قالب .: Audi Concept - آئودی كانسپت - Design By Borhan72 :.

Borhan72

خسته‌ی خسته...
:) با سلام خدمت همه :)
يه طرح ذهنی داشتم كه اجراش كردم و به دليل شباهتش، اسمشو آئودی گذاشتم....
خوشحال ميشم نظراتتونو بدونم

:rose:

Render By V-Ray
3Ds Max 2008
Render Time: 3.5H
Modeling Time: About 2.5 Weeks

Hope You Like
:wink:

 

پیوست ها

  • Audi Concept.jpg
    Audi Concept.jpg
    138.6 کیلوبایت · بازدیدها: 52
  • Wireframe.gif
    Wireframe.gif
    77.6 کیلوبایت · بازدیدها: 26
رندر تایم 3.5 ساعت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:
با عرض معذرت ولی چرا اینقدر lowpoly ؟؟؟؟؟؟؟برای گیم ساختی؟
 

Borhan72

خسته‌ی خسته...
رندر تایم 3.5 ساعت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:shock:
با عرض معذرت ولی چرا اینقدر lowpoly ؟؟؟؟؟؟؟برای گیم ساختی؟

سيستمم ظعيفه ديگه... :sad:
شما ببخشيد...
نه مدلش اتفاقآ Highpoly هستش ولی وايرفريم رو معمولآ همه جا لو پلی ميذارم... :wink:


ببخشید که رک میگم ولی برای نمایش دادن کارات هنوز باید خیلی کارکنی.
به عنوان کار متوسط قاببل قبوله:rose:
مرسی رفيق...
زياد روی رندرش كار نكردم، چون فقط ميخواستم طرحم و ايدم رو نشون بدم...
اگه خواستيد كارای ديگمم ببينيد گالريم هستش :wink:
Borhan72.CGsociety.org
 

kamifa1986

Well-Known Member
برهان جان كاراي قبلي خيلي بهتر بود

هم از لحاظ رندر و هم از لحاظ مدل

فكر كنم بايد بيشتر وقت ميذاشتي

موفق باشي
 

FATEMEH

همسفر قاصدک ها
شاید چون ما میایم ماشینتو با آئودی مقایسه میکنیم و دوس داریم شبیه همون باشه احساس میکنیم کار خیلی خوبی نشده

در مورد کارت بالای شیشه جلو رو ببین حالت پلن شده لبه های ماشین رو اگر حجم دار کرد و به طرف داخل اکسترود داد از این حالت در میاد

مدل ذهنی زدن واقعا سخته اکثرا ما به بلوپرینت وابسته شدیم ، هم برای این مدل ها، هم مدل های ارگانیک مثل صورت و اندام

در هر صورت از این تمرین ها گاهی وقتا خوبه
موفق باشید
 

Borhan72

خسته‌ی خسته...
برهان جان كاراي قبلي خيلي بهتر بود

هم از لحاظ رندر و هم از لحاظ مدل

فكر كنم بايد بيشتر وقت ميذاشتي

موفق باشي

ممنونم رفيق....
مرسی كه نظر دادی...

شايدم حق با شما باشه...
سعی ميكنم تو كار بعديم از دلتون در بيارم... :wink:


شاید چون ما میایم ماشینتو با آئودی مقایسه میکنیم و دوس داریم شبیه همون باشه احساس میکنیم کار خیلی خوبی نشده

در مورد کارت بالای شیشه جلو رو ببین حالت پلن شده لبه های ماشین رو اگر حجم دار کرد و به طرف داخل اکسترود داد از این حالت در میاد

مدل ذهنی زدن واقعا سخته اکثرا ما به بلوپرینت وابسته شدیم ، هم برای این مدل ها، هم مدل های ارگانیک مثل صورت و اندام

در هر صورت از این تمرین ها گاهی وقتا خوبه
موفق باشید

ممنون فاطمه جان...
همونطور كه گفتيد مدلهای ذهنی خيلی سخت هستش ساختنشون....
ولی دليل ديگش هم يك مقدار ضعف مدلسازی خودم هستش كه سعی دارم رفعشون كنم....
من چون بيشتر مهارتم توی نور پردازی و رندر هستش ، توی مدلسازی زياد حرفه ای نيستم :wink:
بازم ممنون
:oops:
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
تبریک...!

سلام برهان جان

اگر اجازه بدید می خواستم برعکس بقیه دوستان ، بهت تبریک بگم .

اول اینکه دوستانی که مدل سازی رو بطور حرفه ای انجام میدن ، می دونن که با تعداد فیس پایین مدل زدن ، کار هر کس نیست ، برای همین یک سری مسابقات مادلینگ در انجمن های معتبر دنیا یرگذار میشه که در اون ، جدا از زمان ، محدودیت پالیگانی هم وجود داره و از یک تعداد مشخص نباید بیشتر پالیگان داشته باشید .

دوم اینکه طراحیه ذهنی کاری نیست که هر کسی از عهدش بربیاد ، امتحانشم رایگانه ! یک بار سعی کنید مدلی پیچیده از روی ذهنتون خلق کنید ، خواهید دید که حتی کشیدنش روی کاغذ سخته .

نقاط قوت کار زیاده ، مخصوصا DoF که خوب اعمال شده و مادلینگ رینگها .فقط فکر نمیکنی روی پلاک ماشین ، اسمت رو کج نوشتی ! :wink:

نور رو هم در سایر نقاط تصویر اگر کمی بیشتر کنی و همچنین از HDRI استفاده کنی، فکر کنم که جذاب تر هم بشه . مثل تصویر زیر :

9e0cee31582847e4a3fb.jpg


بازم بهت تبریک میگم و امیدوارم که کارهات روز بروز حرفه ای تر بشه .

موفق باشی :rose:
 

HOSSEIN.D

Well-Known Member
منم با baloot3d موافقم
کار هر کسی نیست اینقدر لو پلی یه مدل بزنه.
حداقل من که نمیتونم.
کارت هم خیلی عالیه.
روی رندر یکم بیشتر کار کن و یه استودیو بهتر واسش بساز.
گوشه های چراغ هم یه جوری شده فکر کنم.
ولی در کل از کارت خوشم اومد.
به امید موفقیت روز افزون:rose:
 

Borhan72

خسته‌ی خسته...
سلام برهان جان

اگر اجازه بدید می خواستم برعکس بقیه دوستان ، بهت تبریک بگم .

اول اینکه دوستانی که مدل سازی رو بطور حرفه ای انجام میدن ، می دونن که با تعداد فیس پایین مدل زدن ، کار هر کس نیست ، برای همین یک سری مسابقات مادلینگ در انجمن های معتبر دنیا یرگذار میشه که در اون ، جدا از زمان ، محدودیت پالیگانی هم وجود داره و از یک تعداد مشخص نباید بیشتر پالیگان داشته باشید .

دوم اینکه طراحیه ذهنی کاری نیست که هر کسی از عهدش بربیاد ، امتحانشم رایگانه ! یک بار سعی کنید مدلی پیچیده از روی ذهنتون خلق کنید ، خواهید دید که حتی کشیدنش روی کاغذ سخته .

نقاط قوت کار زیاده ، مخصوصا DoF که خوب اعمال شده و مادلینگ رینگها .فقط فکر نمیکنی روی پلاک ماشین ، اسمت رو کج نوشتی ! :wink:

نور رو هم در سایر نقاط تصویر اگر کمی بیشتر کنی و همچنین از HDRI استفاده کنی، فکر کنم که جذاب تر هم بشه . مثل تصویر زیر

بازم بهت تبریک میگم و امیدوارم که کارهات روز بروز حرفه ای تر بشه .

موفق باشی :rose:

واقعآ ممنونم Baloot عزيز....
كلی اعتماد به نفسم اومد بالا....
خيلی شما لطف داريد....
حتمآ سعی ميكنم توی كار های بعديم جبران كنم :wink:
بازم يه دنيا ممنون :rose:



منم با baloot3d موافقم
کار هر کسی نیست اینقدر لو پلی یه مدل بزنه.
حداقل من که نمیتونم.
کارت هم خیلی عالیه.
روی رندر یکم بیشتر کار کن و یه استودیو بهتر واسش بساز.
گوشه های چراغ هم یه جوری شده فکر کنم.
ولی در کل از کارت خوشم اومد.
به امید موفقیت روز افزون:rose:
مرسی HSN عزيز....
شما هم خييييييلی به من لطف داريد....
اگر وقتم كم نبود حتمآ روی رندر هم بيشتر كار ميكردم...
بازم ممنون...
:rose::oops:
 

hadi_nn

Member
سلام برهان جان
منم میگم طرحت خوب شده فقط توی رندر میتونستی بهتر و بیشتر روش کار کنی
حداقل برای رفلکت ها میتونی از hdri استفاده کنی
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.برهان نسبت به کارهای قبلیت خوب یه مقدار پائین تره/مثلا چراغ جلو بالاش پیچ خورده .روش کار بکن مثل کارهای قبلیت فک ماره بچسبون زمین
 

3D Art

Member
درود دوستان
بلوط جان و hsn_maya عزیز
خود برهان جان گفت که فقط وایر رو low poly گذاشته و مدل اصلی این طور که من دیدم کاملا high poly بود
در ضمن اگر مدل وایر رو در نظر بگیرید این که low poly نیست مدل low poly وقتی یه smooth بهش میدی باید نسبت به مدل high حرفی واسه گفتن داشته باشه نه اینجوری !
مدل low ساختن که کار زیاد سختی نیست اول مدل رو high میسازی و بعد نرمال و bake a ازش میگیری بعد دستی کم میکنی edge هارو که کنترل داشته باشی روی مدل ... من که خودم این طوری میسازم پروسه ای که داره مشکلش اینه که باید حرفه ای باشی وگرنه کار سختی نیست...(منظور از حرفه ای کار کردن با چند نرم افزار با هم و دونستن ارزش هر پلیگون ! )
مدل low هم که به غیر از گیم و محیط های ریل تایم استفاده دیگه ای نداره ! داره ؟
در ضمن یه کار متوسط ارزش کارای یه حرفه ایت رو کم میکنه برهان جان ولی روی این مدل یا حوصله نذاشتی یا وقت کافی ... ولی مدل r8 خیلی خوبی ساختی وکامپوزیت کردی حالا اون r8 رو که خودت ساختی ؟:rose:
 
آخرین ویرایش:

Borhan72

خسته‌ی خسته...
سلام برهان جان
منم میگم طرحت خوب شده فقط توی رندر میتونستی بهتر و بیشتر روش کار کنی
حداقل برای رفلکت ها میتونی از hdri استفاده کنی

ممنون هادی عزيز...
بله يه مقدار كم كاری كردم...
سعی ميكنم جبران كنم :wink:


سلام.برهان نسبت به کارهای قبلیت خوب یه مقدار پائین تره/مثلا چراغ جلو بالاش پیچ خورده .روش کار بکن مثل کارهای قبلیت فک ماره بچسبون زمین

ممنون عارف جان...
شما كه خودت استاد مائی....
حتمآ سعی ميكنم تو كارای بعديم اصلاح كنم :wink:

درود دوستان
بلوط جان و hsn_maya عزیز
خود برهان جان گفت که فقط وایر رو low poly گذاشته و مدل اصلی این طور که من دیدم کاملا high poly بود
در ضمن اگر مدل وایر رو در نظر بگیرید این که low poly نیست مدل low poly وقتی یه smooth بهش میدی باید نسبت به مدل high حرفی واسه گفتن داشته باشه نه اینجوری !
مدل low ساختن که کار زیاد سختی نیست اول مدل رو high میسازی و بعد نرمال و bake a ازش میگیری بعد دستی کم میکنی edge هارو که کنترل داشته باشی روی مدل ... من که خودم این طوری میسازم پروسه ای که داره مشکلش اینه که باید حرفه ای باشی وگرنه کار سختی نیست...(منظور از حرفه ای کار کردن با چند نرم افزار با هم و دونستن ارزش هر پلیگون ! )
مدل low هم که به غیر از گیم و محیط های ریل تایم استفاده دیگه ای نداره ! داره ؟
در ضمن یه کار متوسط ارزش کارای یه حرفه ایت رو کم میکنه برهان جان ولی روی این مدل یا حوصله نذاشتی یا وقت کافی ... ولی مدل r8 خیلی خوبی ساختی وکامپوزیت کردی حالا اون r8 رو که خودت ساختی ؟:rose:

ممنونم دوست عزيز...
يه مقدار وقتم كم بود ولی خودم هم كم كاری كردم ....
سعی ميكنم جبران كنم :rose:
راستی نه...
اون Audi R8 مدلش از يكی از دوستام بود...
رندرش از من بود فقط :wink::green:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام دوباره.من تازه دیدم که طراحی ماشین از خودته.خوب این مسلما خیلی نقطه + هست.مرسی بابا طراح....:cool:

راستی افشین اون روشی که توضیح دادی درباره low poly کردن رو درست حسابی توضیح بده ما بیسوادها هم یاد بگریم.یا بهتره تو بخش آموزش مطلبی بنویسی.چون من همیشه دلم میخواست مثل wire بازیهاییی مثلا call of Duty اینقدر تمیز و منظم کار کنم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا