Alien

شروع موضوع توسط skulll_monster ‏8 آگوست 2007 در انجمن گالری سه‌بعدی

  1. skulll_monster

    skulll_monster Member

    ارسال‌ها:
    208
    تشکر شده:
    375
    امتیاز دستاورد:
    16
    اینو امروز حدود 4 ساعت مدل زدم...
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    نوشته شده توسط skulll_monster در ‏8 آگوست 2007
    m-gladiator-t، hamed-ddd، payam21 و 7 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. nava-121

    nava-121 Member

    ارسال‌ها:
    74
    تشکر شده:
    47
    امتیاز دستاورد:
    6
    با چه نرم افزاري كار مي كني؟ وچرا تمام بدن رو كار نمي كني.
    من عاشق درست كردن يك بدن كامل هستم .
    اگر آموزش خوبي داري بگذار.
    خسته نباشي
     
    نوشته شده توسط nava-121 در ‏8 آگوست 2007
  3. mamali132002

    mamali132002 Active Member

    ارسال‌ها:
    1,817
    تشکر شده:
    439
    امتیاز دستاورد:
    36
    عالیه آقا یه سوال اینو تو zbrush رندر کردی ؟ اگر آره : میشه با همین کیفیت تو مایا هم بردش ؟
     
    نوشته شده توسط mamali132002 در ‏8 آگوست 2007
  4. Mandana

    Mandana Active Member

    ارسال‌ها:
    15,296
    تشکر شده:
    25,025
    امتیاز دستاورد:
    36
    خیلی عالی شده مجید جان.مثل همیشه قشنگه
    چقدر سافت و یک دست ئه.تعداد پولی هاش رو میشه بنویسی؟من همیشه توی اینکه چند بار باید دیواید کنم مشکل دارم [​IMG]
    و موفق باشی
     
    نوشته شده توسط Mandana در ‏9 آگوست 2007
    mahoo painter از این پست تشکر کرده است.
  5. mamali132002

    mamali132002 Active Member

    ارسال‌ها:
    1,817
    تشکر شده:
    439
    امتیاز دستاورد:
    36
    آقا صحبتم رو تصحیح میکنم .... با اومدن zbrush 3.1 و هموار شدن استفاده از zmapper و .... شما دیگه راحت میتونید بهترین کیفیت رو انتقال بدید.
     
    نوشته شده توسط mamali132002 در ‏9 آگوست 2007
    hamed-ddd، pythoN و Mandana از این ارسال تشکر کرده اند.
  6. pythoN

    pythoN Active Member

    ارسال‌ها:
    1,148
    تشکر شده:
    685
    امتیاز دستاورد:
    36
    بازم مثل همیشه .... عالیه .
    امیدوارم توی تمام کارهات مثل همیشه پیشرف کنی. ادامه بده ...
    موفق باشی .

    البته یه مشکل که پیش میاد اینه که ممکنه به دلیل وجوت سگمنت های بسار زیاد برنامه متلاشی بشه و دسکتاپ رو تماشا کنیم . ( البته از روی تجربه شخصی گفتم) که البته ربط به سیستم ما داره . )
     
    آخرین ویرایش: ‏9 آگوست 2007
    نوشته شده توسط pythoN در ‏9 آگوست 2007
  7. majidhoma

    majidhoma Member

    ارسال‌ها:
    52
    تشکر شده:
    13
    امتیاز دستاورد:
    6
    خیلی خوب
    ولی خیلی شبیه این عکس
    کارات خیلی عالی
    آفرین
    [​IMG]
     
    نوشته شده توسط majidhoma در ‏9 آگوست 2007
  8. majidhoma

    majidhoma Member

    ارسال‌ها:
    52
    تشکر شده:
    13
    امتیاز دستاورد:
    6
    بیشتر که نگاه میکنم می بینم که شباهت ندارن
    ببخشید
     
    نوشته شده توسط majidhoma در ‏9 آگوست 2007
  9. mamali132002

    mamali132002 Active Member

    ارسال‌ها:
    1,817
    تشکر شده:
    439
    امتیاز دستاورد:
    36
    موقع انتقال نکته های زیادی هستش که شما به این مشکل نخورید.
     
    نوشته شده توسط mamali132002 در ‏9 آگوست 2007
  10. pythoN

    pythoN Active Member

    ارسال‌ها:
    1,148
    تشکر شده:
    685
    امتیاز دستاورد:
    36
    البته ایشون ثابت کردند که کارهاشون با زیبراش اینجا تکه .
    در ضمن خیلی خوبه که ادم از یه چیز ایده بگیره و قدرت خودشو نشون بده . من خدم به شخصه همیشه از اطرافم و تمامی چیز های که میبینم ایده میگیرم .

    دستم به ... اقا ما غلت بکنیم به دامن شما دس بزنیم :d این نکته ها چیه . ممد جون اگه لطف کنی و یه توضیحی بدی خیلی ممنون میشم . ( البته تو یه تاپیک جدا که یوقت سیل اعتراضات توی این تاپیک خراب نشه رو سر من که چرا موضوع رو عوض میکنی :-? ) بلخره ما از حرفه ای ها انتظار داریم دیگه .
     
    آخرین ویرایش: ‏9 آگوست 2007
    نوشته شده توسط pythoN در ‏9 آگوست 2007
    Ali 59 از این پست تشکر کرده است.
  11. gigamax

    gigamax کاربر متخصص جلوه های ویژه

    ارسال‌ها:
    1,345
    تشکر شده:
    2,781
    امتیاز دستاورد:
    36
    واي ي ي . نميشه چيزي دربارش گفت . همين بس كه بهت بگم از هيچ كدوم از كاربراي ساتهاي خارجي تو مدلينگ كم نداري . خيلي تو پ پ پ پ شده .
     
    نوشته شده توسط gigamax در ‏9 آگوست 2007
  12. IRANFOX COMPANY

    IRANFOX COMPANY Member

    ارسال‌ها:
    137
    تشکر شده:
    106
    امتیاز دستاورد:
    16
    skulll_monster آفرین کارت خوبه
    امیدواریم که موفق باشی
     
    نوشته شده توسط IRANFOX COMPANY در ‏10 آگوست 2007
  13. skulll_monster

    skulll_monster Member

    ارسال‌ها:
    208
    تشکر شده:
    375
    امتیاز دستاورد:
    16
    از نظرات همه ی دوستان ممنون
    رندر مدل رو زیبراش انجام میدم...به اضافه ی تغییراتی در فتوشاپ
    nava-121...ممنون...دارم روی یه مدل کامل کار میکنم...مهمترین قسمت برای مدل کله انسانه...
    mamali132002...ممنون...آره میشه مایا برد...قبل از زیمپر مصیبت بود...مدلای زیبراش توی انیمیشن هم قابل استفادست...برای اینکار باید مپ بگیری...
    Displacemap
    CavityMap(Diffuse)
    و بضی وقتا NormalMap
    البته اینا فقط برای اجرای دیتیل هاست و تنظیماتش برای همزمان استفاده با SSS مشکله...

    mandana_ns...ممنون...تعداد پولیهای این مدل بیشتر از سیصد هزار بود...بستگی به مدلی داره که کار میکنی...حجم هارو باید دربیاری دیگه...از بیس شروع میکنی...فرمای اولیه..میری بالا یه دیواید تغییرات بعدی....و...برمیگردی تغییر میدی ...و...
    برای هر عضو هم همینجوری...گوش...چشم............امیدوارم خوب توضیح داده باشم...

    majidhoma...ممنون...این کار که شما گذاشتی از Alex Huguet ..شاید همین باعث شد این مدلو شروع کنم...البته الان دیگه فکر نمیکنم اصلن شباهت داشته باشن..
    تا میتونید کار اساتید مربوط رو نگا کنید که خیلی نکات رو میشه ازشون برداشت کرد
    pythoN ...ممنون...من تلاش خودمو میکنم...در مورد متلاشی شدن باید بگم در صورتی پیش میاد که تنظیمات UV رو درست ست نکنی...
    ***نکته : برای اکسپورت از زیبراش از قسمت
    Tool > Export...
    Mrg رو تیک بزنید...تیک GRP رو بردارید
    برای ایمپورت به نرم افزار 3D از آپشن ایمپورت OBJ تیک گروپ رو False انتخاب کنید
    ....
    اینجوری دیگه موقع رندر نمیترکه مدل...البته UV باید ست شده باشه
    gigamax...ممنون...فلن که خیلی کم داریم...تا کجا پیش میریم خدا میدونه
    IRANFOX COMPANY...ممنون

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    نوشته شده توسط skulll_monster در ‏10 آگوست 2007
    gigamax، hamed-ddd، pythoN و 3 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  14. ehsan_3dmax

    ehsan_3dmax Active Member

    ارسال‌ها:
    1,271
    تشکر شده:
    1,865
    امتیاز دستاورد:
    36
    خیلی عالی شده پسر.
    داری بدن همین مدل رو کار میکنی؟ راستی به اندازه ای که مدل زدی تکسچر هم زدی؟
    نمیدونم مدلهای زیبراش دزدان دریای کاراییب رو دیدی یا نه مدلاش اصلا پیچیده و خفن نیست. ولی تکسچرس زندگیه!
    بنظرم موقع اینه که رو تکسچر بیشتر تمرکز کنی> راستی رندرهای زیبراش واسه این مدل چقدر زمان برد؟
    کسی از بچه ها هست مشکل اکتیو کردن زیبراش سه و یک رو حل کرده باشه؟
    موفق باشی.
     
    نوشته شده توسط ehsan_3dmax در ‏10 آگوست 2007
  15. mamali132002

    mamali132002 Active Member

    ارسال‌ها:
    1,817
    تشکر شده:
    439
    امتیاز دستاورد:
    36
    skulll_monster به نظر من که عالی کار میکنی انقدر کارات عالیه که دیگه نظرات بچه ها داره تکراری میشه... آقا من یه سوال دارم شما uvw رو رو حالت Guv tiles میزاری ؟ یا اینکه کلا خودت Uvw میکنی ؟ ادیت کردن texture تو حالت guv تو photoshop تغریبا غیر ممکنه ... شما راه حلی نداری ؟

    احسان جان من خودم تست نکردم ولی یه جا خوندم که طرف میگفت باید اول برنامه رو unistall کنید .. بعد zbrush 3 رو و آپدیت رو نصب کنید بعد کرک کنید... یه تست بکن شاید جواب داد.
     
    نوشته شده توسط mamali132002 در ‏11 آگوست 2007
  16. GFX Master

    GFX Master مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه

    ارسال‌ها:
    15,101
    تشکر شده:
    26,707
    امتیاز دستاورد:
    36
    عالي شده مجيد جان. [​IMG]

    مثل بقيه كارات. [​IMG]

    چه بيني خوش فرمي هم داره! [​IMG]

    ميذارمش تو تاپ گالري.

    موفق باشي. [​IMG]
     
    نوشته شده توسط GFX Master در ‏11 آگوست 2007
  17. pythoN

    pythoN Active Member

    ارسال‌ها:
    1,148
    تشکر شده:
    685
    امتیاز دستاورد:
    36
    خیلی بهتر شد . ادامه بده .

    با نظر احسان در مورد تکسچر ها کاملا موافقم ( البته من کیم که موافق یا مخالف باشم . )

    مجید خان یه کاری می کنی . اگر بتونی توی 3dsmax با وی ری یه رندر خوب بگیری جلوه کارت 2 چندان میشه .
    موفق باشی .

    من یه بار زیادی باهاش ور رفتم ... نمیدونم چی شد که الان هرچی نسبش میکنم ، چنتا از دستورای داخل برنامه درست و حسابی کار نمیکنه.
     
    آخرین ویرایش: ‏11 آگوست 2007
    نوشته شده توسط pythoN در ‏11 آگوست 2007
    ehsan_3dmax از این پست تشکر کرده است.
  18. hamed-ddd

    hamed-ddd Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    848
    تشکر شده:
    882
    امتیاز دستاورد:
    93
    مجید جان من مجدد رفتم تو کما
    کارت عالیه
    خودت میدونی که چی میخوام بگم
    تبریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک
    و یه سوال
    مدل سه بعدی رو چطوری وارد زیبراش کنم
    مثلا یه مدل low poly دارم میخوام پا تو کفش شما بکنم ....چطوری میشه
     
    نوشته شده توسط hamed-ddd در ‏11 آگوست 2007
  19. emdad

    emdad Member

    ارسال‌ها:
    174
    تشکر شده:
    167
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام / جالبه / ولی بهتر نبود روی چهره معصوم تری کار می کردید
     
    نوشته شده توسط emdad در ‏12 آگوست 2007
  20. GFX Master

    GFX Master مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه

    ارسال‌ها:
    15,101
    تشکر شده:
    26,707
    امتیاز دستاورد:
    36
    فكر نميكنم تو دنياي هنر اين جمله خيلي معني داشته باشه! [​IMG]
     
    نوشته شده توسط GFX Master در ‏12 آگوست 2007

به اشتراک بگذارید