۷ موردی که باعث کمک و یا ضرر به سایت شما می شوند

بهیدو

Member
قسمت دوم :

در قسمت قبل ما نکاتی را برای شما بیان کردیم که در بهبود سایت شما اثر مثبت و یا منفی داشتند. در این قسمت هم ما ۳ مورد دیگر را برای شما آماده کرده ایم که با استفاده از آنها شما می توانید اوضاع سایت خود را بهبود بدهید :

  • ویژیگی های بیهوده : دردسر
سایت خود را با استفاده از ویژگی هایی که کاربران شما نیازی به آن ندارند اشباع نکنید.بعضی مواقع سایت ها این ویژگی ها را بیهوده استفاده می کنند چرا که فکر میکنند باعث جذابیت سایت آنها می شود. ولی در واقع ممکن است آنها موجب ضرر شما باشند مخصوصا زمانی که استفاده خاصی از آنها نمی شود. اگر این ویژگی اضافه شده عملکرد خاصی را انجام ندهد نه تنها موجب هزینه اضافی برای شما می شود بلکه باعث گمراهی کاربر می شود. بنابراین شما می توانید به جای استفاده از آنها به نکاتی اهمیت دهید که کاربران واقعا به آنها اهمیت می دهند. به عنوان مثال سرعت سایت، قابلیت استفاده از آن در مبایل و … .

  • اطلاعات تماس : کمک
برای کاربران بسیار اهمیت دارد که از چه راهی می توانند با شما در ارتباط باشند.مخصوصا زمانی که آنها دچار مشکلی شدند چه کسی پاسخگوی سوال آنهاست. نمایش اطلاعات تماس شما می تواند موجب افزایش اعتبار و اعتماد کاربران نسبت به شما شود. همچنین که نبود این اطلاعات می تواند موجب سلب اعتماد افراد شود. و ممکن است که آنها به این نکته فکر کنند که شاید آنها اصلا یک شرکت واقعی نیستند!

%D8%B6%D8%B1%D8%B14.jpg


  • عکس زیاد : دردسر
در دهه های قبل برای اینکه یک سایت حرفه ای به نظر برسد داشتن عکس های منحصر به فرد یک ویژیگی اساسی به نظر می آمد. به همین علت بسیاری از افراد با استخدام عکاس های قابل سعی در بهبود سایت خود داشتند. ولی امروزه افراد به دنبال سایت های کاربردی هستند تا اینکه تنها زیبا باشند. بنابراین این ویژیگی برای همه سایت ها نمی تواند خوب عمل کند جز در مواردی که تجارت شما با استفاده از عکس های زیبا معرفی می شود.

  • بلوک های محتوا : دردسر
تا به اینجا همه ما می دانیم که داشتن محتوای مناسب که دارای نوشتار مناسبی باشد می تواند یک نکته مناسب برای شما در نظر گرفته شود. اگر شما در سایت خود محصولی را به فروش می رسانید باید اطلاعاتی از آن را به کاربر ارائه دهید. بنابراین اطلاعات مناسب در مکان و زمان مناسب می تواند یکی از عناصر کلیدی برای بهبود سایت شما باشد. بنابراین شما نباید آنها را حجم زیادی از اطلاعات گیج کنید و در نظر داشته باشید که نوشته شما باید از نظر نگارشی ساختار مناسبی داشته باشد.

%D8%B6%D8%B1%D8%B15.jpg


منبع:بهیدو
 

جدیدترین ارسال ها

بالا