Recent content by s_mostafa_h

  1. s_mostafa_h

    نویز بهنگام ایجاد خروجی نهایی در مکس

    ممنون ، از پاسخ شما مشکل بر طرف شد . ظاهرا مشکل مربوط به نوع متریالی بود که به شی نسبت دادم...
  2. s_mostafa_h

    نویز بهنگام ایجاد خروجی نهایی در مکس

    سلام من فرمت خروجی رندر را برای انیمیشن (توی max 2010)به چند صورت تنظیم کردم ، هم با فرمت png ، به صورت Tga و صورت Tif و سایز های مختلفی رو هم تست کردم البته با منتال ری خروجی می گیرم با سایز 576*768 به صورت PAL . منتها مشکلی که وجود دارد ، بعد از رندر حتی به صورت فیلم ( avi یا mov) ، خروجی...
  3. s_mostafa_h

    قرار داد کلید فریم ها کنار هم

    سلام ببخشید ، این سوال جایش اینجا هست یا نه من از مکس خروجی png گرفتم و حالا می خوام فریم ها رو در پریمیر ، کنار هم قرار بدم ، منتها در پریمیر ، طول تایم رو مثلا برای 40 فریم بجای قرار دادن تایم 1.3 ثانیه ، طول اون رو حدود 20 ثانیه قرار میده . باید توی پریمیر چه گزینه ای رو انتخاب کنم که دقیقا...
  4. s_mostafa_h

    خطا به هنگام رندر گیری سیستم ذره ای با منتال ری

    کسی نبود یه راهنمایی کنه ؟
  5. s_mostafa_h

    خطا به هنگام رندر گیری سیستم ذره ای با منتال ری

    سلام من توی صحنه از Particle Flow یا PF Source استفاده می کنیم . به هنگام رندر با منتال ری این خطا ظاهر می شود : MSG 0.0 error: Atmospheric "Missing Atmospheric" is not supported خواستم عرض کنم این خطا به خاطر چیه ، آیا منتال ری سیستم ذره ای را پشتیبانی نمی کنه ؟ در غیر این صورت باید چیکار...
  6. s_mostafa_h

    نکات جالب و حیرت انگیز از مکس 2012 - نیازهای سخت افزاری جدید برای این نسخه

    سلام ضمن عذر خواهی - خدمت تان عرض کنم - متاسفانه الان درگیر یه پروژه هستم - و اعتقاد دارم اسکریپت نویسی باید گام به گام و مرحله به مرحله با مثال های ساده - دنبال بشه . اسکریپت نویسی در بسیاری از جاها واقعا کار ساز هست - به هر جهت این قول را می دم که در اولین فرصت - قبل پایان اردیبهشت - ادامه...
  7. s_mostafa_h

    نکات جالب و حیرت انگیز از مکس 2012 - نیازهای سخت افزاری جدید برای این نسخه

    سلام بابت اطلاعات خوب تان تشکر می کنم . اما همواره یادمان باشه - بهترین کار ها رو هم میشه با ورژن های پایین تر هم انجام داد . مهم اینه که ما چقدر در این نرم افزار ها توانمند هستیم .مکس با ورژن های پایین حتی 5 و 6 آن هم قدرتمند است .
  8. s_mostafa_h

    درخواست تکسچر های میوه ...

    سلام به بچه های فروم خواستم عرض کنم تکسچری های seamless Texture موارد ذیل را با dpi بالا را کسی داره . ممنون میشم اگه کسی کمک کنه و اینجا یا هر جای دیگه آپلود کنه . با تشکر - گردو - هندوانه - انار - خیار - گلابی - پرتقال و یه سری صیفی جات دیگه ... الته Texture ها رو Real می خوام ...
  9. s_mostafa_h

    درخواست لینک دانلود مدلی از Turbo Squid

    سلام می خواستم عرض کنم کسی لینک دانلود دو تا از مدل هایی که در توربو اسکویید که در لینک ذیل آوردم - سراغ نداره - منظورم free 1 - http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/538849 2 - http://www.turbosquid.com/3d-models/3ds-rigged-cartoon-birdie/556028 با تشکر
  10. s_mostafa_h

    چندتا مدل نظرتون رو بدید واگر مشکلی بود حل کنید

    نور پردازی مشکل همه است ، باید آنقدر تمرین کنی که خودت متوجه بشی که کجا و از چه نوری استفاده بکنی . مانند محیطی که آدم وارد می شه ، متوجه شدت و ضعف نور میشه . مسئله ای که هست اینه آدم چند تا کار خوب رو ببینه و از روی اون متوجه اشتباهات خود بشه . مدل های Evermotion ، مدل های خوبی رو برای نور...
  11. s_mostafa_h

    تست سرعت رندر

    من تست گرفتم ، حدود 10ثانیه طول کشید . winseven 64 bit , max 2011 64 bit, core i 7 , 2.8 L2 8mb , Ram Corsair 1600 Triple 12gb , Main giga USB3 X58
  12. s_mostafa_h

    لینک برگ به درخت ...

    ولی بهترین ،دقیق ترین و راحت ترین روش ، استفاده از اسکریپت نویسی است . اسکریپت ساده اون اینه : in coordsys world getVert $Tree 456 کافی که این اسکریپت رو به یه Helper نسبت بدی و البته بعد از اضافه کردن Position Script به اون . خود برگ رو هم به Helper لینک می کنی . همین ! واقعا اسکریپت نویسی...
  13. s_mostafa_h

    لینک برگ به درخت ...

    Animation>Constraints>Attachment Constratint سپس دکمه set Position رو جهت قرار گرفتن در محلی که شما می خوای ، اونو set می کنی .
  14. s_mostafa_h

    لینک برگ به درخت ...

    از همه دوستان ممنون . یه راه حل ساده که از یکی از فروم های انگلیسی کرده ام ، به دست اومد و ایجاد یک Link Constraint است .
  15. s_mostafa_h

    لینک برگ به درخت ...

    خوب درسته ، ولی بعضی وقت لازم میشه مانور دلخواهی به کل مجموعه ( برگ و درخت )بدی و من محدودیتی در این مورد نمی خوام ایجاد بشه . ممنون
بالا