سلام دوستان
یه سوال دارم که یه جواب مختصر می خوام از دوستانی که اهل فن هستند
فرض کنید پروژه ای در دست دارید با حجم زیاد مثل مدل سازی های دیتیل چند خیابون
مشخصات یه سیستم معرفی کنید که بتونه این پروژه رو هندل کنه
خسته نیاشی
1.آب اونجایی که آبشاره طبیعی نشده ، بیشتر به یک مذاب می مونه که یه سختی حرکت می کنه
2. متریال سنگ می شد یهتر از این یاشه.سنگ های گرد اصولا سنگهای رودخانه ای هستند که معمولا صیقلی اند.شاید اینجا هم اگه صیقلی بودن بهتر بود
3. ویوی زیر آب خوب شده مخصوصا آب سطح
4.از نظر معماری با عکس...
خسته نیاشی
1.بکگراند خوب نیست
2. رفلکت بیرون روی کف سفید شده فک می کنم در حالت طبیعی رنگی از بکگراند بشه
3.کار خیلی شلوغه من ، خودم دوس ندارم توی یه جای یه این شلوغی شطرنج بازی کنم .یعنی نمی تونم ذهنم رو متمرکز کنم.شما رو نمی دونم
4.کاش وبو یه کم انسانی تر بود
5.پنجره خیلی کشیده است( یه نظر...
یه نکته ی کوچولوی دیگه، تو کافی شاپ بیشتر سعی می شه از نور های دیفیوز استفاده بشه که چشم رو اذیت نکنه.از سایه های شارپ نتیجه می شه که نورت شارپه.یه کم نرم بشه حله
سلام
یه سری نکات ریز بود ید ندیدم متذکر بشم
1. دیتیل فریم پنجره زیاد واقعی نیست.کلا در مدل سازی یه کم سهل انگاری شدهانگار خیلی سریع ازش رد شدی و عجاه داشتی کار رو به نور پردازی و رندر برسونی
2. دو تا چراغی که در آویز گذاشتی جه خوب بود که با هم خم خونی داشتند .هر دو یه سری مشکل کوچولو دارن...
سلام
آشپزخونه ای به این بزرگی می شد بهتر فرنیچر بشه
متریال ها یه جاهایی خام به نظر میان
رفلکت کار با وجود این که گفتی زیاده اما دیده نمی شه.از نظر رنگبندی که سلیقه ایه اما من خوشم نیومد.
محل باز شو زیاد از حد بلار شده.
می شد بالای میز ناهار خوری یه لایتینگ بخصوص باشه که یه کم به اونجا شخصیت...