سلام
من فرمت خروجی رندر را برای انیمیشن (توی max 2010)به چند صورت تنظیم کردم ، هم با فرمت png ، به صورت Tga و صورت Tif و سایز های مختلفی رو هم تست کردم البته با منتال ری خروجی می گیرم با سایز 576*768 به صورت PAL . منتها مشکلی که وجود دارد ، بعد از رندر حتی به صورت فیلم ( avi یا mov) ، خروجی...
سلام
ببخشید ، این سوال جایش اینجا هست یا نه
من از مکس خروجی png گرفتم و حالا می خوام فریم ها رو در پریمیر ، کنار هم قرار بدم ، منتها در پریمیر ، طول تایم رو مثلا برای 40 فریم بجای قرار دادن تایم 1.3 ثانیه ، طول اون رو حدود 20 ثانیه قرار میده . باید توی پریمیر چه گزینه ای رو انتخاب کنم که دقیقا...
سلام
من توی صحنه از Particle Flow یا PF Source استفاده می کنیم . به هنگام رندر با منتال ری این خطا ظاهر می شود :
MSG 0.0 error: Atmospheric "Missing Atmospheric" is not supported
خواستم عرض کنم این خطا به خاطر چیه ، آیا منتال ری سیستم ذره ای را پشتیبانی نمی کنه ؟
در غیر این صورت باید چیکار...
سلام
ضمن عذر خواهی - خدمت تان عرض کنم - متاسفانه الان درگیر یه پروژه هستم - و اعتقاد دارم اسکریپت نویسی باید گام به گام و مرحله به مرحله با مثال های ساده - دنبال بشه .
اسکریپت نویسی در بسیاری از جاها واقعا کار ساز هست - به هر جهت این قول را می دم که در اولین فرصت - قبل پایان اردیبهشت - ادامه...
سلام
بابت اطلاعات خوب تان تشکر می کنم . اما همواره یادمان باشه - بهترین کار ها رو هم میشه با ورژن های پایین تر هم انجام داد . مهم اینه که ما چقدر در این نرم افزار ها توانمند هستیم .مکس با ورژن های پایین حتی 5 و 6 آن هم قدرتمند است .
سلام به بچه های فروم
خواستم عرض کنم تکسچری های seamless Texture موارد ذیل را با dpi بالا را کسی داره . ممنون میشم اگه کسی کمک کنه و اینجا یا هر جای دیگه آپلود کنه .
با تشکر
- گردو
- هندوانه
- انار
- خیار
- گلابی
- پرتقال
و یه سری صیفی جات دیگه ...
الته Texture ها رو Real می خوام ...
سلام
می خواستم عرض کنم کسی لینک دانلود دو تا از مدل هایی که در توربو اسکویید که در لینک ذیل آوردم - سراغ نداره - منظورم free
1 - http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/538849
2 - http://www.turbosquid.com/3d-models/3ds-rigged-cartoon-birdie/556028
با تشکر
نور پردازی مشکل همه است ، باید آنقدر تمرین کنی که خودت متوجه بشی که کجا و از چه نوری استفاده بکنی . مانند محیطی که آدم وارد می شه ، متوجه شدت و ضعف نور میشه . مسئله ای که هست اینه آدم چند تا کار خوب رو ببینه و از روی اون متوجه اشتباهات خود بشه . مدل های Evermotion ، مدل های خوبی رو برای نور...
ولی بهترین ،دقیق ترین و راحت ترین روش ، استفاده از اسکریپت نویسی است . اسکریپت ساده اون اینه :
in coordsys world getVert $Tree 456
کافی که این اسکریپت رو به یه Helper نسبت بدی و البته بعد از اضافه کردن Position Script به اون . خود برگ رو هم به Helper لینک می کنی . همین ! واقعا اسکریپت نویسی...