کارت گرافیک 5970 مجهز به 12 خروجی و 4 گیگ حافظه...!

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی

سلام به همه دوستان
شاید دیگه شنیدن این اخبار از ATI غیر عادی نباشه . وقتی nVidia بعد از اون همه تاخیر ، معماری Fermi رو با سرو صدای زیاد معرفی کرد و معلوم شد که یه سرو گردن از 5970 پایینتر هست و حتی در بعضی از تست ها از رقیب تک هسته ای خودش یعنی 5870 هم پایینتر بود ، نباید دیگه عجیب باشه که ATI کارتی رو با 12 خروجی Displayport و 4 گیگ حافظه GDDR5 وارد بازار کنه ! :shock:

3370069d18c14e0099e7.jpg


معماری کارت گرافیکهای سری 5000 از شرکت ATI به حدی قابل انعطاف طراحی شدند که هر شرکتی سعی می کنه تا با تغییر دادن اون باعث خلق اثری خاص بشه که در اینجا شرکت PowerColor قطورترین و قدرتمند ترین کارت این رده رو ساخته و اعلام کرده که می توان تصاویری بسبار بزرگ رو با این کارت به نمایش در آورد .

موفق باشید :rose:
 

wild-mans

Member
سلام
واقعا خبری جالبی بود من از 5 سال پیش که با ای تی آی و ای ام دی دوست شدم تازه فهمیدم توی این مدت چه چیزی رو از دست داده بودم به نظر من کارت گرافیک ای تی ای خیلی بهتر از مدل هم قدرت خودش بر پایه nvidia است چرا که حداقل قیمتش خیلی پایینتر از اونه ولی قدرتش اگه بیشتر نباشه کمتر هم نیست من الان یه سیستم ای ام دی ای تی ای دارم که تا الان توی هیچ زمینه ای کم نیاورده قیمتش هم در برابر معادلش با اینتل جی فورس خیلی پایینتره.
یا حق
 
یادش بخیر وقتی amd
ati رو خرید همه جا میگفتن شکستی بخوره amd که دیگه بلند نشه چقدر مقالات تخصصی در این مورد خوندم تقریبا 70% اعلام میکردن amd کارش تمومه و من هم همون موقع اعتقاد داشتم که amd با ati موفق میشه:)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا