چطوری بک لینک رایگان بسازم؟ لیست کامل، آپدیت 2024 + PDF

rapidearn

New Member
سلام خدمت همه دوستان عزیز

من پس از چند هفته تلاش و زیر و رو کردن اینترنت، یک لیست کامل از سایت‌هایی درست کردم که به ما اجازه میدن بک لینک رایگان بسازیم.

نتیجه این تلاش و زحمت‌ها رو در قالب یک فایل PDF آماده کردم که از لینک زیر می‌تونین دانلودش کنین.


امیدوارم براتون کاربردی باشه.

-----------------------------------------

فاکتورهای مهم در ساخت بک‌لینک برای وب‌سایت​

روش‌های زیادی در ساخت بک‌لینک برای وب‌سایت وجود دارد که استفاده درست و اصولی از هر کدام از این روش‌ها در بهبود رتبه سایت تاثیر می‌گذارد. در اینجا به مهم‌ترین فاکتورها و اصول در ساخت بک لینک اشاره می‌کنیم:
به طور کامل و دقیق تمام اصول سوء داخلی یا همان on Page Seo را کاملا رعایت کنید، در واقع تمامی کارهای لازم مانند تولید محتوای سئو شده، بهینه‌سازی دسته‌ها، بهینه‌سازی کدهای قالب سایت، استفاده از هاست باکیفیت و مواردی از این قبیل به طور کامل برای گوگل بهینه شده باشد. شما می‌توانید مقاله سئو داخلی را مطالعه کنید تا بهتر این مورد را اجرا نمایید.
سعی کنید برای صفحات مختلف از وب‌سایت خود لینک سازی کنید، زیرا گوگل متوجه لینک سازی‌ها می‌شود.
از انکرتکست‌های مختلف برای لینک سازی استفاده کنید و به هیچ عنوان فقط بر روی یک کلمه کلیدی تمرکز نکنید و بر روی کلمات هم معنی و هم خانواده کلمه کلیدی نیز لینک سازی انجام دهید.
هیچ وقت در یک زمان مشخص و سر ساعت مقرر لینک سازی انجام ندهید.
در سایت‌هایی که میزان اسپم بالایی دارند، لینک سازی نکنید. استفاده از سایت‌هایی با اعتبار بالا و سایت‌های با اعتبار متوسط و پایین نیز جهت لینک سازی طبیعی، بهتر است.
هم‌زمان برای سایتتان لینک‌های فالو و همچنین لینک نوفالو هم بسازید تا برای گوگل طبیعی باشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا