یه نکته برای فری هند کارا

S.H.R.M.K

Well-Known Member
سلام
میخوام یه نکته رو اینجا مطرح کنم و یه سوال هم دارم.

اول سوال:فری هند چه مزیتی نسبت به برنامه های وکتور دیگه داره که اونا ندارن ؟

حالا اون نکته:من خودم تا به حال با برنامه فری هند کار نکردم یعنی هیچ موقع بهش احتیاج پیدا نکردم،ولی از بعضی شنیدم که برای کارای فرم بندی خوبه.و از طرفی هم میدونید که شرکت Macromedia دیگه این برنامه رو تولید نمیکنه و آخرین نسخش هم همون Mx 2004 هست و تو نسخه جدید اون رو عرضه نکرده و نمیکنه.من که منظور این حرکت شرکت ماکرومدیا رو نمی فهمم و سوالات زیادی واسم پیش اومده و اونم اینها هستن:

1- فری هند برنامه ای بوده که جلوی برنامه های وکتور دیگه کم آورده؟
2-اگه این برنامه دیگه عرضه نشه بجاش از چه برنامه ای میشه استفاده کرد که همون کارایی ها رو داشته باشه؟
و ...
 

rahmani

Member
فري هند برنامه ايست وکتور مانند برنامه ي ايلاستريتور و کورل. در همان حدود و در برخي موارد امکانات بهتر و خصوصا سريع تر و در برخي موارد هم امکانات کمتر. در مجموع برنامه ي بسيار خوب و سريعي است. خصوصا اگر کسي بخواهد فرم و صفحاتش را در همان برنامه اي ببندد که کارهاي وکتورش را انجام ميدهد.

در مورد ادامه نيافتن احتمالي روند توليد نسخه هاي جديد هم بايد بگويم که دليل اصلي آن اين است که شرکت ادوب شرکت ماکرومديا را خريده و طبيعتا ديگر لازم نيست که برنامه ي فري هند که هميشه رقيبي براي ادوب ايلاستريتور بوده را ارتقاء دهد و توليد کند.

ولي چون ساير برنامه هاي ماکرومديا حرف اول را ميزنند و تفاوت فاحشي با مشابهشان در نسخه هاي ادوب دارند فعلا اينکار در مورد آنها امکان پذير نيست ولي ممکن است در آينده سياستهاي ادوب تغيير کند و برخي از آنها با هم ادغام شوند.

و هنوز هم احتمال توليد نسخه ي جديدي براي فري هند منتفي نيست ولي کم است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا