Meta Tags Generator

massoudn

کاربر فعال
Welcome on the Meta Tags Generator,
this generator let you generate meta tags online. Meta tags are html tag that you have to put in the head tag of a web page. Robots and Search Engines use them to know if they can index the page, the visits intervals, the description, the keywords of the page... They can also allow or deny the cache of the navigator. To use this generator, you have to fill the following form and click on the "Generate" button. An html code will be generated, you have to copy it in the head tag of your web pages.
For more information about the Meta Tags, visit this page:
Meta Element - Wikipedia
روش ثبت کلمات کلیدی برای وبسایت - دریافت کد تگ متای
برای دریافت بر روی لینک زیر کلیک و مانند زیر کامل کنید

http://www.webestools.com/meta-tags-generator-html-headers-meta-tag-keywords-description.html
یا
webestools.com/meta-tags-generator-html-headers-meta-tag-keywords-description.html

توضیحات:
آدرس وب سایت شماWebsite URL

تیتر وب سایت شما Title

توضیحاتی در مورد وبسایت شما Description

کلمات کلیدی در مورد وب سایت شما KeyWords

نویسنده Author

زبان وبسایت شما اگر فارسی است fa وارد شود Language

آدرس پست الکترونیکی ایمیل Email Adress
---------------------------------------------------------------------



چگونگی استفاده از کلمات کلیدی قوی در وب سایت

کلمات کلیدی،‌لینک ها و بازدیدهای سایت به جستجوگران کمک می کند که مطالب و محتوا و همچنین وب سایت شما را پیدا کنند.
مهمترین بخش ایجاد مطالب بسیار عالی برای جذب مخاطب و داشتن ترافیک وب سایت، استفاده از کلمات کلیدی قدرتمند، ایجاد محتوایی با کلمات کلیدی غنی می باشد. کلمات کلیدی،‌لینک ها و بازدیدهای سایت به جستجوگران کمک می کند که مطالب و محتوا و همچنین وب سایت شما را پیدا کنند.به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از کاسپید، بدون کلمات کلیدی قوی، بازدیدکنندگان بالقوه شما را پیدا نخواهند کرد. اگر از کلمات کلیدی مشابهی در محتوای خود و متا تگ ها که جستجوگران هم هنگام جستجو در گوگل یا بینگ و دیگر موتورهای جستجو استفاده می کنند به کار نبرید، وب سایت شما در لیست نتایج موتور جستجو به نمایش در نخواهد آمد.
pic1-2.jpg


۱- تحقیق و آنالیز کلمات کلیدی
از تحقیقات لازم برای پیدا کردن بهترین کلمه کلیدی متناسب با مطالب خود را انجام دهید. در ابتدا نیاز به درک همهء افراد ضروری است؛ اگر هر یک از مشتریان شما با اصطلاحات مخصوص یک صنف و صنعت آشنا باشند، بنابراین ایجاد یک لیست گسترده تر از کلمات کلیدی که مشتریان شما ممکن است از آنها استفاده کنند ضروری خواهد بود.بعد از ایجاد این لیست، آن کلمات کلیدی در ابزارهای پژوهشی کلمات کلیدی مانند گوگل، به اجرا در آورید تا ببینید این کلمات کلیدی توسط چه تعداد کاربر جستجو می شود و چه تعداد از آنها تبدیل به خرید از وب سایت خواهد شد. برای دریافت یک پیشنهاد خوب در مورد کلمات کلیدی، از این لینک بازدید نمایید و بر روی لینک مشخص شده، برای دریافت ایده و نظرات در مورد کلمه کلیدی کلیک نمایید. http://adwords.google.comدر این صفحه شما می توانید عبارات مورد نظر در زمینه صنف و صنعت خود و یا آدرس وب سایت شرکت تان را برای دریافت بهترین کلمه کلیدی برای استفاده وارد نمایید. همچنین نتایج آماری را نشان می دهد که هر کلمه کلیدی چند بار در ماه جستجو شده و دیگر آمارهای محلی به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که کدام کلمات کلیدی از لحاظ نظری بهترین کلمه کلیدی برای استفاده در tag ها می باشد.
۲- ایجاد محتوا بر اساس کلمات کلیدیپس از اینکه کشف کردید که قوی ترین کلمه کلیدی مناسب برای وب سایت تان چیست،باید اقدام به تهیه محتوا بر اساس آن کلمات کلیدی نمایید. باید مطمئن باشید که محتوای شما با کیفیت بوده و موضوع آن نیز حول محور کلمه کلیدی خاصی است که انتخاب نموده اید. البته مجبور نیستید که تمامی کلمات کلیدی خود را در یک مقاله یا وبلاگ استفاده نمایید، اما سعی کنید از بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط تا حد امکان استفاده نمایید.
۳- قبل از انتشار محتوا برای عدم وجود بیش از حد کلمات کلیدی ویرایش انجام دهیداگر محتوای شما معنی و مفهوم و حسی ایجاد نکند، هیچ کس آن را نخواهد خواند. بنابراین اطمینان حاصل فرمایید که قبل از انتشار مطالب جهت حصول از کیفیت کلی، آن را مورد نقد و بررسی قرار داده اید. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی، درک مطالب شما را سخت خواهد کرد.بالاتر از همه، اطمینان از کیفیت برای خوانندگان و ایجاد محتوایی که خوانندگان تمایل به خواندن آن را دارند، مهمتر از چیزی است که فقط با اهداف شما در تناسب است. علاوه بر این اگر در اسناد و مطالب خود بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کردید، موتورهای جستجو مطالب شما را علامت گذاری (flag) کرده و به عنوان محتوایی با پتانسیل بد شناسایی می کنند و در نتایج موتور جستجو رنکینگ بالایی نخواهید داشت.

pic2-1.jpg


۴- متا تگ
استفاده از متا تگ در وبلاگ و یا مقالات و یا مطالب مطبوعاتی هنوز یک اصل بسیار مهم می باشد. این امر به موتورهای جستجو کمک می کند تا مطالب شما با موضوعات مرتبط را به سرعت پیدا کنند. بسیاری از وبلاگ ها به شما اجازه می دهند که بر اساس دسته بندی های کلی و مشابه وبلاگ شما نیز در آن sort شود. اما با استفاده از متا تگ ها واقعاً امتیاز های لازم را از موتور جستجو خواهید گرفت. تمامی کلمات کلیدی مناسب را در متا تگ بکار ببرید تا مطمئن شوید که موتور جستجو مطالب و محتوای وب سایت شما را پیدا کرده و آن را در نتایج موتور جستجو جای می دهد. ۵- عنوان مناسبمیزان ارتباط موضوع با محتوای شما چگونه به خوبی انجام می شود؟ باید اطمینان حاصل فرمایید که عنوان مطالب شما مستقیماً مرتبط با محتوای آن باشد. از کلمات کلیدی مرتبط در عنوان مطالب خود به خوبی استفاده نمایید. موتور جستجو به عنوان شما بیشتر از مطالب دیگر در مقالات اهمیت می دهد.عنوان اولین چیزی است که بازدیدکنندگان و مخاطبین و خوانندگان بالقوه شما در نتایج جستجو آن را می بینند. پس اطمینان حاصل فرمایید که مطالب مرتبط در موتور جستجو اغوا کننده و جذاب باشد. کلمات کلیدی عالی برای ایجاد لینک بیلدینگ نیز بسیار ضروری است و موجب ایجاد ترافیک وب سایت و افزایش رنکینگ در موتور جستجو خواهد شد.در این مورد بسیار گزینشی عمل کنید و مناسب ترین کلمه کلیدی را برای مطالب خود استفاده نمایید. مطمئن شوید که در مورد کلمات کلیدی مرتبط پژوهش می کنید و تمامی مراحل استفاده از کلمات کلیدی قوی را دنبال نموده اید. زیرا صرفاً فقط ایجاد محتوا به معنی این نیست که افراد مطالب شما را خواهند خواند. حتماً باید جذابیت کافی داشته و مرتبط با خوانندگان شما باشد.
---------------------------------------------------------------------
انتخاب واژه های کلیدی در وب سایت !

صفحه اصلی تارنما > آموزش بهینه سازی وب سایت (seo) > انتخاب واژه های کلیدی در وب سایت !
key%20o.jpg
برای داشتن بازاریابی موفق با موتور های جستجوگر،انتخاب واژه ها و عبارات کلیدی مناسب مهم می باشد و البته مهم تر از این ها عبارات کلیدی مناسب و تاثیر گذار...شما باید در زمینه این که کاربران اینترنت با جستجو کردن کدام عبارت در موتور جستجو ، وب سایت شما را می یابند بسیار مهم و ضروری می باشد.این عبارات شامل آن عباراتی که شما جستجو می کنید نمی باشد و نه عباراتی که شما دوست دارید.این عبارات عباراتی هستند که ، مخاطبان بالقوه ی شما جستجو می کنند.آنچه در این جا مهم است این می باشد که شما به رتبه ی بالاتر با عبارت مناسب دست یابید.شاید شما بتوانید عباراتی استفاده کنید که در نتایج جستجو در صدر نتایج جستج قرار بگیرید ولی گوگل هیچ اهمیتی به این جستجو ندهد و کسی را روانه وب سایت و یا وبلاگ شما نکند.علت این امر مشخص می باشد. شما از عباراتی استفاده کرده اید که مخاطبان شما آن را جستجو نمی کنند و این باعث بازدید کم از صفحات شما می شود.به طور کل می توان گفت که اگر شما بتوانید 50 نفر را با کلمات مناسب به وب سایت خود هدایت کنید موفق تر از افرادی می باشد که در روز 5000 هزار نفر بازدید دارند ولی از کلمات نامناسب استفاده می کنند.
key%20t.jpg
ملاک انتخاب کلمات کلیدی مناسب :


  1. تحقیق مناسب در زمینه کاری خودتان .
  2. دانش و شناخت درست از کسب و کارتان .
  3. و منافعی که می توانید به مشتریان خود برسانید مهم می باشد.
به عباراتی که به صورت مکرر توسط کاربران جستجو می شوند ، عبارات محبوب می گویند.بنابراین شما نباید در کلمات کلیدی خود از کلمات کم و یا فاقد محبوب استفاده نمائید.در قسمت بعد شما را با عباراتی که باید انتخاب نمائید آشنا می نمائیم.سعی کنید در وب سایت و یا وبلاگ خود از کلمات کلیدی مناسب بهره ببرید.




---------------------------------------------------------------------

چگونه کلمات کلیدی باعث رشد وب سایت می شوند


اغلب اولین مرحله برای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط می باشد . در حقیقت جستجوی کلمات کلیدی باید قبل از سئو و یا حتی قبل از ساختن وب سایت انجام شود .
اگر شما جستجوی کلمات کلیدی را انجام ندهید در نهایت با نتایج غیرمنتظره مواجه خواهید شد . شما ممکن است از کلمات کلیدی برای گرفتن ترافیک بیشتر استفاده می کنید اما رقبای زیادی هم وجود دارد و یا ممکن است که کلمه کلیدی مشخصی برای محصولی بخواهید استفاده کنید اما متوجه می شوید که مشتریان شما از کلمات کلیدی دیگری برای محصول استفاده می کنند . در قالب یک مثال بیان می کنیم به کلمات کلیدی به عنوان دانه یگ گیاه نگاه کنید ابتدا شما در مورد اینکه چه چیزی را می خواهید پرورش دهید فکر می کنید اما قبل از خرید دانه ها شما جستجو برای اینکه چه نوع گیاهی مناسب محیط شما می باشد می پردازید . حتی شما ناحیه پرورش گیاه خود را بدون انجام دادن جستجو شروع نمی کنید . دقیقا مانند گیاهان ,کلمات کلیدی عنصر اولیه وب سایت شما هستند . و این کلمات در مورد چیزی که سایت شما است می باشند و هدف اصلی ,محتوا و دادن تجربه خوب به کاربران می باشد اما محتوای وب سایت از دسته بندی هایی که انتخاب می کنید رشد خواهند کرد و آن دسته بندی ها کلمات کلیدی انتخابی شما هستند . کلمات کلیدی به شما در ساختن پیش نمایش ,عناوین ,توضیحات ,محتوا و پست های بلاگ کمک می کنند . این کلمات کلیدی به مخاطبان و تمام کسانی که با جستجو به سایت شما رسیده اند در مورد وب سایت و محتوای انها می گویند . منظور این است که تمام بازدیدکنندگان ,موتورهای جستجو ,نویسندگان و یا حمایت کنندگان و تمام کسانی که محصول و سرویس شما را ایجاد می کنند و حتی خود شما . به همین دلیل است که شما باید قبل از ساختن وب سایت جستجو را در مورد کلمات کلیدی انجام دهید .
 

michealwiper

Active Member
درمورد این قضیه تیتر یا Title که عنوان شده آیا منظور همون اسمی هستش که وقتی سایت باز میشه بعد از لود کاملش به نمایش در میاد؟یا نه چیز دیگه ای هستش؟

چون من میخاستم که مثلن وقتی سایت باز شدش فارسی نوشته بشه ***توریست توس***

آیا باید همینو تو قسمت تیتر وارد کنم به فارسی؟

چون من به اون سایتی که گزاشته بودی رفتم و متا تگها رو ویرایش کردم و خب فایل ایندکس رو آپلودش کردم دوباره

حالا نمیدونم که بعد از چند هفته یا ماه میاد تو لیست سرچ موتورهای جستجو.

درمورد اینم اگ میشه یه توضیح بده مرسی :*
 

جدیدترین ارسال ها

بالا