Seyed3D
Member
سلام خدمت دوستان گلم (شرمنده به خاطر انگلیسی بودن اسم تاپیک دیدم مجبورم خیلی از اصطلاحات رو فینگلیش بنویسم گفتم یه دفعه کلش رو انگلیسی بنویسم)
دوستان من توی یه پروژه ریگ من به این مسئله که به صورت ساده شده میگم بر خورد کردم لطفا کمکم کنید:
فرض کنید ما سه شی با نام های A,B و C داریم که شی B به A پرنت شده.توی یه اسکریپتی ما میخوایم تا مختصات world space شی C رو به شی B بدیم (اگه درست کار کنه نتیجه باید این بشه که در اولین آپدیت مختصات B و C یکی می شند یعنی رو هم منطبق میشند) اما چون B به A پرنت شده پس مختصات ایکس و وای و زدش نسبت به شی پرنت یعنی A وارد میشه پس زمانی که ws شی c رو به B میدیم لزومی نداره که B و C روهم منطبق بشند.
به نظر شما چطور میشه مختصات جهانی شی C رو طوری به B بدیم که این مقادیر به عنوان مختصات جهانی شی B(نه مختصات نسبت به شی پرنت ) شناخته بشند؟
با تشکر
دوستان من توی یه پروژه ریگ من به این مسئله که به صورت ساده شده میگم بر خورد کردم لطفا کمکم کنید:
فرض کنید ما سه شی با نام های A,B و C داریم که شی B به A پرنت شده.توی یه اسکریپتی ما میخوایم تا مختصات world space شی C رو به شی B بدیم (اگه درست کار کنه نتیجه باید این بشه که در اولین آپدیت مختصات B و C یکی می شند یعنی رو هم منطبق میشند) اما چون B به A پرنت شده پس مختصات ایکس و وای و زدش نسبت به شی پرنت یعنی A وارد میشه پس زمانی که ws شی c رو به B میدیم لزومی نداره که B و C روهم منطبق بشند.
به نظر شما چطور میشه مختصات جهانی شی C رو طوری به B بدیم که این مقادیر به عنوان مختصات جهانی شی B(نه مختصات نسبت به شی پرنت ) شناخته بشند؟
با تشکر