چگونه شماره یک در صفحه نتایج گوگل باشیم؟

mehregaan

New Member
لازمه ی یک سئوی هدفمند و موثر رعایت سه بخش کلی در مراحل انجام این کار می باشد:

1. Technical SEO

2. On Page Seo

3. Off Page Seo

که در ادامه به انحصار مراحل انجام هر کدام را به طور کلی وبا جزئیات کامل توضیح می دهیم.

چرا سئو در فروش تاثیر فوق العاده ای دارد؟
سئو SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization می باشد که به طور کلی معنی آن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. به عنوانی می توان گفت که سئو ،تمرین و تکرار مراحل بهبودسازی و ترقی بخشیدن یک وب سایت به منظور افزایش آمار بازدیدکنندگانی که از طرف موتورهای جستجو معرفی می شوند است.

گاهی اوقات سئو به سادگی برای ایجاد اطمینان در مورد اینکه سایت شما ساختار مناسبی از نظر موتورهای جستجو دارد مورد استفاده قرار می گیرد. اما درواقع گوگل اهمیت بیشتری به وب سایت هایی می دهد که سایت خود را برای کاربر بهینه سازی کرده باشند.یعنی اگر کاربری به در سایت شما احساس بهتری داشته باشد و زمان بیشتری را بگذراند یک امتیاز مثبت برای شما در نظر گرفته می شود.

چرا مقاله ای جامع در مورد سئو می نویسم؟
سئو فقط در مورد موتورهای جستجو نیست. سئو برای بهتر بودن سایت شما برای بازدیدکنندگان نیز می باشد. این مقاله آموزشی برای توصیف کردن تمام بخش های سئو طراحی شده است. در این مقاله از کشف و توضیح دادن قوانین و اصطلاحات (کلمه های کلیدی) که باعث ایجاد ترافیک (بازدید) می شوند، تا ساخت یک موتور جستجوی مناسب و کاربردی برای سایت و ایجاد لینک ها و بازاریابی های منحصر به فرد و با ارزش به شما توضیح خواهم داد.

نگران نباشید، اگر در این مورد دچار سردرگمی شده اید، تنها نیستید.

سئو چیست؟ هرآنچه لازم است از سئو بدانید!
 

alfredoadwords

New Member
چشمتان به رقبا باشد!

یکی از مهمترین نکات آموزش سئو که باید به آن توجه زیادی داشته باشید پیگیری مداوم رقبا است. سئو یعنی جنگ با رقبا و هر کسی که قویتر بوده و دانش بیشتری داشته باشد پیروز این جنگ خواهد بود. یک دیدگاه سنتی در مورد سئو این است که سئو یعنی افزایش رتبه در موتور جستجو، ولی در واقع سئو یعنی پیشی گرفتن بر رقبا و شکست دادن آنها، چرا که اگر در یک کلمه کلیدی هیچ رقیبی نداشته باشید حتی بدون رعایت قوانین سئو نیز شما همیشه رتبه 1 گوگل خواهید بود. پس ضروری است که همیشه چشمتان به رقبا باشد. در سئوی امروز یکی از تکنیکهای بسیار مهم و حرفه ای که بزرگترین سایتهای دنیا نیز از آن استفاده میکنند تحلیل رقبا است. شما باید رقبای خود را از نظر محتوا تحلیل کرده و نسبت به آنها محتوای بهتری تولید نمایید. و همچنین در بخش بک لینک سازی و استراتژیهای مختلف لینک بیلدینگ رقبا نیز باید آگاهی داشته و سعی کنید همیشه یک قدم از آنها جلوتر باشید.

آموزش سئو رایگان [خودتان سئو کار شوید] تکنیک های 2018 بهینه سازی سایت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا