استراتژی های نوکیا در پیشتازی ارائه راه حل تشریح شد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6

Nokia%20Strategy%20Sharing%202.jpg

ICTna.ir - طی جلسه ای با حضور خبرنگاران نوکیا به بررسی استراتژی های کلان و تغییر و تحولات تکاملی خود در این زمینه پرداخت و ضمن تاکید بر حرکت این کمپانی به سمت ارائه راه حل، به اهمیت نقش مصرف کنندگان و تجربه آنها دراین رابطه اشاره نمود.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) علیرضا شفیع پور، مدیرکل نوکیا در ایران در این رابطه گفت: "ارتباط افراد با آنچه برایشان مهم است آنها را قادر می سازد تا بتوانند از تک تک لحظاتشان بهترین استفاده را داشته باشند، و این آن چیزیست که پایه اصلی سیر تکاملی استراتژی ها و همچنین چشم انداز جدید نوکیا بوده و بیشتر برمبنای نیازهای درحال تغییر مشتریانمان و همچنین دورنمای متغییریست که صنعت پیش روی ما قرار داده است. چینی سیری ما را به سمتی هدایت خواهد نمود که بتوانیم نه تنها پیشتاز در عرضه گوشی های موبایل بلکه پیشتاز در ارائه راه حل ها نیز باشیم." او سپس افزود: "ما در نوکیا عمیقاً معتقدیم که این مهم حاصل نمی گردد مگر بی شک از طریق تجربیات فردی مصرف کنندگان که می بایست برای همه ما به یک اولویت تبدیل شوند. ما در نوکیا برای هرکس این موقعیت را فراهم می کنیم تا بتواند راه حل های کاملاً شخصی را تجربه کرده و به آسانی بهترین بهره را از زندگی شان داشته باشند. ارائه سرویس نقشه و مسیریاب نوکیا در ایران که نیز تا کنون با بازخورد موفقی همراه بوده و گسترش و بهبود آن نیز با ایجاد نقشه و مسیریاب برای دیگر شهرهای ایران ادامه دارد، دقیقاً برمبنای این استراتژی بوده و ما آن را به عنوان نقطه شروع خوبی برای آغاز سیر تکاملی ارتباطات در این منطقه می دانیم. صحبت های اخیر اولی پکا کالاسوو، مدیر ارشد نوکیا، در نمایشگاه CES نیز دررابطه با اهمیت درک بازارهرمنطقه به طور خاص، خصوصاً بازارهای کشورهای در حال توسعه که نوکیا به آنها توجه خاصی دارد، خود گواه این مطلب است."

امروزه با توجه به راه حل های کاملاً شخصی افراد می توانند بهترین بهره را از زمان و مکان خود ببرند، به عبارت دیگر، می توان گفت که مشارکت افراد در ارتباطات با یکدیگر روزبه روز پررنگ تر شده به گونه ای که دیگر نمی توان مرز مشخصی میان تولید مجصول و مصرف آن در نظر گرفت. راه کار قدیمی ایجاد رابطه یک طرفه با مشتریان جای خود را به برقراری یک رابطه تعاملی و دوطرفه با آنها داده است و مشتریان نیز در این میان خواستار راه حل هایی هستند که بتوانند با افراد و چیزهای مهم در ارتباط باشند. و نوکیا نیز در تغییر و تکامل شکل و فرم ارتباطات می بایست تجربیات مصرف کنندگان را در رأس تمامی امور خود قرار دهد.

حمیدرضا نیکدل، مدیر روابط عمومی نوکیا در ایران نیز با بیان نکاتی دراین باره گفت: "محیط رقابتی ما دائماً درحال تغییر و تکامل بوده و استراتژی نوکیا نیز در پاسخ گویی به چنین محیطی برمبنای یک دید روشن از نقاط قوت وهمچنین بهبود مواردیست که نیاز به توجه بیشتری است. سیر تغییرات و تکامل در نوکیا با پیدایش گوشی و سرویس آغاز گردید و امروزه ما ارائه دهنده راه حل هایی کاملاً شخصی هستیم که می توانند پاسخ گوی نیاز مصرف کننده باشند. راه اندازی سرویس نقشه و مسیریاب نوکیا در ایران نیز سرآغاز این تحولات در ایران بوده که اخیراً نیز در میزگردی که در این رابطه برگزار شد بازخورد خبرنگاران درباره عملکرد این سرویس مورد بررسی قرار گرفت."




منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا