چرا کسب وکار کوچک محلی شما به سئو نیاز دارد؟

nasrin1363

New Member
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا به عبارت ساده تر سئو، چیزی است که می تواند به مشتریان و مخاطبان شما کمک کند سایت و شرکتتان را در میان هزاران و شاید میلیون ها کسب وکار دیگر در موتورهای جستجو بیابند. اگر مشتری احتمالی شما از موتورهای جستجو برای یافتن مواردی که به آن نیاز دارند استفاده می کنند، سئوی درست و حساب شده شما را مطمئن می سازد که سایت در نتایج موتورهای جستجو ظاهر خواهد شد.
سئو چگونه می تواند دیده شدن شما را بهبود ببخشد؟
زمانی که مشتریان به هنگام جستجو در موتورهای جستجو کسب وکار کوچک شما را پیدا می کنند؛ ترافیکی به سمت سایت هدایت خواهد شد. این موضوع با عنوان ترافیک طبیعی شناخته شده است. در برخی از موارد به دست آوردن رتبه برتر در موتورهای جستجو نیازمند صرف زمان زیاد برای بهینه سازی سایت شرکت است. علاوه بر این، بیشتر رقبای شما ممکن است سال ها زمان بر روی سئوی سایت خود صرف کرده باشند و در موتورهای جستجویی همچون گوگل موقعیت خوبی داشته باشند.بنابراین، سئو می تواند مفید باشد زیرا در کسب مشتریان جدید مقرون به صرفه تر از سایر روش های موجود در حوزه بازاریابی است. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم و ببینیم چرا کسب وکار کوچک شما به سئو نیاز دارد. پس همراه یزدسرور باشید.
کسب وکارهای محلی که موقعیت آنلاین دارند:
با کمک موتورهای جستجو، تقریبا ۸۰ درصد از مشتریان محصولات و خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین به دست می آورند. اگر کسب وکار کوچک شما هنوز در دنیای آنلاین حضور ندارد، فرصت به دست آوردن میلیون ها مشتری جدید را از دست خواهد داد. قرار گرفتن در اینترنت به تنهایی کافی نیست. ما باید همه چیز را به دقت مورد بررسی قرار دهیم. کسب وکارها اول از هر کاری سایت خود را ایجاد می کنند و سپس منتظر می مانند موتورهای جستجو مخاطبی را به سمت سایت آن ها هدایت کند. این شیوه به هیچ عنوان کارساز و موثر نخواهد بود. این موضوع بدین خاطر است که ۹۰ درصد مشتریانی که در اینترنت به دنبال نیازهای خود هستند تنها صفحه اول سایت را بررسی می کنند. به همین خاطر داشتن یک سایت به تنهایی کافی نخواهد بود. سئو به سایت شما کمک می کند در موتورهای جستجو حضور داشته باشد. زمانی که سئو به همراه سایر استراتژی های بازاریابی آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند برای بهبود رتبه بندی سایت، آگاهی از برند و موفقیت های آینده کسب وکار شما یک ابزار قدرتمند باشد.
به دست آوردن مشتری های جدید:
یکی از دلایل اصلی ایجاد سایت، افزایش و متنوع کردن پایه و تعداد مشتریان است. آیا می دانستید که کسب وکار شما با حضور در اینترنت رشد دو برابری خواهد داشت؟ با کمک سئو، می توانید رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید. این افزایش رتبه به معنای به دست آوردن مشتری و سرنخ بیشتر از طریق بازدید آنلاین هدفمند است.
مقرون به صرفه بودن روش های سئو:
سئو بازگشت سرمایه گذاری خوبی خواهد داشت. این موضوع به خاطر مقرون به صرفه بودن و موثر بودن ابزارهایی است که کسب وکارهای کوچک می توانند در بازاریابی آنلاین خود به کار گیرند. علاوه بر این، سئو برای کسب وکارهای کوچک به طور مستمر نتایج موثری را در پی خواهد داشت به شرطی که به شیوه درست به کار گرفته شود. این فرایند نه تنها مقرون به صرفه است بلکه برای اساس بودجه هر شرکتی قابل سفارشی سازی است. این موضوع می تواند به شرکت های محلی کمک کند مخاطبان خود را به شیوه هدفمند مورد بررسی قرار دهند. سئو می تواند سطح خلاقیت و بهره وری شرکت را نیز مورد سنجش قرار دهد. هر هزینه ای که در سئو به کار گرفته می شود را می توان از طریق بازگشت سرمایه گذاری مورد ارزیابی قرار داد.
رتبه بندی بهتر به ساخت آگاهی از برند کمک می کند:
آگاهی از برند یک مسئله مهم برای داشتن رتبه بهتر در موتورهای جستجویی همچون گوگل است. این موضوع مزایای زیادی دارد زیرا مشتریان دوست دارند به برندی اعتماد کنند که در موقعیت های برتر موتورهای جستجو ظاهر می شود.
نرخ تبدیل ترافیک بیشتر می شود:
سئو متمرکز بر روی تحقیقات است و در عین حال یک فرایند هدفمند محسوب می شود. تمامی این ویژگی ها موجب می شود سئو نتایج نهایی دقیق و جزئی داشته باشد. از طریق تجزیه و تحلیل کلیدواژه، سئو می تواند نواحی که مشتریان در آن حضور دارند را تعیین کند و بازار هدفی را که این کلیدواژه ها مورد استفاده قرار می گیرند را شناسایی نماید. به خاطر داشته باشید که برخی از متخصصان سئو تمایل دارند دلایل رفتاری را در به دست آوردن تمایل افراد به جستجوی کلیدواژه خاص به کار گیرند. بعد از اینکه برنامه کاری با موفقیت شناسایی شد، شرکت شما می تواند مسائل، نگرانی ها و نیازهای مشتریان و مخاطبان احتمالی خود را هدف قرار دهد. این موضوع به ساخت اعتماد دوطرفه کمک خواهد کرد.
مشتریان بیشتر از قبل از گوشی های هوشمند استفاده می کنند:
هر ساله تعداد ترافیکی که از گوشی های موبایلی ناشی می شود بیشتر خواهد شد.به همین خاطر در نظر گرفتن دستگاه های موبایلی می تواند تکنیک موثری در سئو باشد.
کار با رسانه های اجتماعی:
سایتی با رتبه بندی بالا می تواند در نتایج پلتفرم های رسانه اجتماعی نیز رتبه بالاتری داشته باشد رسانه های اجتماعی و سئو رابطه دوطرفه ای با هم دارند. محبوبیت سایت در پلتفرم های اجتماعی برای سئو یک موضوع ایده آل محسوب می شود
رقبا هنوز هم از سئو استفاده می کنند:
نادیده گرفتن سئو به رقبای شما اجازه می دهد حضور بیشتر و موثرتری در بازار داشته باشند. در دنیای رقابتی امروز، این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سئوی طبیعی بسیار مهم تر از قبل شده است و رقبای شما این موضوع را به خوبی می دانند. کسب وکار کوچک شما باید بتواند سئوی خوبی را به کار گیرد.
شکست دادن کسب وکارهای بزرگ تر:
معمولا کسب وکارهای کوچک تر با کاربرد موثر و صحیح سئو می توانند کسب وکارهای بزرگ تر را شکست دهند.
درک صحیح رتبه بندی:
در کنسول جستجوی گوگل به سراغ قسمت Traffic بروید. از این قسمت وارد Search Queries شوید تا بتوانید بینش های عمیق و ارزشمندی در مورد سئو داشته باشید.
سخن نهایی:
سئو برای کسب وکارهای کوچکی که به دنبال موفقیت های طولانی مدت هستند یک امر ضروری است. تحقیق و به کار گیری استراتژی های سئو به نظر کار خسته کننده ای است اما بیشتر شرکت ها می توانند در این امر به شما کمک کنند.
منبع :پایگاه دانش یزد سرور
 

جدیدترین ارسال ها

بالا