کلمات کلیدی ، شاه کلید محتوا

aliseo

Member
قبل از اینکه بخواهید وب سایت خودتان را بهینه سازی کنید باید بدانید که چه چیزی را می خواهید بهینه کنید. پیدا کردن کلید واژه های صحیح برای تمرکز بر اهداف سئو سخت است ولی ابزار هایی برای شناخت کلمات کلیدی مناسب با محتوا ی ما وجود دارد. کلید واژه چیزی است که جستجوکننده ها آن ها را در موتورهای جستجو قرار می دهند و موتورهای جستجوگر گوگل و بینگ مرتبط ترین نتایج را برای عنوان جستجو شده شما پیدا می کنند. اصل ماجرا این است که افرادی زیادی در جهان وجود دارند که کلید واژه هایی را در هر لحظه و هر ساعت وارد می کنند و ما باید بفهمیم که چه چیزی را تایپ می کنند تا صفحات خودمان را برای نمایش در نتایج جستجوی واژه های تایپ شده، بهینه سازی کنیم. جستجوی کلید واژه یک بخش اساسی در سئو است که می تواند شما را در درک چیزی که مردم می نویسند آگاه کند و شما را در مورد ارتباط آن با اهداف کسب و کار، رقابت و برای دریافت رتبه بهتر سایت کمک کند.



تعریف کلمات کلیدی(Keywords)
کلماتی است که کاربران در گوگل سرچ می کند. این کلمات، برای توصیف بهتر محتوا است و تراکم آن باید از یک حدی بیشتر و از یک مقداری کمتر باشد. اصولا چگالی آن در متن زیاد است ولی نباید بیش از حد باشد.

مراحل انتخاب کلمه کلیدی:
  1. آنالیز کلمات کلیدی
  2. شناخت پرجستجوترین کلمات کلیدی مخاطبین سایت ما
  3. شناخت کلمات کلیدی مرتبط با کار ما

نکات مهم :

  • کلمات کلیدی مادر، تک سیلابی هستند مانند مبلمان.
  • کلمه کلیدی ما می تواند حداکثر سه کلمه باشد و اگر چهار یا پنج کلمه باشد، هنر نبوده و خوب نیست!
  • کلمات کلیدی را کاربران و موتورهای جستجو به ما می دهند و باید کلمه هایی باشد که کاربران و مشتریان ما جستجو می کنند.
  • فقط یک سئو کار می تواند کلمه کلیدی را انتخاب کند! حتی مدیر سایت هم نمی تواند آن را انتخاب کند.
  • انتخاب کلمه کلیدی مناسب، بهترین گزینه است.
  • استفاده از کلمات کلیدی نامرتبط که برای بازه ی زمانی خاصی کاربر دارد، کاراشتباهی است و گوگل می فهمد.
  • استفاده از کلمه کلیدی پرمخاطب و مرتبط با محتوا مانند کلید واژه های فصلی که حداکثر 1 هفته بازدید بیشتری دارند مثل : روز مادر
  • اگر درسرچ گوگل بنویسیم: "هدیه" یا "روز" ، در ادامه این کلمات،گوگل عنوان های پرجستجو را که شامل این کلمات است، به ما پیشنهاد می دهد.
  • پایین صفحه ی نتایج درگوگل، کلمات کلیدی وابسته به ما نشان داده می شود.
به عنوان مثال: کلمه کلیدی سرچ شده: مبلمان

کلمات کلیدی وابسته: مبلمان اداری، قیمت مبلمان و ...

  • بعضی اوقات کلمات کلیدی وابسته، تعداد نتایج بیشتری برایش پیدا می شود و این نشان می دهد که آن کلمه مهم تر است و تولید محتوا برای این کلمه بهتر است. به عنوان مثال، کلمه «مبلمان» نتایج کمتری نسبت به «مبلمان اداری» دارد.
  • کلمه کلیدی نباید به صورت فینگلیش نوشته شود.
  • کلمه کلیدی را هم می توان از سایت های رقیب به دست آورد.
  • سایت هایی که برای انتخاب و مقایسه کلمات کلیدی به ما کمک می کند، google.com و google.com/trends و google adwords می باشد.
هم چنین باورهای غلطی را که در مورد کلمه کلیدی وجود دارد ازخود دور کرده و به نکات زیر دقت کنید:

  1. از ابتدای کار به فکر کلمه کلیدی رقابتی نباشید!
  2. بالا آمدن با کلمات کلی ، باعث بالا آمدن با کلمات کوتاه تر نمی شود!
  3. نمی توان روی کلمات کلیدی کلی، سئو انجام داد!
  4. کلمات کلیدی شامل برند های معروف نباشد!

تهیه و ترجمه: پاساژ اینترنتی آمازایران
 

جدیدترین ارسال ها

بالا