ممنون از نظر دوستان
توی چند محور کلی به سوالات دوستان جواب میدم
اول در مورد رندر خارجی : خب من اول میخواستم یه محیط جنگلی باشه ولی نمیخواستم کاملا رئال باشه ینی نور های مصنوعی توش دخیل باشه و از طرفیم نمیخواستم محیط و درختا زیاد به چشم بیان ینی اون چیزی که توی رندر سمت راستی بهش نزدیک شدم . خب واسه درختا نتونستم پس زمینه پانارومای خوب پیدا کنم گفتم چیکار کنم تا این که گفتم سریع یه جنگل درست کنم با درختای تخت که فقط اون حس جنگل بتونه منتقل کنه این مواردی که عارف جان ذکر کرد برمیگرده به این دلایل . اگه دقت کنین ما آسمون ابری و جنگل تاریک و داریم به همراه یک نور مصنوعی در بالا که شاید اسمشو بشه گذاشت استودیو فضای باز :دی
محور بعدی مسئله موشن بلر هستش که خب من دوتا انتخاب داشتم . 1- موشن بلر منتال ری که موشن بلر رئال هست و فوق العاده سنگین وقتی رندر استارت خورد حساب کردم چند روزی شاید طول بکشه و 2- شبیه سازی موشن بلر تو فتوشاپ که آخر همون انتخاب کردم. خب مبرهنه اینم مثل dof فیک نمیتونه رئال باشه همونطور که دوستان اشاره کردن
مسئله بعدی استودیو هستش. من تو استودیو روشن عمدا پس زمینه آسمون انتخاب کردم واسه تحلیل بهتر بدنه اگر دقت کنیم اگه من پس زمینه نمیزاشتم خود شما شاید به این سادگیا متوجه انحنای بدنه نمیشدی همونطور که تو استودیو تاریک به این راحتی به چشم نمیاد. در مورد دوربینم دیگه اونم به اقتضای سلیقه بود خوب یا بد ببخشین :دی
در مورد متریال شیشم که خب داخل کار نکردم اگه کار کرده بودم شیشه جلوه بهتری میکرد ولی خب ....
رسیدم خونه رندر وایر میزارم چشم