کتاب آموزش طراحی داخلی با تری دی مکس و وی ری و فتوشاپ

hamidflasher

New Member
با سلام دوستان عزیز کتاب جامعترین پروژه طراحی داخلی با تری دی مکس و وی ری و همچنین فوتوشاپ به بازار ارائه شد. این کتاب برای افراد مبتدی تا متوسط هست و کتاب می تونه شما رو برای این که به صورت حرفه ای بتونین کارتون رو پیشرفت بدین یاریتون کنه.

جلد کتاب در تصویر مشخص شده. موفق و پیروز باشید.

مشاهده پیوست 103386

کمی طولانی هست اما حتما بخونینشون:
1- این کتاب در 8 فصل و 3 پیوست تهیه شده (یک کتاب تقریبا 700 صفحه ای) که در 5 فصل اول مدلسازی یک منزل مسکونی و نحوه کار با پلان کارشده در اتوکد آغاز میشه و مدلسازی آشپزخانه، اتاق پذیرایی و اتاق خواب با تمامی اشیایی که درشون هست مثل لباسشویی، تلوزیون، مبلمان و تخت و ... به کاربر آموزش داده میشه، در فصل ششم وی ری وارد پروژه میشه و نورپردازی و اختصاص متریال با وی ری روی همین مدلسازی که انجام شده، صورت میگیره، و نحوه رندرگیری نهایی آموزش داده میشه و نهایتا در فصل هشتم نحوه پیش تولید پروژه ی رندرگرفته شده در نرم افزار فتوشاپ، بیان میشه. پیوست هایی هم کتاب داره که یکی از مهمترین اونها نحوه ی ساخت متریال از یک تصویر اولیه هست که عموما حتی برخی کاربرای حرفه ای بجای انجام اون از متریال آماده استفاده می کنن.
2- تصاویری که روی جلد کتاب میبینید در حقیقت همون پروژه ای هست که در طول آموزش این کتاب به کاربر آموزش داده می شه. یعنی با خوندن این کتاب شما خواهید تونست همون عکسای رو و پشت جلد کتاب رو در تری دی مکس طراحی، با وی ری رندرگیری و با فوتوشاپ پیش تولید یا پست پروداکشن کنید.
3- یعنی اگر شما حتی ندونین که نرم افزار تری دی مکس چی هست و چطوری نصب و راه اندازی میشه، این کتاب شما رو از یک فرد کاملا مبتدی که حتی آشنایی به محیط تری دی مکس نداره به فردی تبدیل می کنه که کاملا در مدلسازی در نرم افزار تری دی مکس حرفه ای هست و میتونه بدون هیچ مشکلی با تمامی مبانی و اصول اصلی وی ری اقدام به نورپردازی و اختصاص متریال و در عین حال رندرگیری بکنه. تک به تک پارامترهای وی ری و حتی بصورت کوتاه مفهوم و منظور اون پارامتر و کارکردش، کاملا در این کتاب آموزش داده شده.
4- برای این که بحث پیش تولید یکی از موارد اصلی طراحی سه بعدی هست، اصول کلی این کار در نرم افزار فوتوشاپ برای همین پروژه توضیح داده شده و رویه کلی انجام پیش تولید برای کلیه ی پروژه ها بیان شده.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا