چگونه به بهبود رتبه الکسا کمک کنم؟

aliseo

Member
اغلب مردم از ما می پرسند : بهبود رتبه الکسا چگونه است؟ ما درک می کنیم که این معیار برای شما و کسب و کارتان چقدر مهم است. رتبه الکسا به عنوان یک معیار عمومی تبلیغ کنندگان ، سرمایه گذاران و شرکا به رتبه الکسا شما به عنوان معیاری برای ارزیابی ارزش کسب و کار و بیزینس شما نگاه می کنند . به همین دلیل، بهبود در رتبه الکسا سایت ، می تواند برای شما سود آور باشد.

برای کسانی از شما که الکسا برایشان جدی است و با رتبه الکسا آشنا نیستند، توضیح می دهیم که رتبه الکسا ، یک معیار واحد است که خلاصه ی سریعی از عملکرد سایت را نسبت به سایت های دیگر، برای شما یا رقیب تان را فراهم می کند. اگر شما روی بهبود رتبه الکسا تمرکز نکنید، ممکن است شما کاری برای بالابردن ارزش و دیده شدن کسب و کار خود انجام ندهید. در کل، قدرت سایت شما در وب ، به عنوان رتبه الکسا شما برداشت می شود.

اما قبل از اینکه شما برای بهبود رتبه الکسا سایت خود درگیر شوید، ما باید یک گام به عقب برگردیم. این که معیارهای سنجش رتبه دهی الکسا را بفهمید ، خیلی مهم است زیرا شما می فهمید چگونه می توانید آن را بهتر کنید.

رتبه الکسا چیست؟
رتبه الکسا شما یک تخمینی است از اینکه سایت شما چگونه نسبت به سایت های دیگر محبوب می باشد. رتبه الکسا به این سوال جواب می دهد : در مقایسه با سایت های دیگر، سایت من چگونه است و روند بهبود رتبه الکسا چگونه است؟ توجه کنید رتبه ، یک مقیاس نسبی است و رتبه سایت شما تنها به ترافیک سایت وابسته نیست اما می تواند ترافیک سایت های دیگر را تغییر بدهد.

الکسا چگونه داده ها را بازیابی می کند؟
الکسا دارای یک پنل ترافیک داده بزرگی شامل میلیون ها مردم در سراسر جهان است. بر اساس داده های این نمونه ، الکسا تعداد بازدیدکننده های همه سایت ها در اینترنت را تخمین می زند. این یک محاسبه پیچیده است که شامل تصحیح برای تمایل به یک طرف و هم چنین شناسایی و دورانداختن ترافیک اسپم یا جعلی است. دانشمندان داده های ما از بهترین ها در کسب و کار هستند و آن ها مطمئن هستند ک اطلاعاتی که ما ارائه می دهیم رایگان بوده و شما می توانید بهترین تصمیمات را برای کسب و کار خود بگیرید.

چگونه رتبه الکسا محاسبه می شود؟
هر روز، الکسا میانگین روزانه بازدیدکنندگان و بازدید های صفحه در هر سایت در طول 3 ماه گذشته را تخمین می زنند. این سایت با بالارفتن ترکیبی از بازدیدکنندگان و بازدیدهای صفحه در طول 3 ماه گذشته ، در رتبه بندی اول قرار دارد. اگر هیچ کس در پنل اندازه گیری ما ، سایت را در طول 3 ماه گذشته بازدید نکند، رنکی برای آن وجود ندارد.

چگونه تعداد بازدیدکنندگان به یک سایت ، روی بهبود رتبه الکسا تاثیر می گذارند؟
اگر شما تعداد بازدیدکنندگان به یک سایت را در مقابل رتبه رسم کنید، چیزی شبیه این به نظر می رسد:



در سر نمودار ، Google.com است که تعداد زیادی بازدیدکننده دارد و در رتبه 1 قرار دارد. این سایت ها در سر انتهای نمودار، مانند Google.com مقدار زیادی ترافیک دارند در مقایسه با سایت هایی که در دم دراز در قسمت دیگر قرار دارند. به این نکته باید توجه کنید که به خاطر توزیع شکل ، یک تغییر بسیار کوچک در بازدیدکننده های سایتی که در دم دراز قرار دارد، می تواند یک تغییر بزرگ در رتبه ایجاد کند.



بااین حال ، اگر به سر نمودار نزدیک باشید یعنی بازدیدکننده های بیشتری داشته اید و رتبه بهتری می گیرید.



رتبه الکسا صحیح و دقیق بگیرید
برای اینکه رتبه الکسای خود را به طور دقیق بررسی کنید، باید بررسی کنید که معیار های سایت شما روی الکسا تاثیر می گذارد و این را تضمین کنید. سایت ها با معیار های تضمین شده ، معیار هایی دارند که به طور مستقیم توسط الکسا اندازه گیری می شود. به جای اینکه براساس اطلاعات پنل داده های ما، تخمین بزند. رتبه دقیق و صحیح، لزوما رتبه بهتر نیست!

بنابراین، چگونه می توانم یک رتبه بهتر بگیرم؟

چندین تکنیک وجود دارد که به بهبود رتبه الکسا شما کمک می کند:

تولید محتوای تازه، جذاب ، و اغلب به روز که ارزش واقعی برای مخاطبان شما فراهم می کند. محتوایی که این انگیزه را نداشته باشد، نمی تواند مخاطبان وفادار ایجاد کند. هنگامی که خوانندگان منابع ارزشمند و آموزنده پیدا می کنند، آن ها با محتوای آینده تعامل می کنند و مطالب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند ( ساخت لینک ) ، و باعث معرفی به بازدیدکننده های جدیدی که به مشتری تبدیل می شوند. کیفیت محتوا هم چنین از طرف موتور های جستجو مانند گوگل پاداش دارد! که باعث می شود جواب های بهتر را به طور سریع تر از کاربران نهایی دریافت کنیم. هم چنین بهینه سازی درونی سایت و رعایت معیارهای on-page seo الکسا نیز می تواند در بازدید و بهبود رتبه الکسا شما تاثیر بگذارد.

سایت های مرتبط را برای لینک دهی به سایت خود به دست آورید. در غیر اینصورت توسط لینک های ورودی شناخته می شوید. این تاکتیک به موتورهای جستجو کمک می کند به طور شفاف شما را معرفی کنند و هم چنین اعتماد و کیفیت سایت شما را افزایش می دهد. به عبارت دیگر ، لینک های معتبر ورودی ، به سایت شما اعتبار می دهند. این تاکتیک باید توسط تولید کننده محتوای اصلی و جذاب پشتیبانی شود، زیرا چرا باید رهبر بازدیدکننده های سایت شما را مورد هدف قرار بدهد اگر آن ها نمی خواهند در سایت بمانند؟

لینک های داخلی ، از سوی دیگر، لینک هایی هستند که از یک صفحه یا پست در سایت شما به دیگری می آیند. این کار مفید است زیرا بازدیدکننده را از طریق وب سایت شما راهنمایی می شود و آن ها را درگیر با محتوای مربوط و مرتبط نگه می دارد. آن ها هم چنین به لینک های سایت کمک می کنند که زیرلینک هایی هستند که در یک موتورجستجو، زیر لینک صفحه اصلی شما آشکار می شوند. اما بازهم، ایجاد محتوای درجه یک، توسط استراتژی لینک های داخلی دست به دست می رود. بنابراین مطمئن شوید که محتوایی که شما تولید می کنید مرتبط هست و به بازدید کننده شما ارزش می دهد.

در کل، هردوی لینک های ورودی و لینک های داخلی ، به موتورهای جستجو کمک می کنند که محتوای سایت شما بفهمند و تعیین کنند چقدر ارزش به بازدیدکننده ها می دهد. اما با این حال برای یک قسمت مهم استراتژی آنلاین خود، شما باید از لینک دهی به طور مناسب استفاد کنید. لینک دهی بیش از حد می تواند اعتبار و خوانایی سایت شما را کاهش دهد و ممکن است باعث پنالتی شدن توسط موتورهای جستجو شود.

پیدا کردن کلمات کلیدی ای که ترافیک به رقبای شما می کشاند و سایت شما را از این لحاظ بهینه می کند یا خرید PPC برای این کلمات کلیدی . با انجام یک تحقیق کوچک روی کلمات کلیدی شما می توانید بفهمید که مخاطبان شما چه چیز هایی را چگونه جستجو می کنند. در این راه ، تحقیق کلمات کلیدی یک یادگیری است که چگونه با زبان مشتریان خود در محتوایی که آن ها نیاز دارند و مطابق با خواسته شان است، با آن ها سخن بگویید. یکی از استراتژی های بازریابی ، استراتژی قراردادن کلمات کلیدی است که به شما کمک می کند مکان های مناسب از سایت خود را برای کلمات کلیدی هدف ، مکان یابی کنید.

ویژگی مرتبط : Keyword Difficulty Tool

استراتژی بازاریابی رقبای خود را درک کنید و یاد بگیرید چگونه کار کردند. چندین دلیل وجود دارد که چرا موضوعات رقبای خود را تحلیل می کنید، اما به طور خلاصه تجزیه و تحلیل رقابتی ، باعث تحلیل سایت خودمان برای چارچوب اصلی آن می شود. بنابراین ، شما یک درک شفاف از اینکه چه معیار هایی مهم هستند ، چه استراتژی هایی کار می کنند و به شما اجازه می دهد که روند صنعت را پیش بینی و شناسایی کنید. همه ی این زوایا کمک می کند که استراتژی کلی خود را انجام دهید و به شما اجازه میدهد که بیشتر در مورد تصمیم های کسب و کار آگاه شوید که تاثیرمثبتی بر موقعیت شما در بازار کسب و کار می گذارد.

ویژگی مرتبط : Competitive Intelligence Tools

دنبال کردن سئو بهترین شیوه در سایت شما می تواند باشد. سئو یک استراتژی خیلی مهم است که مقدار قابل توجهی از وقت و توجه شما را می طلبد. اما سئوفقط در باره بهبود ارتقا و دید وب سایت شما نیست . آن همچنین در باره ی بهتر شدن سایت شما برای مشتریان تان است که با رابط نام تجاری و برند شما از آن استفاده می کنند. بدون یک تجربه کاربری خوب شما امید کمی برای نگه داشتن بازدید کننده یا ایجاد مشتری خواهید داشت.

ویژگی مرتبط : SEO Audit Tool

منابع بی شماری برای یادگیری سئو وجود دارد اما الکسا یک پشته بازاریابی که شامل تحقیق کلمات کلیدی ، هوش رقابتی و ابزار تحلیل قسمتی از برنامه پیشرفته ما را ارائه می دهد. شما دستورالعمل های خاص را یاد بگیرید که چطور رتبه در موتورجستجو ، قابلیت استفاده ، عملکرد صفحه ، بک لینک و ... را بهبود دهید و روی بهبود رتبه الکسا تاثیر بگذارید.


تهیه و ترجمه: پاساژ اینترنتی آمازایران

ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک – طراحی سایت – سئو – مشاوره اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ
 

bahhramm

New Member
اغلب مردم از ما می پرسند : بهبود رتبه الکسا چگونه است؟ ما درک می کنیم که این معیار برای شما و کسب و کارتان چقدر مهم است. رتبه الکسا به عنوان یک معیار عمومی تبلیغ کنندگان ، سرمایه گذاران و شرکا به رتبه الکسا شما به عنوان معیاری برای ارزیابی ارزش کسب و کار و بیزینس شما نگاه می کنند . به همین دلیل، بهبود در رتبه الکسا سایت ، می تواند برای شما سود آور باشد.

برای کسانی از شما که الکسا برایشان جدی است و با رتبه الکسا آشنا نیستند، توضیح می دهیم که رتبه الکسا ، یک معیار واحد است که خلاصه ی سریعی از عملکرد سایت را نسبت به سایت های دیگر، برای شما یا رقیب تان را فراهم می کند. اگر شما روی بهبود رتبه الکسا تمرکز نکنید، ممکن است شما کاری برای بالابردن ارزش و دیده شدن کسب و کار خود انجام ندهید. در کل، قدرت سایت شما در وب ، به عنوان رتبه الکسا شما برداشت می شود.

اما قبل از اینکه شما برای بهبود رتبه الکسا سایت خود درگیر شوید، ما باید یک گام به عقب برگردیم. این که معیارهای سنجش رتبه دهی الکسا را بفهمید ، خیلی مهم است زیرا شما می فهمید چگونه می توانید آن را بهتر کنید.

رتبه الکسا چیست؟
رتبه الکسا شما یک تخمینی است از اینکه سایت شما چگونه نسبت به سایت های دیگر محبوب می باشد. رتبه الکسا به این سوال جواب می دهد : در مقایسه با سایت های دیگر، سایت من چگونه است و روند بهبود رتبه الکسا چگونه است؟ توجه کنید رتبه ، یک مقیاس نسبی است و رتبه سایت شما تنها به ترافیک سایت وابسته نیست اما می تواند ترافیک سایت های دیگر را تغییر بدهد.

الکسا چگونه داده ها را بازیابی می کند؟
الکسا دارای یک پنل ترافیک داده بزرگی شامل میلیون ها مردم در سراسر جهان است. بر اساس داده های این نمونه ، الکسا تعداد بازدیدکننده های همه سایت ها در اینترنت را تخمین می زند. این یک محاسبه پیچیده است که شامل تصحیح برای تمایل به یک طرف و هم چنین شناسایی و دورانداختن ترافیک اسپم یا جعلی است. دانشمندان داده های ما از بهترین ها در کسب و کار هستند و آن ها مطمئن هستند ک اطلاعاتی که ما ارائه می دهیم رایگان بوده و شما می توانید بهترین تصمیمات را برای کسب و کار خود بگیرید.

چگونه رتبه الکسا محاسبه می شود؟
هر روز، الکسا میانگین روزانه بازدیدکنندگان و بازدید های صفحه در هر سایت در طول 3 ماه گذشته را تخمین می زنند. این سایت با بالارفتن ترکیبی از بازدیدکنندگان و بازدیدهای صفحه در طول 3 ماه گذشته ، در رتبه بندی اول قرار دارد. اگر هیچ کس در پنل اندازه گیری ما ، سایت را در طول 3 ماه گذشته بازدید نکند، رنکی برای آن وجود ندارد.

چگونه تعداد بازدیدکنندگان به یک سایت ، روی بهبود رتبه الکسا تاثیر می گذارند؟
اگر شما تعداد بازدیدکنندگان به یک سایت را در مقابل رتبه رسم کنید، چیزی شبیه این به نظر می رسد:



در سر نمودار ، Google.com است که تعداد زیادی بازدیدکننده دارد و در رتبه 1 قرار دارد. این سایت ها در سر انتهای نمودار، مانند Google.com مقدار زیادی ترافیک دارند در مقایسه با سایت هایی که در دم دراز در قسمت دیگر قرار دارند. به این نکته باید توجه کنید که به خاطر توزیع شکل ، یک تغییر بسیار کوچک در بازدیدکننده های سایتی که در دم دراز قرار دارد، می تواند یک تغییر بزرگ در رتبه ایجاد کند.



بااین حال ، اگر به سر نمودار نزدیک باشید یعنی بازدیدکننده های بیشتری داشته اید و رتبه بهتری می گیرید.



رتبه الکسا صحیح و دقیق بگیرید
برای اینکه رتبه الکسای خود را به طور دقیق بررسی کنید، باید بررسی کنید که معیار های سایت شما روی الکسا تاثیر می گذارد و این را تضمین کنید. سایت ها با معیار های تضمین شده ، معیار هایی دارند که به طور مستقیم توسط الکسا اندازه گیری می شود. به جای اینکه براساس اطلاعات پنل داده های ما، تخمین بزند. رتبه دقیق و صحیح، لزوما رتبه بهتر نیست!

بنابراین، چگونه می توانم یک رتبه بهتر بگیرم؟

چندین تکنیک وجود دارد که به بهبود رتبه الکسا شما کمک می کند:

تولید محتوای تازه، جذاب ، و اغلب به روز که ارزش واقعی برای مخاطبان شما فراهم می کند. محتوایی که این انگیزه را نداشته باشد، نمی تواند مخاطبان وفادار ایجاد کند. هنگامی که خوانندگان منابع ارزشمند و آموزنده پیدا می کنند، آن ها با محتوای آینده تعامل می کنند و مطالب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند ( ساخت لینک ) ، و باعث معرفی به بازدیدکننده های جدیدی که به مشتری تبدیل می شوند. کیفیت محتوا هم چنین از طرف موتور های جستجو مانند گوگل پاداش دارد! که باعث می شود جواب های بهتر را به طور سریع تر از کاربران نهایی دریافت کنیم. هم چنین بهینه سازی درونی سایت و رعایت معیارهای on-page seo الکسا نیز می تواند در بازدید و بهبود رتبه الکسا شما تاثیر بگذارد.

سایت های مرتبط را برای لینک دهی به سایت خود به دست آورید. در غیر اینصورت توسط لینک های ورودی شناخته می شوید. این تاکتیک به موتورهای جستجو کمک می کند به طور شفاف شما را معرفی کنند و هم چنین اعتماد و کیفیت سایت شما را افزایش می دهد. به عبارت دیگر ، لینک های معتبر ورودی ، به سایت شما اعتبار می دهند. این تاکتیک باید توسط تولید کننده محتوای اصلی و جذاب پشتیبانی شود، زیرا چرا باید رهبر بازدیدکننده های سایت شما را مورد هدف قرار بدهد اگر آن ها نمی خواهند در سایت بمانند؟

لینک های داخلی ، از سوی دیگر، لینک هایی هستند که از یک صفحه یا پست در سایت شما به دیگری می آیند. این کار مفید است زیرا بازدیدکننده را از طریق وب سایت شما راهنمایی می شود و آن ها را درگیر با محتوای مربوط و مرتبط نگه می دارد. آن ها هم چنین به لینک های سایت کمک می کنند که زیرلینک هایی هستند که در یک موتورجستجو، زیر لینک صفحه اصلی شما آشکار می شوند. اما بازهم، ایجاد محتوای درجه یک، توسط استراتژی لینک های داخلی دست به دست می رود. بنابراین مطمئن شوید که محتوایی که شما تولید می کنید مرتبط هست و به بازدید کننده شما ارزش می دهد.

در کل، هردوی لینک های ورودی و لینک های داخلی ، به موتورهای جستجو کمک می کنند که محتوای سایت شما بفهمند و تعیین کنند چقدر ارزش به بازدیدکننده ها می دهد. اما با این حال برای یک قسمت مهم استراتژی آنلاین خود، شما باید از لینک دهی به طور مناسب استفاد کنید. لینک دهی بیش از حد می تواند اعتبار و خوانایی سایت شما را کاهش دهد و ممکن است باعث پنالتی شدن توسط موتورهای جستجو شود.

پیدا کردن کلمات کلیدی ای که ترافیک به رقبای شما می کشاند و سایت شما را از این لحاظ بهینه می کند یا خرید PPC برای این کلمات کلیدی . با انجام یک تحقیق کوچک روی کلمات کلیدی شما می توانید بفهمید که مخاطبان شما چه چیز هایی را چگونه جستجو می کنند. در این راه ، تحقیق کلمات کلیدی یک یادگیری است که چگونه با زبان مشتریان خود در محتوایی که آن ها نیاز دارند و مطابق با خواسته شان است، با آن ها سخن بگویید. یکی از استراتژی های بازریابی ، استراتژی قراردادن کلمات کلیدی است که به شما کمک می کند مکان های مناسب از سایت خود را برای کلمات کلیدی هدف ، مکان یابی کنید.

ویژگی مرتبط : Keyword Difficulty Tool

استراتژی بازاریابی رقبای خود را درک کنید و یاد بگیرید چگونه کار کردند. چندین دلیل وجود دارد که چرا موضوعات رقبای خود را تحلیل می کنید، اما به طور خلاصه تجزیه و تحلیل رقابتی ، باعث تحلیل سایت خودمان برای چارچوب اصلی آن می شود. بنابراین ، شما یک درک شفاف از اینکه چه معیار هایی مهم هستند ، چه استراتژی هایی کار می کنند و به شما اجازه می دهد که روند صنعت را پیش بینی و شناسایی کنید. همه ی این زوایا کمک می کند که استراتژی کلی خود را انجام دهید و به شما اجازه میدهد که بیشتر در مورد تصمیم های کسب و کار آگاه شوید که تاثیرمثبتی بر موقعیت شما در بازار کسب و کار می گذارد.

ویژگی مرتبط : Competitive Intelligence Tools

دنبال کردن سئو بهترین شیوه در سایت شما می تواند باشد. سئو یک استراتژی خیلی مهم است که مقدار قابل توجهی از وقت و توجه شما را می طلبد. اما سئوفقط در باره بهبود ارتقا و دید وب سایت شما نیست . آن همچنین در باره ی بهتر شدن سایت شما برای مشتریان تان است که با رابط نام تجاری و برند شما از آن استفاده می کنند. بدون یک تجربه کاربری خوب شما امید کمی برای نگه داشتن بازدید کننده یا ایجاد مشتری خواهید داشت.

ویژگی مرتبط : SEO Audit Tool

منابع بی شماری برای یادگیری سئو وجود دارد اما الکسا یک پشته بازاریابی که شامل تحقیق کلمات کلیدی ، هوش رقابتی و ابزار تحلیل قسمتی از برنامه پیشرفته ما را ارائه می دهد. شما دستورالعمل های خاص را یاد بگیرید که چطور رتبه در موتورجستجو ، قابلیت استفاده ، عملکرد صفحه ، بک لینک و ... را بهبود دهید و روی بهبود رتبه الکسا تاثیر بگذارید.


تهیه و ترجمه: پاساژ اینترنتی آمازایران

ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک – طراحی سایت – سئو – مشاوره اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ
البته نباید اشتباه بشه که رتبه الکسا در سئو تاثیر داره و باعث میشه تو موتور های جستجو رتبه بالاتری کسب کنه. چرا که این دو ربطی بهم دیگر ندارند.
پیشنهاد میکنم این مقاله رو بخونید : دروغ های سئو
 

bahhramm

New Member
البته نباید اشتباه بشه که رتبه الکسا در سئو تاثیر داره و باعث میشه تو موتور های جستجو رتبه بالاتری کسب کنه. چرا که این دو ربطی بهم دیگر ندارند.
پیشنهاد میکنم این مقاله رو بخونید : دروغ های سئو
البته این رو هم بگم که مطمینا اگر ورودی گوگل شما بیشتر شود رتبه الکسای شما هم بیشتر میشود. آدرسی هم که دادم صرفا یک نمونه بود و قصد تایید یا رد مطالب سایتی رو ندارم. ازاون جایی که مطلب جامعی در مورد دروغ های سئو که تو انجمن ها زیاد شده و در مورد اون ها مینویسن این مقاله رو پیشنهاد دادم تا جامع باشه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا