Advanced Fracture Test - Houdini 12.5

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
سلام خدمت همه دوستان گرامی. نمی دونم چه جوریه که آدم توی دوره امتحانا، هزار تا فکر جالب میاد سراغش برا انجام تست و کارای جدید سه بعدی یه هویی. اوضاعی داریم اصن.
با یه تست جدید اومدم خدمتتون. امیدوارم مورد پسندتون واقع بشه.
آدم وقتی شروع می کنه به کار با هودینی واقعا جذبش میشه. خیلی فوق حرفه ای و پیشرفتس. ابزارهاش بی نهایته و خیلی کارا میشه باهاش کرد. واقعا نرم افزار بی نظیر و فوق العاده ایه. تو زمینه جلوه های ویژه هیچی کم نداره.

http://s2.picofile.com/file/7781411177/Afract_Test_01.mp4.html
 

ali kazem

New Member
سلام دوست عزیز

کار خیلی قشنگیه،تبریک

ممنون میشم روش انجام این کار رو در هودینی توضیح بدی
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
ممنون بابت نظرات دوستان.
یه تست رندر ازش رو گذاشتم اینجا:
http://forum.majidonline.com/threads/203199-Advanced-Fracture-Test-01-Houdini-12-5
روش انجام این کار پیچیدس خیلی. اول با اسکتر و وورنوی فراکچر اونو شکسته می کنیم. بعد با فر ایچ و اتریبوت ترانسفر اکتیو پوینتا و پسیو پوینتا رو جدا می کنیم و بعد با استفاده از فرکچر ریجید بادی اونو سیمولیت می کنیم. از گلو فرکچر هم استفاده شده برای اینکه کل آبجکت یهویی خرد نشه و بشه هر قسمتیش رو خواستیم خرد کنیم. برای پارتیکال ها و گرد و خاک هم از یه اسکریپت ساده استفاده شده.
 

ali kazem

New Member
خیلی ممنونم بابت پاسختون
تا اینجایی که توضیح دادین رو تقریبا بلد بودم! بیشتر سوال من در رابطه با تولید پارتیکل و دود بود که ممنون میشم بیشتر راجع بهش توضیح بدی،یعنی با یه اسکریپت میشه راحت درش آورد؟ اون اسکریپت چی هست؟
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
یه کش از سیمولیت خرد شدن نهایی آبجکتتون بگیرید. بعد اونو با یه گره فایل لود کنید. بعد با یه گره دلت از نوع اکسپرشن اضافاتشو حذف کنید. کد مربوطه هم اینه:
length($VX,$VY,$VZ) > .02
اینطوری بر اساس ولوسیتی اون قسمتایی که سرعتی ندارن و ثابت هستن دلت می شن. بعدم این آبجکت رو پایه تولید دود و پارتیکال ها کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا