4 نکته جادویی برای موضوع محتوا

aliseo

Member
محتوای بیشتر، چیزی است که بارها و بارها تکرار شده است و بازاریابان تمام وقت این را می شوند. احتمالا بسیاری از ما از خواب عمیق بیدار شده ایم و درباره ی آن فکر کرده ایم. ما نیاز به انتشار مطالب جدید داریم. ما باید ترافیک بیشتری به سایت مان هدایت کنیم. جریان ثابت از مطالب جدید در وب سایت یا وبلاگ با بک لینک با کیفیت ، SEO بزرگ، و ترافیک قوی سایت دست به دست می رود. در این مقاله، ما 4 نکته عالی را برای کشف موضوع محتوا بررسی می کنیم.

  1. شناسایی رقبا
تحقیق کلمات کلیدی رقبا یک راه زیرکانه برای کشف موضوع محتوا یی جدید برای سایت شماست.

مزایا:
  • به شما یک نگاه اجمالی می دهد در مورد چیزهایی که برای دیگران موفقیت آمیز بوده و مخاطبان شما دوست داشتند.
  • به شما کلمات کلیدی جدیدی پیشنهاد می دهد که ممکن است شما در مورد آن فکر نکرده بودید.
  • با عنوان های تازه در سایت تان ، رتبه شما را بهبود می دهد.
  • می توانید موضوع های جدید با استفاده از کلمات کلیدی رقبا و ابزار Alexa’s Keyword Difficulty پیدا کنید و بنویسید.
alexa-keyword-difficulty-tool-2.jpeg


لیستی از کلمات کلیدی شانس شما از دوعنصر محبوبیت و رقابت به دست آمده اند. بنابراین شما می توانید بالاترین شانس را برای سایت تان با بیشترین سرعت ممکن بیاورید.

بررسی کنید و ببینید کدام کلمات کلیدی می تواند ایده های بزرگی برای مقالات درسایت شما باشد.

شما می توانید کلمات کلیدی مورد علاقه تان را ذخیره کرده یا جستجوی جدیدی برای کشف ایده های بیشتر شروع کنید.

alexa-keyword-difficulty-tool-3.jpeg


ابزار Alexa’s Keyword Difficulty به شما اجازه می دهد با کلمه کلیدی یا با سایت جستجو کنید و به شما این امکان را می دهد که با معیاری که برای شما مهم است، فیلتر کنید و بهترین کلمات کلیدی را برای سایت تان پیدا کنید.

  1. محتوای فصلی
استفاده از قدرت تاثیر گذاری محتوای فصلی یک راه عالی برای این است که در تولید محتوا جلو باشید و همیشه همه چیزی در سایت شما در مورد آن وجود داشته باشد.

رویدادهای فصلی محبوب یکی از موارد مرتبط است و یک چرخه جالبی در موضوع محتوا ها برای شما ایجاد می کند و شما را در ذهن مخاطبان نگه می دارد.

از آن جا که رویداد های فصلی تضمین می کند که در یک زمان خاص از سال اتفاق بیافتد، شما می توانید ایده های محتوایی را با آن ها منطبق کنید.

شاید شما بخواهید نوع متفاوتی داشته باشید و مثلا یک ویدیو به جای یک مقاله تولید کنید یا شاید مقاله را کمی زودتر از رقبای دیگر منتشر کنید.

در هرصورت، کلید موفقیت با محتوای فصلی ، زمان است. اگر شما خیلی زودتر از بقیه منتشر کنید ، مطالب شما بی ربط است و کهنه می شود . اگر خیلی دیر منتشر کنید اوج گفتگو و بحث را از دست داده اید.

باید در تقویم محتوا، زمان های تولید ، انتشار و ترویج محتوای فصلی را براساس وقایع سال گذشته تنظیم کنید.



شما می توانید بفهمید چه نوع محتوایی در سال گذشته موفق بوده است و از آن برای ساخت عنوان های جدید برای سایت تان در طول سال استفاده کنید.

  1. موضوع محتوا در مقالات موجود
میلیون ها مقاله نوشته شده برای اینکه ایده های جدیدی برای موضوع محتوا های موجود به ما بدهد و این یک راهکار عالی است.

محتوای خوب داستانی مانند است و یک کلمه کلیدی را هدف قرار داده است. به هر حال چندین ایده می تواند از یک موضوع ساده محتوا بیرون بیاید.

محتوای خود را بخوانید که بتوانید ایده های جدیدی برای موضوع مرتبط با محتوای خود به دست بیاورید.

عبارت های کلیدی را که می تواند پایه ی یک مقاله جدید باشد، شناسایی کنید.

برای مثال توصیه اول ما این است که در مورد لیستی از کلمات کلیدی رقابتی برای داشتن موضوع محتوا ی جدید صحبت کنید. اما به کلمات کلیدی که سئوی خوبی دارند نیز دقت کنید و سپس یک محتوای خوب بنویسید.

مثلا ما در مورد تعدادی از کلمات کلیدی تحقیق کرده ایم و می خواهیم مقاله ای در مورد "انتخاب کلمات کلیدی با سئوخوب" بنویسیم. بنابراین ما می توانیم یک مقاله جدید با این عنوان داشته باشیم:" چطور کلمات کلیدی سئو را با اطمینان انتخاب کنم؟"

ما می توانیم از این مقاله چند مقاله دیگر نیز تولید کنیم و این مقاالات را با لینک های داخلی به هم ربط بدهیم. در اینصورت نه تنها ما یک ایده عنوانی جدید برای محتوای سایت مان داشتیم، بلکه با استفاده از لینک های داخلی جدید ، به سئوی سایت خود کمک کرده ایم.

همانطور که می دانید داشتن لینک های داخلی در سایت و هم چنین استفاده از لینک های خارجی ، از فاکتور های on-page SEO می باشد.

  1. نمایندگی پشتیبان مشتری
نمایندگی پشتیبان مشتری در خط مقدم تعامل با مشتری است و از پرسش و نگرانی های مشتریان در مورد محصول یا خدمت خود را آگاه می شویم.

به این صورت ما می توانیم با مشتریان واقعی و سوالات واقعی از طریق بازاریابی محتوا آشنا شویم و به آن ها رسیدگی کنیم.

مزایا:
  • تیم فروش و محتوا باید محتوای روشن و مناسب تولید کنند، محتواهایی که در هنگام صحبت با مشتری و فهمیدن انتظاراتشان، می تواند به اشتراک گذاشته شود.
  • اگر سوال شما تا به حال توسط رقبای شما پاسخ داده نشده، شما می توانید جواب آن را در سایت خود به مشتری بدهید و به اینصورت شما تنها پاسخ این سوال را می دانستید. حتی اگر یک نفر به پاسخ شما گوش کند، شما می توانید امیدوار باشید که ترافیک بیشتری به سایت شما هدایت خواهد شد. استراتژی: به سوالات اضطراری و مبرم مشتریان خود جواب دهید، سوالاتی که رقبای شما می ترسند که درباره ی آن صحبت کنند.
  • شما می توانید از لینک داخلی و خارجی استفاده کنید که به محصولات خود، به محتوای مرتبط و به سایت هایی که آن ها هم به محتوای شما لینک داده اند، لینک بدهید.
هنگامی که شما سوالات و نگرانی های مردم را برای پاسخ دادن جمع آوری می کنید، به شما کمک می کند که بفهمید مردم چه عباراتی را برای سوال خود جستجو می کنند و نحوه ی نگارش آن ها را می توانید متوجه شوید.

راهی برای پرسیدن سوالات مردم برای جواب گرفتن مشخص کنید تا بتوانید کلمات کلیدی مناسب را برای محتوای جدید خود مورد هدف قرار دهید.

با 4 موردی که گفتیم، می توانید ایده هایی منحصر به فرد برای محتوای سایت خود کشف کنید و مطمئن باشید که محتوای با کیفیت و مرتبط با کسب و کار و مخاطبان خود دارید.

هم چنین با استفاده از ابزار های مربوطه ، می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای سایت خود انتخاب کنید، سئوی سایت را بالا ببرید و باعث پیشرفت کسب و کار خود شوید.


تهیه و ترجمه: پاساژ اینترنتی آمازایران
 

جدیدترین ارسال ها

بالا