کمک در انتخاب هاست مناسب

bijan63

Member
با سلام خدمت همگی من قصد دارم سایتم رو در آینده راه اندازی میکنم و در حال حاضر در حال تحقیق در مورد شرکتهای ارائه دهنده هاست هستم و دنبال یه هاستینگ خوب میگردم که اولا پشتیبانی خوب داشته باشه و ثانیا آپ تایم عالی داشته باشه. قبلا بدون تحقیق از پرشین و...:sad: گرفتم که پشتیبانی شون افتضاح آپ تایم افتضاح و... در حال حاضر 3 گزینه مد نظرم است از دوستانی که تجربه کار با این 3 ارائه دهنده هاستینگ رو دارند خواهش میکنم تجربیاتشون رو اینجا بیان کنند. گزینه اول هانوفر آی تی http://www.hannoverit.com/farsi/ گزینه دومی که مد نظرم است یه هاست خارجی است با پشتیبانی شون که صحبت کردم گفتند با ایران مشکلی ندارند اینم آدرسش http://www.webhostingpad.com/
و گزینه سوم هم Mochahost.com هست که این هم باهاشون صحبت کردم گفتند با ایرانی ها مشکل ندارن

در ضمن سایتی که قصد راه اندازی اش رو دارم دانلود نیست و سایت آموزشی است
ممنون از همگی:rose:
 

aloo

Active Member
سلام
گزینه اولتون خوبه تیمشون مستقر در خارج از کشور هست
در مورد خارجی ها پیشنهاد می کنم قبلش یه سرچ تو فروم های خارجی داشته باشین که البته بازم نمیشه فهمید اصولا شما باید یه سرویس پایه از سرویس های خارجی بگیرین یه مدت تست کنید و خودتون کیفیت کارشون رو بسنجید
 

parmishost

Member
با سلام
دوست گرامی با قیمت هایی که من از این دوستان دیدم تا زمانی که بازدید معمولی داشته باشید می شه باهاشون کار کرد ولی به محض اینکه ترافیک کاری شما بالا برورد مطمئنا سایت شما را ساسپند می کنند.
 

bijan63

Member
با سلام
دوست گرامی با قیمت هایی که من از این دوستان دیدم تا زمانی که بازدید معمولی داشته باشید می شه باهاشون کار کرد ولی به محض اینکه ترافیک کاری شما بالا برورد مطمئنا سایت شما را ساسپند می کنند.

یک سوال برام پیش اومده اگه فرضا یه سایتی بیشتر مطالبش خوندنی باشه و فایل برای دانلود زیاد نداشته باشه اگه هم داشته باشه هر فایلش از 30mb هم تجاوز نکنه، و بازدیدها هم در روز ماکسیمم به 2000 تا 3000 برسه ( بازدید از صفحات نه unique visit) و از سیستم مدیریت محتوا وردپرس هم استفاده بشه. در این صورت به منابع سرور فشار میاد که مجبور بشن ساسپند کنند؟
 

parmishost

Member
با سلام
دوست گرامی چون سایت شما وردپرس هست ممکن هست این اتفاق بیافته ولی تا زمانی که نوع کار و اسکریپت ها و افزونه هایی که روی سرور هست به طور واحد کار نکنند نمی توان نتیجه قطعی گرفت باید سایت روی سرور تست شود و طی 1 هفته می توان از آنالیز آن نتیجه گرفت که سایت به چه میزان منابع از رم و cpu نیاز دارد.
بهتر هست که شما هاست را به صورت ماهیانه خرید کنید تا قابلیت تعویض را به راحتی داشته باشد.
از جایی هم هاست بگیرید که خودتون بتونید در هر زمان به طورکامل full backup تهیه کنید.
 

goldcom

New Member
hostgator.com
اینجا هم بد نیست
البته نباید بفهمن که ایرانی هستین
 

جدیدترین ارسال ها

بالا