بی بی کد House Loft competition

3D Art

Member
درود دوستان
این کار برای چند ماه پیش هست . . .که با گروهی متشکل از دوستان معمار در مسابقه آرکیتکتوم شرکت کردیم
من Arch viz کار رو بر عهده داشتم بقیه دوستان اصل کار رو :wink:
render time 1 hr
3ds-vray-ps and els​
 

پیوست ها

  • Finalna.jpg
    Finalna.jpg
    683.9 کیلوبایت · بازدیدها: 566

.:. soroosh .:.

Active Member
خیلی عالیه. لایتینگ و تکسچرینگ کارو خیلی دوس دارم. حس خوبی بهم میده.
فقط نبود کاراکتر توی صحنه احساس میشه به دلیل وجود خودرو شاید کاراکتر هم اگر میداشت صحنه تکمیل تر به چشم میومد.
موفق باشید. منتظر کارهای بعدی شما دوستان عزیزم هستیم. :rose:
 

m.n1362

Member
سلام یه کار حرفهای مسابقه ای شده دررود خودت این کارهای دیگه....مسابقه سبکاش متفاوته.:rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام بر افشین بزرگ.مثل همیشه کارهای خیره کننده.
طراحی کار خیلی خوب شده.بلندبا ابهت بزرگ
متریال ها خیلی عالی شدن.از آجر گرفته تا شیشه و باقی داستان.اما چیزی که خیلی نظر ها رو جلب میکنه بک گراندی هست که توی شیشه میافته.شیشه درست کردن سخت نیست.اما مدیریت رفلکت های توش واقعا سنیگن هست
پست پروداکشن کارو خیلی عالی کرده
کنترااست ها خیلی خوب شده.اوربرایت نداریم.
در کل عالی شده.بهت تبریک میگم.
 

ali_118

کاربر VIP
به به، بسیار عالی
animated-smileys-ugly-052.gif

پارکومتر رو هم که اصلاح کردی
animated-smileys-ugly-053.gif

رد نور های توی خیابون جا داشت بهتر از این اجرا بشه
animated-smileys-ugly-125.gif

و در مورد درخت هم به نظر من میتونستی انتخاب های بهتری داشته باشی
animated-smileys-ugly-185.gif

چون این دو مورد بخش زیادی از کار رو تشکیل دادند و در حال حاضر از نظر کیفیت بصری در سطح پایینتری نسبت به بخش اصلی کار قرار دارن، وگرنه بازهم بهشون ایرادی وارد نیست.

بقیه قسمت های کار هم بسیار چشم نواز و تحسین بر انگیزه؛ آورین آورین
animated-smileys-ugly-100.gif
 
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
آقا دمت گرم ... سرافرازمون کردی...
نادر شدیدا از کار و شخصیتت تعریف میکنه .
امیدوارم تجربه خوبی بوده باشه

در مورد رندرت:
رندر بینهایت زیبا و هنرمندانس
همه چی عالیه
رد چراغ ها رو هم خیلی خوب در آوردی

یه توضیح مختصری در مورد مدلسازی ساختمون هم بده .... آرایه ها رو مدل کردی یا بیس ساختمون قدیمیه حاضری بوده؟
 

Fa

Well-Known Member
عالیه فقط بالای ساختمان دو تا از شیشه ها رنگ آبی تیکه بالایی رو داره . در کل عالیه
 

abbasi_0912

Active Member
سلام افشین جان، اول بهت تبریک میگم رندر فوق العاده هست. اما فقط یک نکنه یکم مبلمان شهری توی کار کم هست، نمیدونم از قصد مبلمان نذاشتی یا اینکه سیستم نمیکشید
 

3D Art

Member
درود بر همه دوستان گل و نازنین و دوست داشتنی
آرکیتکتوم یک سایت هست که مسابقه معماری برگذار میکنه و برای هر مسابقه هم ورودی میگیره . . . این برای دوستانی که در مورد آرکیتکتوم پرسیده بودن
در مورد کار هم باید بگم که یک مدل با 500 face بود که از گوگل ارث دانلود شد ! ولی اینقدر هیچی نداشت فقط با حسرت بهش نگاه کردم ! بعد فقط از پوسته اون استفاده کردم بعد با path deform و کلی ساخت و ساز و . . . رسیدم به این حجم حتی کله شیر ها رو هم ساختم !
ولی خیلی خیلی مدلینگش سخت بود . . . ببینید این بلاد کفر 100 سال پیش چه کارهایی میکردن ! این ساختمان همون ساختمان fuller یا flat iron هست که بسیار بسیار مشهوره و برای خودش ابهتی داره منم سعی کردم اون ابهت رو همچنان برای کارم به عنوان یک فاکتور مهم ایجاد کنم
متریال ها . . . بسیار مهم هست که همه متریال ها کنترل شده باشن توی کارها همه مدل هایی که merge میکنید رو متریال هاشون رو اونجور که میخواهید سوئیچ کنید . . . اصلا هم سخت نیست بعد از مدتی عادت میکنید و متریال ساختن براتون خیلی راحت میشه
من برای این کارم اکثر متریال ها رو چند لایه در نظر گرفتم که وی ری هم به خوبی از پسش بر اومد !
چند لایه در نظر گرفتن متریال ها فقط برای ژست حرفه ای گرفتن نبود هر جا میدیدم اون متریال با یک لایه هم متریال خوبیه اصلا چند لایه نمیکردم اون متریال رو . . . چون همچنان باید به فکر رندر و سنگین شدنش هنگام رندر می بودم
نور پردازی مثل همیشه HDRI و یک لایت سورس برای آفتاب غروب برای آسمون هم همچنان از vray sky استفاده کردم نور پردازی برای همچین کار هایی بسیار مهمه و باید فبل از گذاشتن نوری توی صحنه توی ذهنتون و یا روی کاغذ چیزی رو که میخواهید رو پیاده کنید که بدونید باید به چه سمتی پیش برید
در کل از همه دوستان گل سپاسگذارم اگر میدونستم از کارهای من اینقدر خوشتون میاد بقیه کارهام هم میزاشتم
هزاران شاخه گل تقدیم به همه شما
 

جدیدترین ارسال ها

بالا