چه جوریمی تونم تویه موتور جستوجو ها رتبه ی بهتری داشته باشم

وضعیت
موضوع بسته شده است.

tarenoco

Member
میشه درباره اینکه سایت www داشته باشه یا نداشته باشه یا نداشته باشه تو جستجوی گوگل چه تاثیری داره توضیح بدید
 

M.U.T

Member
میشه درباره اینکه سایت www داشته باشه یا نداشته باشه یا نداشته باشه تو جستجوی گوگل چه تاثیری داره توضیح بدید
هیچ تاثیری نداره.عده ای بر این باور هستند که با www بهتره.اما طبق تجربه من و پارامتر های سئو، هیچ تاثیری نداره.ضمن اینکه در کل سایت ها به این سمت دارن میرن که www نداشته باشن.یه ساب دامین علکی و اضافی.
انتخابش با شماست.چیزی نیست که درگیرش بشید.هر کدوم که دوست دارید...

اما اگر سایت شما میخواد با www بیاد بالا ، حتما آدرس بدون www رو به طور 301 redirect به صفحه با www ریدایرکت کنید.و برعکس.
یعنی سایت با هر دو دامنه با w و بدون w بالا نیاد.حتما رعایت کنید.اگر کاربر تایپ کرد با دبلیو بره توی بدون دبلیو و یا برعکس.وگرنه محتوای تکراری محسوب میشه که جالب نیست.ضمن اینکه توی وب مستر تولز گوگل در قسمت site setting هم حتما تعیین کنید که سایتتون توی نتایج با w ظاهر بشه یا نه.
 

hobabi

New Member
بالا بردن رتبه در گوگل شامل خیلی کارها میشه ...
یک سری تنظیمات داخیل سایت هست که کافی نیست و کار های دیگه هم مربوط به گرفتن بک لینک هست
اگر بتونی بک لینک های خوب و با کیفیت بگیرید برنده هستید...
 

rahim.moradi

New Member
به خیلی چیزها مربوط میشه مثلا مطلب اختصاصی باشه اصول سئو در نوشتن مطلب رعایت بشه و... اموزش های زیادی هستش در این رابطه
 

yazdserver.ir

New Member
با سلام
یکی از مهمترین فاکتورها پایداری سرور و سرعت بارگذاری صفحات هست
سایت رو با ابزارهایی مثل gtmatrix چک کنید
مطالب رو کپی نکنید
سوالی بود در خدمتم
با تشکر
 

tosenovin

New Member
بک لینک دادن خودش قاعده داره.کیلیویی نمیشه انجامش داد
دقیقا من هم با این موضوع موافقم ، ببینید دوستان برای اینکه بتونید در نتایج موتورهای جستجو به خوبی دیده بشید باید چند فاکتور رو حتما رعایت کنید :

فاکتورهایی برای رسیدن به نتایج بهتر در گوگل :

blog_seomatrics.gif



1-فاکتور اول در سئو : هدف شما باید کاملا مشخص باشه : یعنی چی ؟ یعنی اینکه شما زمانی که تصمیم می گیرید که یه سایت داشته باشید، باید دقیقا هدف و استراتژی خودتون رو مشخص کنید تا بتونید در اون حوزه به یک برند خوب تبدیل بشید و کاربران شما رونسبت به سایت های دیگه ای که در حوزه تخصصی شما فعالیت می کنند ترجیح بدن.

2-فاکتور دوم در سئو : در قدم بعد انتخاب صحیح کلمات کلیدی هست، شما باید با توجه حوزه ی فعالیتتون، آنالیز بکنید که کاربران در اینترنت چه چیزی رو سرچ می کنند تا به شما برسند ؟ به همین خاطر این مرحله یکی از پایه ای ترین و مهمترین مرحله هایی هست که باید بخوبی دقت داشته باشید. چون امکان داره در زمان انالیز متوجه این موضوع بشید که کاربران دارند یک کلمه ی ساده رو جستجو می کنند تا به کسب و کار شما یا سایت شما برسند پس باید ببینید که چطور میشه فعالیت کرد تا از اون کلمه کلیدی هم استفاده کنید و ورودی خوبی رو از موتور جستجوگر قدرتمند گوگل بگیرید.

3-فاکتور سوم در سئو : بعد از انتخاب کلمات کلیدی زمان به تولید محتوا می رسه، که باید به نسبت کلمات انتخاب شده محتواهای خوب رو تولید کنید و در اختیار کاربران قرار بدید، تا کاربران بتونند با مطالعه محتوای شما در مورد مطلبتون نظر بزارند و اون رو به اشتراک بزارند و این باعث میشه مطلب شما به نسبت کلمه کلیدی که داره در اینترنت محبوب بشه و گوگل اون رو به سایر کاربران هم پیشنهاد بده .

4- فاکتور چهارم در سئو : در این قدم شما باید محتوا رو به صورت استاندارد در سایت قرار بدید، باید اصول و تکنیک های onsite یا بهینه سازی داخلی رو درون محتوا اعمال بکنید و سپس روی دکمه انتشار کلیک بکنید تا محتواتون در وب منتشر بشه، زمانی که محتوا در اینترنت منتشر میشه باید یه تایمی رو صبر کنید تا ربات های موتورهای جستجو به سایت شما سر بزنند و محتوای شما رو در دیتابیس ذخیره کنند که به این کار index (ایندکس) کردن می گویند. و هر زمانی که ربات های گوگل سایت شما رو ایندکس بکنند تغییراتی در رنک سایت شما ایجاد میشه که به وضوح قابل بررسی است .

5- فاکتور چهارم در سئو : در این مرحله زمانی که شما محتواتون توسط گوگل خوانده شد و ایندکس شد اون موقع شما می تونید شروع به ساخت لینک بکنید به دو صورت :
1-ساخت لینک برای محتوا
2- ساخت لینک برای خود صفحه اصلی سایت

که با توجه به مباحث لینک سازی باید یک استراتژی قوی داشته باشید تا بتونید موفق باشید. دقت کنید که لینک ها مهمترین پارامترهایی هستند که باعث افزایش اعتبار سایت و بالا اومدن شما در نتایج جستجو می شوند پس در ساخت لینک دقت کنید.

6-فاکتور پنجم در سئو : در این مرحله شما باید در شبکه های اجتماعی که مبتنی بر سئو هستند شروع به فعالیت بکنید. به طور رسمی باید یک صفحه اختصاصی داشته باشید تا بتونید لینک با کیفیت بگیرید و اینکه از نظر گوگل شما زمانی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارید این امتیاز مثبت محسوب میشه برای سایت شما و همچنین افزایش اعتبار رو هم به دنبال داره . مهم ترین نکته در زمان فعالیت در شبکه های اجتماعی رضایتمندی کاربران از مطالب شماست که باعث افزایش اعتبار سایت و صفحه شما می شه.

7-فاکتور ششم در سئو : در این مرحله شما با ابزارهای انالیزی شروع به بررسی رفتار کاربران می کنید و متوجه می شوید که کاربران در سایت شما کدام صفحات رو کاملا مشاهده می کنند و کدام صفحات رو به سادگی رد می کنند و این آنالیز ها باعث میشه صفحات اصلی که کاربران به اون علاقه دارند رو پیدا کنید و بر روی اون تمرکز کنید تا بهینه تر بشه.

***چند نکته :
1-بالا بودن Performance سایت باعث افزایش اعتبار سایت شما میشه ( یعنی اینکه تصاویر، کدها، Ui/UX و .. ) سایت باید کاملا بهینه باشند.
2- این مطلب هم از جایی کپی برداری نشده و توسط خودم : عباس حبیبی نوشته شده برای اولین بار در فروم مجید آنلاین، خواهش میکنم این مطلب رو با سایر افراد به اشتراک بگذراید.
3- برای حرفه ای شدن در سئو باید مطالعه روزانه داشته باشید سئو یک فعالیت مستمر هستش که باعث میشه شما نزد موتورهای جستجو محبوب باقی بمونید.
4-اگر به مطالب بیشتری نیاز داشتید می تونید به وبلاگ دیجیتال مارکتینگ ما سر بزنید.
امیدوارم که براتون مفید بوده باشه. اگر سوالی هم داشتید می تونید بپرسید تا اونجایی که بتونم جواب میدم حتما.
باتشکر
 

لیلا1990

New Member
چیزی که من بهش خیلی ایمان دارم تو رتبه گرفتن خالص بودن کدته . یعنی اگر سایتی بزنی با html خالص که نمونه اش الان زیاد دیده میشه حتی میتونه قوی ترین سایتای ایران رو هم مغلوب کنه . ولی خب نمیشه قید جذابیت سایتوزد پس میزان اسکریپت هارو به حداقل برسون .
 

paniztravel

New Member
فاکنور های زیادی وجود داره و هر ساله هم گوگل برای جلوگیری از دور زدن الگوریتم ه و ... این فاکتورها رو تغییر میده
ولی یه سری فاکتور ها هم همیشگی هستن ، مثل محتوای مفید و کپی نشده
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا