چرا خودرو اجاره می‌کنیم؟

arad_s

New Member
why-rent-car-2.jpg

این سوالی است که این روزها بارها از خود می‌پرسید و ما جوابش را امروز به شما خواهیم داد!

مردم معمولا این گونه فکرمی کنند که خودرویی را که دوست دارند باید حتما خریداری کنند اما امروزه در دنیا با وجود صنعت اجاره ماشین یا به عبارتی رنت خودرو چه به صورت اجاره خودرو بدون راننده و چه اجاره خودرو با راننده که شرایط اجاره آن درسایت ذکر شده (شرایط اجاره) حتی در عروسی های خود از این روش مدرن استفاده می گردد و روز به روز خواهان بیشتری دارد.

کسانیکه با سرمایه خود کار می کنند با اجاره ماشین لوکس و گرانقیمت بازدهی بهینه از آن دارند.

شما مشتری های عزیز با دادن چک یا حتی پرداختن پول نقد به عنوان ودیعه، نزد شرکت اجاره دهنده می توانید خودروی دلخواه را اجاره نموده و پس از پایان عقد قرداد بیعانه خودر را از شرکت اجاره دهنده تحویل گرفته و خودروی موردنظر خود را اجاره کنند.

درواقع شرکت اجاره خودرو با گرفتن مدارک لازم که پیش‌تر ذکر شد و نیز پرداخت هزینه های جاری خودرو همانند خرابی قطعه، بیمه، موتور، استهلاک خودرو، استهلاک لاستیک، تعویض روغن، .. (که از مشتری گرفته نمیشود و درواقع صاحب خودرو موظف است) به این امر به نحو احسنت رسیدگی می‌کند و سعی در جلب رضایت مشتری خود دارد.
این شعار همه جا کاربرد دارد که هدف ما جلب رضایت مشتری است، آراد سیر خود را از این امر مستثنا نمی‌داند و تمام تلاش خود را صرف این نموده تا قدم مثبتی در امر اجاره خودرو و تشریفات آن انجام دهد. پیشنهاد آرادسیر برای گردشگران خارجی که هرساله از تمام نقاط دنیا به ایران زیبا می آیند و قصد تفریح دارند اجاره خودرو لوکس می‌باشد که پس از انتخاب خودروی مورد علاقه با احتساب کیلومتر شهر مورد نظر و پرداخت هزینه ی راننده ی انگلیسی زبان این سفر به بهترین شکل ممکن صورت می پذیرد تا تجربه ی بی نظیری را به جا گذاشته و شما مسافر یا مهمان خارج از کشورتان را با تشریفات بی‌نظیر مورد استقبال یا بدرقه قرار دهید.

پس نتیجه می‌گیریم که به جای خریدن ماشین های گرانقیمت و لوکس که دراین اوضاع کمی سخت شده از شرکت آراد سیر اجاره کرده و خود را لایق لذت بردن و رفاه در این جهان بدانید.

اجاره خودرو
 

جدیدترین ارسال ها

بالا