قالب mercedes-benz AMG SLS

mgh-max

کاربر فعال
من بین کارام تک و توک ماشینم مدل سازی میکنم
این کارم مال حدود 2 سال پیشه سومین ماشینه که کار کردم
مدل سازی حدود یک هفته وقت گرفت. دیگه داخل اتاقکُ کار نکردم

وایر :
2.jpg1.jpg

car2-6.jpgcar2-5.jpgcar2-2.jpgcar2.jpg

توی این 2 نما محیط کاملا ساخته شده
اول میخواستم از پاناروما استفاده کنم عکسی که به ایدم نزدیک باشه پیدا نکردم
car2-8.jpgcar2-7.jpg


max 2011
mentalray
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام. مدلسازی باید متخصص هاش نظر بدن.یه وایر حتما بزار
در مورد رندر استدیو خوب شده.
فضای بیرون درختها خیلی تیره شده و مدل مناسب انتخاب نشده.
موفق باشی
 

homayoon_fattah

Well-Known Member
بسیار عالی . من خودم همیشه چشم انتظار کار های صنعتی هستم و هر جوریهم که باشه خوشم میاد از ان کارا . موشن بلراثر بسیار دقیقی هست و برای ایجادش باید دقت لازم رو به کار برد . طوری مطابق با جهت حرکت دوربین باشه و از واقعیات هم پیروی کنه . مسئله خیلی مهم اینه اجسام هر چی دورتر باشن کمتر باید محو بشن و هر چی نزدیکتر بیشتر ، که اگر با مثلا فتو شاپ بخواید این اثر رو به وجود بیارین خیلی دقیق نمیشه . اگر عکسهایی که با این افکت گرفته شده رو ببینین کاملا منظورمو متوجه میشین . اگر با وی ری کار میکنین میتونین خیلی راحت با دوربین وی ری این اثر رو به وجود بیارین و حتیحرکت چرخ ها رو هم با انیمیت کردنشون به وجود بیارین .
در مورد لبه ها ، مثلا لبه درها و کاپوت ، باید به اندازه کافی اِج ها به هم نزدیک باشن ، تا انحنابه وجود نیاد و کامل سطح مورد نظرمثلا در توی جایی به لبه ختم میشه کاملا صافو بدون موج باشه . کلا تراکم اِج ها خیلی مهمه .فقطهم با تمرین میشه به این مهم دست یازید :lol:
 
آخرین ویرایش:

koorosh_kh

باحالترین کاربر
سلام
مدل همینجوری چشمی نگاه میکنی به نظر خوبه البته بدون وایر
اما سه تا ایراد داره
ااون دو تا رندر استدیو ها که تاریکه زاویه دوربین خوب نیست وقتی برای اولین بار نگاه میکنی یه لحظه گیج میشه آدم :)
دو تا رندر استدیو دیگه که زمینه کرم داره رفلکت روی ماشین فضای بیرونه اما رندر استدیویی!!
یه مقدار هم باید بیشتر رو متریال ها کار کنی مثلا دیسک ترمز و شیشه
در کل بیشتر با مدل حال کردم اما کار ارزشمنده حتما یه رندر دیگه بگیر
 

mgh-max

کاربر فعال
ممنون از نظر دوستان
توی چند محور کلی به سوالات دوستان جواب میدم
اول در مورد رندر خارجی : خب من اول میخواستم یه محیط جنگلی باشه ولی نمیخواستم کاملا رئال باشه ینی نور های مصنوعی توش دخیل باشه و از طرفیم نمیخواستم محیط و درختا زیاد به چشم بیان ینی اون چیزی که توی رندر سمت راستی بهش نزدیک شدم . خب واسه درختا نتونستم پس زمینه پانارومای خوب پیدا کنم گفتم چیکار کنم تا این که گفتم سریع یه جنگل درست کنم با درختای تخت که فقط اون حس جنگل بتونه منتقل کنه این مواردی که عارف جان ذکر کرد برمیگرده به این دلایل . اگه دقت کنین ما آسمون ابری و جنگل تاریک و داریم به همراه یک نور مصنوعی در بالا که شاید اسمشو بشه گذاشت استودیو فضای باز :دی

محور بعدی مسئله موشن بلر هستش که خب من دوتا انتخاب داشتم . 1- موشن بلر منتال ری که موشن بلر رئال هست و فوق العاده سنگین وقتی رندر استارت خورد حساب کردم چند روزی شاید طول بکشه و 2- شبیه سازی موشن بلر تو فتوشاپ که آخر همون انتخاب کردم. خب مبرهنه اینم مثل dof فیک نمیتونه رئال باشه همونطور که دوستان اشاره کردن

مسئله بعدی استودیو هستش. من تو استودیو روشن عمدا پس زمینه آسمون انتخاب کردم واسه تحلیل بهتر بدنه اگر دقت کنیم اگه من پس زمینه نمیزاشتم خود شما شاید به این سادگیا متوجه انحنای بدنه نمیشدی همونطور که تو استودیو تاریک به این راحتی به چشم نمیاد. در مورد دوربینم دیگه اونم به اقتضای سلیقه بود خوب یا بد ببخشین :دی

در مورد متریال شیشم که خب داخل کار نکردم اگه کار کرده بودم شیشه جلوه بهتری میکرد ولی خب ....
رسیدم خونه رندر وایر میزارم چشم :)
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا