Holy Teapot

شروع موضوع توسط gigamax ‏18 نوامبر 2008 در انجمن گالری سه‌بعدی

  1. gigamax

    gigamax کاربر متخصص جلوه های ویژه

    ارسال‌ها:
    1,345
    تشکر شده:
    2,781
    امتیاز دستاورد:
    36
    روزی روزگاری در سرزمین cubeland یه شیئ عجیب دیده شد
    شیئ عجیب خیلی عجیب بود !! خیلی هم غیرعادی . این در حالی بود که هیچکس نمی دونست تو modifier list ش چه چیزایی نوشته شده . برای همین عجیب تر به نظر می رسید...
    ملت همه کفشون بریده بود آخه این دیگه چه جور جونوریه دیگه . چطوری آخه ؟!! مارو نگاه کم کلا 6 تا segment داریم ولی این ...
    و چون cube های cubeland حرف BigCUBE هارو حسابی قبول داشتن نمی رفتن دنبال تحقیق و آزمایش . BigCUBE ها cube های چاقی بودن که چون segmentهای بیشتری داشتن از موقعیت اجتماعی بالاتری نسبت به بقیه cube ها برخوردار بودن . BigCUBE ها همیشه تاکید می کردن که HolyTeapot از طرف خدا اومده و خیلی بزرگ و مقدسه .
    Cube های cubeland هر روز برای HolyTeapot قربانی می کردن . به حرفش گوش می کردن و هر کس رو که بهش بی احترامی می کرد به شدت مجازات می کردن .
    و صد البته به 08teapot ما هم حسابی خوش میگذشت و البته این وسط یه چیزی هم BigCUBE ها هم میومد...
    این cube های بیچاره نمی دونستن که بابا می تونن خودشون با یه editable poly و چندتا bevel و outline و یه smooth یه قوری بسازن . هر cubeی هم که اینو می فهمید توسط BigCUBEها زندانی میشد تا مبادا کسی از حقیقت HolyTeapot باخبر بشه و اونارو از نون خوردن بندازه .
    و این سرنوشت کسایی است که در مورد چیزی تحقیق نکنن و قبولش کنن ...

    [​IMG]

    سلام
    چطورین ؟ خوبین ؟ :D
    اینم از آخرین کار من . اول قرار بود در مسابقه زیباترین قوری شرکت داده بشه اما به دو دلیل نتونست شرکت کنه :
    دلیل اول 2 روز بعد از پایان مهلت ارسال اثر اومدم بذارمش تو مسابقه که خب قاعدتا نمیشه دیگه :lol: :sad:
    دلیل دوم توی مسابقه بیشتر تاکید بر روی رندر و نورپردازی بود اما من بیشتر به ایده و مفهوم بها داده بودم برا همین اگر هم شرکت می کرد مطمئن بودم که میشد 16 هم !! :cool: چون از لحاظ رندر قابل مقایسه با رندرهای زیبایی که دوستان شرکت کننده گرفته بودن ، نبود . :shock:

    البته هر دوتا دلیل تقصیر حواس پرتی خودم بود . :cool:

    و اما HolyTeapot
    قضیه بوجود اومدنشو که خوندین . پس الان باید بفهمین این صحنه چیه و از کجا اومده .
    راستش ایده این کار خیلی وقت پیش تو ذهنم بود . اصل داستان رو وقتی سوم راهنمایی بودم نوشته بودم . جالبه بدونین که نزدیک بود از مدرسه اخراجم کنن به خاطر این داستان !! :snap:
    البته یکمی ساده تر بود اون داستان . به هر حال مسابقه زیباترین قوری یه جرقه ای تو ذهنم زد که بیام و پیاده سازیش کنم .

    تو این کار از نرم افزارهای 3D studio max 9 و Adobe photoshop cs3 استفاده شده . برای رندر از موتور رندر mental ray استفاده کردم . تمام لایه ها جدا جدا رندر گرفته شد و توی فتوشاپ کامپوزیت شدن .

    حدود 2 هفته به صورت گهگاهی روش کار کردم تا شد این . دوستانی که تو تاپیک مسابقه زیباترین قوری بودن رندر اول رو دیده بودن . تقریبا 4 بار پروژه رو رندر مجدد و سه بار کامپوزیت کردمش تا بالاخره رضایت دادم که بذارمش توی گالری . :-?

    دوستان کارو ببینید و نقدش کنید . اگر مشکلی داره که حتما داره بگین تا ان شالله تو کارای بعدی بتونم ازشون استفاده کنم .
    اصولا من هر کاری تو گالری می ذارم making of ش رو هم کنارش . این دفعه making of یکم زیادی وقتمو گرفت چون تو فتوشاپ اینقدر لایه بود که خودم گیج شدم . امیدوارم چیزی بتونین توش یاد بگرین . اگر مشکلی هم تو متن بود بگین تا اصلاحش کنم

    و یه تشکر بیژه ...
    از ماندانا خانوم برای راهنمایی های مفیدشون برای رنگ بندی کار . خیلی دستشون درد نکنه .:rose: زحمتشون دادم حسابی ... :cool:



    موفق باشین :D :)
    :oops: دوستار سی جی مسترهای آینده ایران :oops:
    متین نخل احمدی
     

    پیوست ها:

    آخرین ویرایش: ‏18 نوامبر 2008
    نوشته شده توسط gigamax در ‏18 نوامبر 2008
    LinkinForEver، sidsid، Reza2kn و 28 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. gigamax

    gigamax کاربر متخصص جلوه های ویژه

    ارسال‌ها:
    1,345
    تشکر شده:
    2,781
    امتیاز دستاورد:
    36
    Holy Teapot - making of

    طبق معمول اول سعی کردم چندتا طرح ساده با مداد یا خودکار بزنم تا بهمم چی قراره بسازم . متاسفانه با وجود اینکه این طرحها زیاد جالب هم نشدن منو از نصف کلاسام انداخت . :lol::lol: چون سر کلاس های دانشگاه کارم شده بود نقاشی !! :paint:
    حالا اگر اسکنر گیرآوردم براتون این شاهکارهای طراحی رو اسکن می کنم . :cool:
    بعد از اینکه فهمیدم چی قراره بسازم رفتم سراغ تری دی مکس برای ساخت مدلها ، چینش ، نورپردازی و رندرشون
    مدل سازی :
    مدل ها همشون از اجسام استاندارد خود مکس بودن . فقط صخره ای که HolyTeapot روشه مدلسازی شده . برای ساخت این صخره از modifier جالب displace استفاده کردم . این اصلاحگرو به یه plan با سگمنهای زیاد نسبت دادم و بهش یه ماسک سیاه و سفید دادم . ماسکو تو فتوشاپ ساختم . حالا modifier نقاطی که بیشتر سفیدن رو بیشتر بالا میاره . میزان بالا اومدن دست خودتونه . خیلی کار جالبیه ...
    [​IMG]
    بعدش هم یه تکسچر خیلی ساده بهش دادم و تموم !

    نورپردازی :
    تو این کار چون قرار بود اکثر رنگ بندی هاش توی فتوشاپ انجام بشه برای همین زیاد وقت رو نورپردازی نذاشتم .
    [​IMG]
    من از یه spot برای ساخت هاله نور و از چندتا omni برای نورپردازی آبجکتها استفاده کردم
    برای هاله نور از یه spot استفاده کردم . سایه از نوع shadow map ه. راستی باید near Attenuation و fra Attenuation هم باید فعال باشن . این دو گزینه در آخر مقدار هاله نور رو مشخص می کنن .
    [​IMG]
    این spot یه سری تنظیمات کوچیک داره تا هاله قشنگتری درست بشه. اول که باید افکت volume light (نور حجمی) به spot بدین . تنظیمات خاصی هم توی قسمت setup افکت وجود نداره غیر از اینکه تیک use Attenuation color رو باید فعال کرد.
    برای اینکه نور حالت یکنواختی نداشته باشه و مثل نور تو دنیای واقعی باشه باید از نقوش پروژکتوری استفاده کنین . من از تصویر زیر به عنوان نقش پروژکتوری استفاده کردم . حالا نقوش پروژکتوری چی هستن دقیقا ؟ وقتی یکی از این تصاویر رو به نور خودتون اعمال می کنید ، نور فقط می تونه از قسمتهای سفید عبور کنه و قسمتهای سیاه مانع عبور نور میشن . دقیقا مثل ماسکهایی که تو پروژکتورهای واقعی می ذارن . خب وقتی ما نور حجمی هم داشته باشیم این یکنواختی غلظت نور بوجود میاد .
    [​IMG]
    نور مرحله دو خیلی خوب شده اما یه مشکلی داره و اونم اینه که نور گوشه های تیزی داره . یعنی غلظتش یکدفعه زیاد میشه. برای اینکه نورمون قشنگتر بشه یک ناحیه برای spot تعریف می کنیم که توش نور از غلظت کم به غلظت زیاد برسه . برای این کار با گزینه های Hotspot/Beam و Falloff/Feild بازی کنید. دیگه توضیح نمی خواد :wink:

    چینش cube ها
    من برای اینکه بتونم cube ها رو روی plan پخش کنم چندتا راه داشتم :
    1- بیام cube ها رو یکی یکی سر جاهاشون بچینم . :sad: خب اگه قرار بود از این روش استفاده می کردم شاید سال دیگه همین موقع پروژه تموم میشد :lol:
    2- استفاده از scatter : حقیقتش من نتونستم چیزی رو که می خوام باهاش دربیارم برا همین بی خیالش شدم :D
    3- راه سوم و راهی که من استفاده کردم استفاده از سیستم حرکت ذره ایه . برای این کار از Particle Flow مکس استفاده کردم . یه سیستم خیلی خیلی ساده ساختم (البته اینجا سه تا سیستم داریم که همشون مثل همن حالا میگم چرا سه تا)
    [​IMG]
    به زبون خودمونی این سیستم این کارو می کنه :
    شیئ ای رو که Shape Instance انتخاب کرده رو روی صفحه ای که position object انتخاب کرده به تعدادی که تو Birth مشخص شده در راستاهایی که تو rotation مشخص شده ، پخش میکنه !!!! :shock::shock::shock: نترسید اگه هیچی نفمیدید چون منم نفهمدیم !!! :cool:
    [​IMG]
    توی shape instance یه شیئی رو به عنوان شیئ مرجع انتخاب می کنیم . حالا ذرات سیستم ما میشن شیئ مرجع . اینجا شیئ مرجع مکعبه . من تو این پروژه از سه نوع مختلف مکعب استفاده کردم : قد بلند ، قد کوتاه و متوسط . چرا ؟ چون مکعب ها همشون مثل هم نباشن و از یکنواختی دربیان تا حالت طبیعی تری داشته باشن
    توی position object یه شیئ رو انتخاب می کنیم و سیستم ذراتشو از روی اون شیئ پخش می کنه . اینجا من یه plan خمیده دارم . تمام cube ها روی plan پخش میشن.
    توی birth تعداد ذراتی که قراره ساخته بشن رو مشخص می کنیم
    توی rotation به سیستم می گم ذرات رو به صورت رندوم در راستاهایی که مشخص می کنم بچرخون . حالا cube ها دیگه همشون صاف نیستن و بعضی هاشون صافن . بعضی هاشون کجن بعضی هاشون خیلی کجن . این اون چیزیه که من می خوام
    توی display میگیم ذرات رو به صورت حقیقیشون نشون بده و نمی خواد با نقطه یا + نشون بدی
    دقت کنین که ما اینجا speed نداریم برای همین ذرات در جایی که متولد می شن باقی می مونن و حرکتی نمی کنن .

    رندر :
    من اینجا اشیا رو جداگانه رندر گرفتم و تو فتوشاپ ترکیبشون کردم . برای اینکه بتونم راحت اشیا رو ترکیب کنم باید بتونم تو فتوشاپ دورشونو ببرم یا خودشونو ماسک کنم . خب این کار یکمی طول میشکه و تازه نتیجه هم بعضی وقتا رضایت بخش نیست برای همین توی مکس غیر از تصویر اصلی کانال آلفا رو هم رندر می گیرم . کانال آلفا یه ماسک سیاه و سفیده که خود شیئ رو سفید و Environment یا محیط مکس رو سیاه نشون میده . اینم رندرها با کانال های آلفاشون :
    [​IMG]

    کار با مکس تموم شد . حالا نوبته فتوشاپه . حالا اصلا من چرا اومدم لایه لایه رندر کردم و بردم توی فتوشاپ باهم ترکیبشون کنم ؟ چرا از همون اول تو مکس همه چی رو رندر نکردم ؟
    من شخصا نمی تونم خیلی رندرهای حرفه ای و وحشتناک بگیرم برا همین میام تمام این کارا رو توی فتوشاپ انجام میدم . یه رندر ساده می گیرم و می برمش توی فتوشاپ و روش کار می کنم . من اینطوری راحت ترم و به نظرم این طوری بهتره . چون اینطوری می تونم جداگانه روی هر لایه کار کنم بدون اینکه مجبور باشم کل صحنه رو دوباره رندر بگیرم.

    و حالا کامپوزیت در فتوشاپ
    حقیقتش توی فتوشاپ لازم نیست زیاد کاری انجام بدین . تمام لایه ها رو به ترتیب اثر روی هم می چینیم .
    البته نه اینکه هیچ کاری نداشته باشه . خیلی باید روش وقت بذارین تا ترکیب لایه هاتون جالب دربیاد اما حالا که من این وقتو گذاشتم دیگه کارو نمیشه زیاد توضیح داد . لایه ها رو از پایین ترین لایه شروع می کنم و همینطوری میام بالا تا آخرین لایه . تصویر بزرگه همون لایه است و تصویر کوچیکه تاثیر اون لایه در پروژه . اینطوری دقیقا میشه فهمید هر لایه چه تاثیر بر لایه های زیریش داره
    [​IMG]
    1- این لایه همون Ground ه که تو مکس رندر کردم
    2- اینم همون rock از مکسه
    3- این لایه یه لایه تصحیح رنگیه که روی دو لایه 1 و 2 تاثیر می ذاره . این لایه چیزی نیست جز یه fill ساده از همون رنگ که overlay شده روی لایه های پایینی
    4- این لایه تقش یه مه رو بازی می کنه . با براش درست شده
    5- این همون لایه ایه که از مکس رندر کردم که در اینجا یکم ماسک هم داره تا روی صخره نباشه
    6- این لایه رو با استفاده از عکس کسوف خورشید ساختم و با استفاده از کانال آلفای قوری ماسکش کردم
    7- این لایه همون یکیه که تو مکس رندر گرفتم اما اینجا کانال آلفاش هم روش ماسک شده
    8- یه لایه تصحیح رنگی دیگه که فقط رو لایه های نور حجمی اعمال میشه
    9- این لایه خیلی جالبه . با استفاده از یه تکسچر کثیف و یکم blur ساخته شده . کارش اینکه نور رو از یکنواختی در میاره
    10- این لایه یک fill مشکیه که ماسک شده . گوشه های تصویر رو سیاه می کنه
    11- این لایه تماما تو فتوشاپ ساخته شده . مجموعه ای از 124 عدد علامت سوال با شفافیت ها و اندازه های مختلف . توضیح دیگه ای نداره . ساختنش سخت نیست فقط یه خورده وقت گیره
    خب اینم از ترکیب لایه ها در فتوشاپ .

    امیدوارم این making of به دردتون خورده باشه . شرمنده یکم زیادی زیاد شد
    منتظر نظراتون هستم . اگر سوالی هم داشتین در خدمتم :cool:
    موفق باشین
    متین نخل احمدی
     
    آخرین ویرایش: ‏18 نوامبر 2008
    نوشته شده توسط gigamax در ‏18 نوامبر 2008
    Reza2kn، HOMAYOON.F، Alireza MH و 23 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  3. Mandana

    Mandana Active Member

    ارسال‌ها:
    15,296
    تشکر شده:
    25,027
    امتیاز دستاورد:
    36
    می که نظراتمو قبلن دادم :دی
    ایده اش خییییلی فان ئه می بسی خوشم اومد.مقسی برای توضیحاته کامل ات :oops:

    موفق باشی متین هاینه امضا قشنگ :rose:
     
    نوشته شده توسط Mandana در ‏18 نوامبر 2008
    mayapower و gigamax از این پست تشکر کرده اند.
  4. AREF

    AREF مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c

    ارسال‌ها:
    5,785
    تشکر شده:
    20,961
    امتیاز دستاورد:
    113
    به مدیران محترم. بی معرفتین اگه این کار به عنوان کار نمونه معرفی نشه
    داستانش که خفن.
    مدل سازی خفن
    ...
    سازندشم خفن:lol:

    متین تو باید بری پیکسار.ولی جدی از این ایده ها داری با بچه ها اشتراکی یه چیز خوب میشه ساخت
    راستی فروشگاه سایت سر زدی.به نظرت 3d box ها از Stash واجبتر نیست؟
     
    نوشته شده توسط AREF در ‏18 نوامبر 2008
    gigamax از این پست تشکر کرده است.
  5. HamidBN

    HamidBN مدیر انجمن فیلمسازی

    ارسال‌ها:
    3,009
    تشکر شده:
    4,365
    امتیاز دستاورد:
    113
    متین
    عجب چیزی ساختی
    ایول
    خیلی کارت بیسته
    موفق باشی
     
    نوشته شده توسط HamidBN در ‏18 نوامبر 2008
    gigamax از این پست تشکر کرده است.
  6. deevart

    deevart Member

    ارسال‌ها:
    369
    تشکر شده:
    1,131
    امتیاز دستاورد:
    16
    ای ولا رفیق . من که از سه بعدی چیزی نمیفهمم ولی از توضیحاتی که توی پست #2 دادی معلومه خیلی زحمت کشیدی
    موفق باشی
     
    نوشته شده توسط deevart در ‏18 نوامبر 2008
    gigamax از این پست تشکر کرده است.
  7. H.S

    H.S Member

    ارسال‌ها:
    840
    تشکر شده:
    1,348
    امتیاز دستاورد:
    16
    کارت خیلی خوب شده متین جان.
    ولی این کاری که تو کردی میشه فقط نمره به ایده داد !
     
    نوشته شده توسط H.S در ‏18 نوامبر 2008
    gigamax از این پست تشکر کرده است.
  8. shirani

    shirani مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f

    ارسال‌ها:
    4,543
    تشکر شده:
    6,206
    امتیاز دستاورد:
    113
    خیلی جالب ناک شده با ساخت صخره خیلی حال کردم
     
    نوشته شده توسط shirani در ‏18 نوامبر 2008
    gigamax از این پست تشکر کرده است.
  9. Mehdi_Naissipour

    Mehdi_Naissipour کاربر VIP

    ارسال‌ها:
    1,305
    تشکر شده:
    1,456
    امتیاز دستاورد:
    113
    متین جان از آشنایی با شما خوشوقتم.
    فوق العاده شده این کار و اصلاً میشه یک فیلم کوتاه انیمیشن ازش ساخت. داستان خوب و گویایی داره و نیازی به صدای گوینده هم نخواهد داشت. اگه خواستی یه روز اینو فیلم کنی، من رو خبر کن.:)

    نمره ی شما با جزئیات 5 گانه:

    [LTR]

    [​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    [/LTR]

    موفق باشی.
     
    نوشته شده توسط Mehdi_Naissipour در ‏18 نوامبر 2008
    AREF، gigamax و shirani از این ارسال تشکر کرده اند.
  10. DIMO

    DIMO Active Member

    ارسال‌ها:
    1,033
    تشکر شده:
    1,624
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام به دادش گل:)....کارت خیلی جالب شده خیلی باهاش حال کردم،من خودم هم بیشتر طرفداره ایده و مفهوم هستم خیلی داستانش جالب بود،فقط با یه چیزش حال نکردم اونم نوری هستش که از آسمون به قوری میتابه..اگه قراره قوری Holy باشه فکر کنم به یه هاله سفید پر از Glow بسنده میکردی بهتر بود اینجور انگار که زیر آبشار ایستاده،اون حس رو القا نمیکنه،البته ببخشید ها من اینطوری درکش کردم ولی در کل خیلی کار جالبی شده.....!:rose:


    شاد و پیروز باشی
     
    نوشته شده توسط DIMO در ‏18 نوامبر 2008
    gigamax از این پست تشکر کرده است.
  11. gigamax

    gigamax کاربر متخصص جلوه های ویژه

    ارسال‌ها:
    1,345
    تشکر شده:
    2,781
    امتیاز دستاورد:
    36
    بازم مرسی :rose:

    بابا بیخیال عارف ...
    اختیار داری ... خفانت از خودتونه :D

    آره اتفاقا دیروز جان زنگ زد . لسترو میگم . گفت کجایی متین نمی یای شرکت ؟
    گفتم بذار این امتحان ساختمان گسسته رو بدم میام .
    نمی دونم . واسا نگاه کنم خبرشو میدم بهت

    :rose:

    :rose:

    اتفاقا من اون نمره رو بیشتر می خوام . من زیاد حوصله تنظیمات خفنگ رندر رو ندارم
    :rose:

    :rose:

    منم خوشوقت شدم از آشنایی با شما .
    اتفاقا داستان کاملشو قرار انیمیشن بسازم . داستان کامل خیلی بهتره . اونی که خوندین یه پیش زمینه بود فقط
    من چندتا طرح فانتزی اینطوری برای ساخت دارم . که رو دوتاشون خیلی کار کردم . شرایط جور بشه که حتما می سازمشون . مشکل شرایط و امکاناته . یه نفری که نمیشه . اگر گروه خوبی پیدا کردم حتما . چرا که نه ؟
    ان شالله که خبرتون می کنم ... :wink:
    کسی هم خواست چیزی بسازه ایده بده داستان تحویل بگیره ... ::cool:

    بابت نمره تونم خیلی ممنونم

    ها . خوبی عزیز
    نه دوست من چرا ناراحت بشم . خوشحالم کردی . اتفاقا اول اینکارو کردم یه نور سفید و یکدست . اما اومدم با استفاده از تکسچر نورو کثیف کردم . یعنی دیگه حالت روحانی صرفشو ازش گرفتم . خوب وقتی چیزی مقدس نیس نباید حالت روحانی و مقدس براش بسازیم .
    حالا اون حالت یکدست رو هم می ذارم شما داور شین .


    دوستان توروخدا ایراد هم بگیرین . ایراد گرفتن کار خیلی خوبه . مثلا چمی دونم بگین اصلا قشنگ نشده پاشه جمع کن برو : sad: بچه پررو ...
    آی فرخ جان کجایی ....
    منتظر نظرات انتقاد آمیزتون هستم !!!! :wink:
     
    آخرین ویرایش: ‏18 نوامبر 2008
    نوشته شده توسط gigamax در ‏18 نوامبر 2008
    H.S از این پست تشکر کرده است.
  12. :Mohsen:

    :Mohsen: کاربر باتجربه

    ارسال‌ها:
    2,266
    تشکر شده:
    2,685
    امتیاز دستاورد:
    36
    متين جان چه ايده جالبي
    من با كارايي كه يه مفهومي رو ميرسونن خيلي بيشتر حال مي كنم تا يه كار شولوغ پولوغ، هميشه از اين كارا بكن

    منم تو همين قسمت يكم انتقاد دارم
    بقيش كه عاليه
    موفق باشي
     
    نوشته شده توسط :Mohsen: در ‏18 نوامبر 2008
    gigamax از این پست تشکر کرده است.
  13. Farrokh

    Farrokh Active Member

    ارسال‌ها:
    2,542
    تشکر شده:
    6,277
    امتیاز دستاورد:
    36
    ایول بابا
    ایول به ایده

    ایول به اجرا

    ایدش خیلی جالبه
    جالبیش هم به نظر من در اینه که به یه موضوع کلیشه ای و همیشگی به گونه ای متفاوت و جدید نگاه کردی
    به این می گن یه ایده ی هنرمندانه

    آفرین واقعا خوشم اومد

    در مورد کارهای فوتوشاپیش هم نظر نمی دم چون تخصصم نیست (هر چند که خیلی خفن کار کردی و زحمت کشیدی)

    فقط یه انتقاد روی نورپردازیت دارم :
    اگه یه جوری نور پردازی می کردی که قوری مقدس سه بعدی به نظر برسه و روش یکم سایه روشن بخوره خیلی بهتر بود


    به هر حال شما اینطور سلاح دیدی و من هم پا توی کفشتون نمی کنم









    راستی من این روزا یکم سرم شلوغ شده
    ممنون که برای تاپیکت ازم دعوت کردی (وگرنه شاید هیچوقت نمی دیدمش)
     
    نوشته شده توسط Farrokh در ‏18 نوامبر 2008
    gigamax از این پست تشکر کرده است.
  14. GFX Master

    GFX Master مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه

    ارسال‌ها:
    15,101
    تشکر شده:
    26,707
    امتیاز دستاورد:
    36
    منم تبریک میگم کار واقعا قشنگی شده.

    اجرای کار عالی بوده و از اون عالی تر ایده و فضاسازی کار بوده. همین داستان ساده حرفهای زیادی برای زدن داشت!

    نورپردازی و رنگبندی کار هم خیلی قشنگ و به جا ایجاد شده که جای تبریک داره.

    فقط چون خودت گفتی اگر ایرادی بود بگید باید بگم که توی متنهایی که از قول Cube ها توی طرحت نوشتی اون سمت چپ کار نوشتی: (He Have a lot of ... ) که درستش (He Has a lot of ... ) میشه! :اسمایل رهبر قوم بنی اسرائیل:

    در کل تبریک میگم بخاطر این کار قشنگ و امیدوارم موفق باشی.

    با اجازه مدیران بخش کار رو میذارم توی تاپ گالری.

    موفق باشی. :گل:
     
    نوشته شده توسط GFX Master در ‏18 نوامبر 2008
    Mohamad، amin2001، gigamax و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  15. DANG3R

    DANG3R Member

    ارسال‌ها:
    657
    تشکر شده:
    373
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام دوست عزیز
    خیلی قشنگ و استثنایی شده ...
    واقعا از این کارا این روزا کم می بینیم ...
    و می بینم که خیلی خیلی هم زحمت کشیدی ! واقعا تبریک و خسته نباشید می گم ...
    به امید کارها و موفقیت های بیشتر و بهتر...

    موفق باشید.
     
    نوشته شده توسط DANG3R در ‏18 نوامبر 2008
    gigamax از این پست تشکر کرده است.
  16. memol_515

    memol_515 Active Member

    ارسال‌ها:
    1,651
    تشکر شده:
    2,232
    امتیاز دستاورد:
    36
    همه چيز زيباست. واقعا خوبه. توي خوبيش كه شكي نيست. اما من هدف از اون علامت سوالها رو نفهميدم،

    يهني منظورم اينهكه اين غريب بودن موجودات ديگه رو نميشد با عنصر ديگه اي معلوم كني؟

    اما كار واقعا قشنگي ئه.
    بابت توضيحات هم ممنون

    موفق باشي
     
    نوشته شده توسط memol_515 در ‏19 نوامبر 2008
    gigamax از این پست تشکر کرده است.
  17. hooman_designx

    hooman_designx Member

    ارسال‌ها:
    311
    تشکر شده:
    358
    امتیاز دستاورد:
    16
    واقعا زیباســــــــــــــــــــــــــــت !!!!!
    احساس میکنم خیلی طرح بزرگی هستش ؟
    شاید زاویه دیدم به عکس متفاوت هست ! ولی واقعا تبریک میگم.
    واسه توضیحات هم ممنونم .
    20 دقیقست به عکس قفلم!
    ای کاش نوشته های توی عکس رو فارسی مینوشتی ( البته خارجی ها هم خوبه )
     
    نوشته شده توسط hooman_designx در ‏19 نوامبر 2008
    gigamax از این پست تشکر کرده است.
  18. gigamax

    gigamax کاربر متخصص جلوه های ویژه

    ارسال‌ها:
    1,345
    تشکر شده:
    2,781
    امتیاز دستاورد:
    36
    شما لطف داری محسن جان . اگر ایده جدید بزنه به سرم که حتما طرحشو می زنم . فقط امیدوارم تا قبل از امتحان گسسته ایده ای به سرم نزنه چون دیگه کی گسسته می خونه ؟

    باشه به خاطر شما هم که شده نور سفید هم می ذارم . به زودی آپ میشه
    :rose:

    به به فرخ جان . چه عجب داداشی . دیدیم شما رو ...
    شما لطف داری :اسمایل صورت گل انداخته:
    دستت درد نکه انتقاد میکنی کارو . چشم نظر شما هم روی کار اعمال میشه .
    :rose:

    مرسی سارا خانوم . لطف کردین
    حرف شما هم به جا و منطقیه . چشم اونو هم در اولین فرصت درست می کنم
    مرسی :rose:

    :rose:

    شما لطف داری دوست جان
    اون علامت سوالارو برا این گذاشتم که نشون بدم cube ها اصلا نمی دونن HolyTeapot چیه ؟! فقط یه چیزی شنیدن . با وجود این همه بهش احترام می دارن اما بازم شک هایی وجود داره .
    می خواستم اینو برسونم . حالا نمی دونم چقدر موفق بودم . اگر کاری میشه کرد که بهتر این مفهوم القا بشه ، منتظر نظرتون هستم
    بازم مرسی
    :rose:

    مرسی دوست من
    من اول یه زاویه دیگه در نظر داشتم که بعد این به ذهنم اومد و همینو ساختم
    برای نوشته هم نمی دونم برای من اینطوریه یا برای شما هم هست ؟ وقتی این کار رو با فارسی کامنت می ذاری خیلی مفهموم سری میرسه و اون حالت دوپهلو بودنوش از دست میده . آخه می دونین که نوشتن این طور جملات توی فارسی خیلی سخت تر انگلیسیه .
    بازم ممنون
    :rose:

    دوستان اینم این شاهکارهای طراحی که منو از کلاسای داشنگاه انداخت . یک عالمه کشیدم این دوتا بهتر شدن از همه
    شرمنده نتونستم اسکن کنم با دوربین موبایل گرفتم ...
    همونطور که گفتم دوتا زاویه یه ذهنم رسید
    اینم از دو زاویه مختلف
    [​IMG]
    [​IMG]

    راستی یه مشکل تو متریال قوری دارم . چطور میشه متریالی ساخت که هر چی زاویه بردار نرمال شیئ با زاویه دید دوربین بیشتر بشه متریال رو تیره تر کنه . یعنی می خوام وسط قوری روشنتر از کناره هاش باشه ؟!
     
    آخرین ویرایش: ‏19 نوامبر 2008
    نوشته شده توسط gigamax در ‏19 نوامبر 2008
    mayapower، memol_515، Farrokh و 3 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  19. :Mohsen:

    :Mohsen: کاربر باتجربه

    ارسال‌ها:
    2,266
    تشکر شده:
    2,685
    امتیاز دستاورد:
    36
    به اين ميگن استوري بورد، خيلي باحالن معلومه خيلي كار مهمي بوده ها!!! واقعا آفرين
     
    نوشته شده توسط :Mohsen: در ‏19 نوامبر 2008
    gigamax و shirani از این پست تشکر کرده اند.
  20. amin2001

    amin2001 Active Member

    ارسال‌ها:
    1,327
    تشکر شده:
    2,053
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام متین جان

    خیلی توپ شده عزیز . دستتم برای making of درد نکنه .

    داستانتم باحال بود :D

    موفق باشی داداشی:oops:

    ---

    سارا خانوم اجازه ما هم دست شماس :)
     
    نوشته شده توسط amin2001 در ‏19 نوامبر 2008
    gigamax از این پست تشکر کرده است.

به اشتراک بگذارید