یک لینک از چند صفحه بجای چند لینک از یک صفحه

Cyletech

Member
درود بر شما،

منبع: حاشیه وب

یکسری از مدیران سایت ها و بلاگ ها با خود فکر می کنند اگر یک صفحه پیدا کنند که دارای رتبه گوگل بالایی باشد می توانند با درج چند لینک به صفحه خود در آن رتبه صفحه خود را افزایش دهند. درصورتی که خزنده ها به تک تک حروفی که در صفحه مشاهده می کنند حساسیت نشان می دهند و قابلیت تشخیص صفحات یکسان را دارا هستند.
باید بدانید که داشتن چند لینک از یک صفحه حتی با عناوین مختلف تأثیری در افزایش رتبه ندارد و برعکس امکان دارد مقداری رتبه منفی آن صفحه شما کسب کند.
حال ما به شما این پیشنهاد را می کنیم که اگر به کیفیت صفحات سایت و بلاگ خود اهمیت می دهید و تلاش می کنید تا رتبه های مثبت بیشتری بدست آورید، از یک لینک در چند صفحه استفاده کنید.
بدین صورت که شما صفحات مرتبط با موضوع سایت و بلاگ خود را انتخاب می کنید و به مدیر آن درخواست تبادل لینک می دهید.

توجه: اگر سایت و بلاگ شما تازه تأسیس است (کمتر از 1 ماه سن دارد) بهتر است با بلاگ هایی با رتبه های بین 1 الی 2 تبادل لینک کنید. اگر سن دامنه سایت یا بلاگ شما کمتر از 1 سال است بهتر است با سایت ها و بلاگ هایی با رتبه های بین 2 الی 4 تبادل لینک کنید و اگر بیش از 1 سال سن داشت مجاز هستید با هر صفحه ای تبادل لینک داشته باشید. [1]

[1] با گفتن این نکته کار شما را در پیدا کردن صفحات راحت تر کردم. زیرا مدیران حق دارند با صفحاتی که مایل هستند تبادل لینک داشته باشند. اگر شما سایت تازه تأسیس داشته باشید درخواست تبادل شما را رد خواهند کرد اگر رتبه ای بالای 3 داشته باشند
icon_smile.gif
 

جدیدترین ارسال ها

بالا