صفحات نتایج گوگل حذف بشید. برای همینه که با یه سئوی درون-صفحه قدرتمند و بکار نبردن برنامه های لینک مشکوک، برای یه مدت طولانی خودتونو تضمین کردید. هیچ وقت دنبال این نباشید که تو کوتاه مدت رتبه بگیرید.

  • سایتتون باید پویا باشه
این روزها دیگه نمیشه فقط یه سایت ساخت و به امون خدا ولش کرد. سایت نیاز به نگهداری دائم داره تا بتونه نیازهای مشتری ها رو تأمین کنه و مانع ورود هکرها بشه. برای همینه که ما تو گروه طراحی و توسعه سایت دارکوب، دائم سرویس ها و قیمت هامونو تغییر میدیم تا متناسب با نیازهای صنایع کوچیک باشه.
به جای اینکه از یه طراح بخواهید یه بار سایتتونو بسازه، بهتره از یه توسعه دهنده کمک بگیرید و یه قرارداد طولانی مدت ببندید. مسلما هیچ کدوم از شرکت های کوچیک از پس هزینه های ساعتی 100 هزارتومن برنمیان. باید دنبال کسی باشید که پیوسته و همیشه سایتتونو پشتیبانی کنه، اون هم با یه مبلغ ماهیانه خیلی کم.

  • یه سایت درست کنید و تو مخارجتون صرفه جویی کنید
مزیت بزرگش اینه که هر وقت بخواهید یه تغییر رو سایتتون اعمال کنید، معمولا هزینه اش تو همون مبلغ ماهیانه حساب شده. مثلا شاید تصمیم بگیرید که دکمه های سایتتون اگه نارنجی باشن بهتره، یا بخواهید اطلاعات تماستونو بروز کنید. همه اینا تو هزینه ماهیانه 200 هزار تومن می گنجه، البته بستگی به نیازها و تعداد صفحات سایتتون هم داره.
بعضی از توسعه دهنده های وب، مثل دارکوب، پروژه های بازسازی کامل سایت هم قبول می کنن. اگه میخواهید سایت قدیمیتون تبدیل بشه یه سایت درخشان، سئو شده، بروز و مطابق نیازهای مشتریها، با ما تماس بگیرید. بهتر از اینه که فقط یه طراح یه بار سایتتونو طراحی کنه و دیگه تغییری روش اعمال نشه. دنبال یه شرکتی بگردید که تمایل داشته باشه برای یه مدت طولانی در کنارتون باشه – مثل دارکوب.

دارکوب
 

جدیدترین ارسال ها

بالا