پروژه هاي گروهي تيم Mmb مجيد آنلاين

وضعیت
موضوع بسته شده است.

hossein_mmb

Member
با توجه به مطالبي كه گفتتيد تغييراتي توي طرح ايجاد كردم.
البته اگه قرار باشه تولبار آلبومها و نوار عمودي سمت چپ قابليت ناپديد شدن داشته باشند يايد در نماي بند انگشتي عكسها هم تغيير به وجود بياد كه يه كم كارو پيچيده ميكنه ! ميشه دراين مورد يه توضيح كوچيك بدين آقا حامد ؟
هم چنين نوار پيمايش عكسها هم نياز به مهارتهاي خاص داره.
در ضمن يه موضوع ديگه اينكه آيا كاربر نهايي سورس پروژه رو در اختيار خواهد داشت و يا با توجه به نيازش كل پروژه رو ( كامپايل شده) كپي برداري ميكنه. در مورد دوم بايد اختياراتي براي كاربر ايجاد كنيم كه بتواند برنامه را مديريت كند. مثلا جلوي افزودن عكس را توسط كاربر بگيرد و امكاناتي از اين قبيل.
البته مورد سومي هم هست و اون اينه كه كاربر از يك يا چند آلبوم براي پروژه خودش خروجي ( ترجيحا exe ) بگيره كه اونهم باز تنظيمات مخصوص به خودش رو داره.
 

پیوست ها

  • screen1.jpg
    screen1.jpg
    214.3 کیلوبایت · بازدیدها: 12
  • screen2.jpg
    screen2.jpg
    171.8 کیلوبایت · بازدیدها: 9
  • screen3.jpg
    screen3.jpg
    212.6 کیلوبایت · بازدیدها: 11

silvercover

کاربر متخصص
در مورد نوار افقی بالا که قرار هست مخفی بشه کار پیچیده ای نیست و فقط بند انگشتی ها به همون نسب به بالا حرکت می کنن. یه کار دیگه هم میشه کرد و اینکه بند انگشتی ها کل صفحه رو بگیرن و نوار ابزار ها به صورت لایه ای بالاشون ظاهر بشن. حتی میشه به این نوار ابزار ها ویژگی Alpha Transparency رو هم داد.

ما دو کاربر نهایی داریم اینجا : 1 - تولید کننده برنامه که از این سرس استفاده میکنه 2 - مصرف کننده نهایی برنامه. تنها گروه اول نیاز داره تا سرس رو داشته باشه. بنده هم به فکر امنیت کار هستم . ولی شما تصور کن که یک کاربر مصرف کننده مثلا CD ی مولتی مدیای یه کارخونه رو گرفته و در حال تماشای اون هست که یکی از این قسمت هاش هم گالری عکسی هست که ما روش کار کردیم. اون نیاز داره که عکس ها رو ببینه نه اینکه بیاد به عکس ها عکسی اضاف کنه. چه ضرورتی داره این کار؟

روی مورد سوم شما موافقم. باید کاری کنیم که هم خروجی Exe مهیا باشه و هم خروجی های دیگه، مثل آلبوم HTML. که کاربر تولید کننده بتونه موقع طراحی هر کدومش رو اعمال کنه.

در مورد اسکرول عمودی هم یه شبه نمونه هایی هست مثل مثال Paragraph Slider که میشه ازش الهام گرفت. ولی ما باید این کار رو بکنیم.
 

Royan

مدیر انجمن فتوایمپکت
سلام ..
خسته نباشید ..

بنده ممکن هست که به علت مشغله و علل مختلف توانایی همراهی لحظه به لحظه گروه رو نداشته باشم ولی میتونم بوسیله برنامه هایی که از قبل کار طراحی و پیاده سازیش رو انجام دادم کمک کوچکی انجام بدم .
Silvercover عزیز طرح اسکرول بار که برای مسابقه در نظر گرفته بودم این کار رو انجام میده . در صورت نیاز میتونید از اون استفاده کنید . نیازی هم به نمونه های خارجی نیست . اگر قسمتی هم مبهم بود بفرمایید .
انشالله دوستان هم حضور خودشون رو در این کار گروهی که مسلما در آینده رنگ و بوی دیگری به خودش میگیره بسیار پر رنگ نشون خواهند داد .
 

محمدمهدی

Well-Known Member
واقعا ببخشید که من اعلام امادگی کردم و تا اینجا بی کار نشستم مثل اینکه تا جای خوبی پیش رفتین
اما باید بگم که دیگه در خدمتتونم ولی به خدا نمیشه 4 صفحه رو با این خطهای افتضاح خوند کمی متوجه شدم تا کجا رفتید اما باورد کنید رزماشی بسیج بودم و یک فته نبودم پس لطفا آقای سیلور منو راه نمایی کنید که چه کمکی از دستم بر می آد و دقیق چه خبره
من وقتام از لحاظ اینترنت تنگه ولی همیشه شبها کار انجام میدم و وقتم زیاده
با تشکر!
 

hossein_mmb

Member
در مورد نوار افقی بالا که قرار هست مخفی بشه کار پیچیده ای نیست و فقط بند انگشتی ها به همون نسب به بالا حرکت می کنن
منظور من اين بود كه با توجه به مخفي شدن نوار افقي و يا عمودي ويا هر دو. سايز بند انگشتيها تغيير كنه كه اين يكم پيچيده ميشه.

ما دو کاربر نهایی داریم
به نظر من سه كاربر نهايي خواهيم داشت :
1. گروه اول mmb كارهايي هستن كه برنامشون يه بخش گالري عكس ميخواد و از اين كدها استفاده ميكنن و ميتونه از همه امكانات اين برنامه توي پروژه اش استفاده كنه.
2. گروه دوم كساني هستند كه با استفاده از پروژه كامپايل شده ما يك گالري عكس ميسازن ( با گرفتن خروجي exe )
3. وگروه سوم مصرف كننده نهايي برنامه هاي گروه اول و دوم.
در واقع اين يه پروژه open source خواهد بود ( ولي بايد برخي مسايل امنيتي توش رعايت بشه )

اون نیاز داره که عکس ها رو ببینه نه اینکه بیاد به عکس ها عکسی اضاف کنه. چه ضرورتی داره این کار؟
منظور من مصرف كننده نهايي پروژه اي بود كه گروه اول ساخته.

باید کاری کنیم که هم خروجی Exe مهیا باشه و هم خروجی های دیگه، مثل آلبوم HTML. که کاربر تولید کننده بتونه موقع طراحی هر کدومش رو اعمال کنه.
در اين مورد ميشه قابليتهاي زيادي مثل پوسته هاي مختلف رو افزود.
 

silvercover

کاربر متخصص
به علت مشارکت چشمگیر دوستان بنده انصراف میدم از ادامه کار.

پوزش از همه و تشکر از توجه همگی.
 

hossein_mmb

Member
به علت مشارکت چشمگیر دوستان بنده انصراف میدم از ادامه کار.
پوزش از همه و تشکر از توجه همگی.

بهت حق ميدم. با اين وضعيت اصلا بهتره هيچ گروهي نباشه.
من همينجا ختم كار گروه mmb مجيد آنلاين رو اعلام ميكنم.
همون چيزي كه از اول نگرانش بوديم اتفاق افتاد.

من از همه كسايي كه وقت گذاشتن و زحمت كشيدن از جمله حامد عزيز تشكر ميكنم و البته افتادن اين اتفاق كاملا برخلاف ميل باطني من هست . تنها هدف من نزديك شدن بچه ها به هم بود و اينكه اين جمع دوستانه دوستانه تر بشه كه مثل اينكه برعكسش اتفاق افتاده. باز هم از همه ممنونم.
ديگه اين فروم به هيچ وجه مثل قديم نيست و شايد اين آخرين پست من در اينجا باشه. نميخوام مثل خيلي ها يه پست بلند پايه و طولاني بزنم ولي توي مدتي كه اينجا بودم شاهد اتفاقات و رفتارهايي بودم كه باعث شد كلا زده بشم. من ميرم و اين فروم رو به بچه هاش ميسپرم. از حامد هم ميخوام اين تاپيك رو ببنده.
خداحافظ .....
 

محمدمهدی

Well-Known Member
آقایون شماها حتما متوجه می شید که تیکه یعنی چی؟
پس بفهمید
دخالت بیجا درست نیست
من در تمام مدت این تاپیک رو دنبال می کردم و انقدر ایده های عالی تو ذهنم بود و هست که شاید تو 10 تا پستم جا نمی شد اما صبر کردم تا کسایی که دارن فعالیت می کنن به نتیجه ای برسن که هدفمون کور نشه
من خیلی بچه بازی می دونم که خیلی روی هوا و اینطور تصمیم بگیرید اما انتظاری هم نمی ره
شاید آقای سیلور و بقیه دلیل خاصی دارن و من نمی دونم
اما من کارگردانی رو دوست دارم و خوب انجامش می دم اما بستگی به فضاش داره
جمله بالا یه جور تیکه انداختن خوب به کار آقای سیلوره
خواهشا امعقول صحبت کنید یا علی بگید اگر پایه اید مگر نه خیلی زود تمومش کنید
حضور زیاد خوبه که یه عده ای یه چیزی یاد بگیرن نه اینکه گم بشن
ok?
پس بازم ضمن خواهش از آقای سیلور که برگردن و ادامه بدن از شما هم تقاضا دارم که گردش گر خوبی برای کارگردانی خوبه آقای سیلور باشید
حسین آقا شما هم باید بیشتر از بقیه بترکونی ها
نه اینکه با یه پست دلسرد سی
من الان دلسردم اما چون اینجا رو دوست دارم هر وقت کاری رو بهم بسپرین سریع و درست انجامش خواهم داد
به سرتون هم نزنه که بدون رهبر جلو برید چون سر و ته نداره
ببخشید زیاد صحبت کردم
ok?
 

Royan

مدیر انجمن فتوایمپکت
ديگه اين فروم به هيچ وجه مثل قديم نيست و شايد اين آخرين پست من در اينجا باشه. نميخوام مثل خيلي ها يه پست بلند پايه و طولاني بزنم ولي توي مدتي كه اينجا بودم شاهد اتفاقات و رفتارهايي بودم كه باعث شد كلا زده بشم. من ميرم و اين فروم رو به بچه هاش ميسپرم. از حامد هم ميخوام اين تاپيك رو ببنده.
خداحافظ .....

سلام ..

کجا حالا بنده قراره کلی چیز از شما یاد بگیرم . وضعیت انجمنم نمیدونم حالا شاید مثل قدیما نباشه ولی دیگه شما با کاپ طلاتون این حرف رو نزنید که ..
39.gif

قبل از هر چیز از ایده ای که شما دوست خوبم مطرح کردید بسیار استفاده کردم . مطمئنا این کار در آینده به نتیجه خوبی میرسه .حالا این بار به نتیجه نرسید ، باید بررسی کنیم .
به هر حال کاری اگه به نتیجه مطلوب نرسید با سعی دوباره و چند باره و تصحیح سیاست اون بالاخره به ثمر میرسه . و صرفا با ریشه یابی بهترین نتیجه ها رو به همراه خواهد داشت .

یه سری ایراد به این طرح وارده که خدمتتون عرض میکنم . با توجه به اینکه کلیت تشکیل تیم بسیار عالی هست اما بنده احساس میکنم نیاز به فراخوان عمومی نیست . به هر حال تا حد زیادی آشنایی نسبت به کاربران انجمن وجود داره و امکان انتخاب میسر هست . و بهتر از هر کس دیگه ای مدیر محترم انجمن به وضعیت این تالار اشراف دارند . به هر حال باید همه به این قضیه واقف باشند که این عضویت یک امتیاز هست .
و مطمئنا تعداد افراد باید تعریف شده باشه . این نکته خیلی مهم هست که تعداد عوامل قبل از هر کاری قطعی بشه .
نکته دیگه نتیجه گیری تیمی در مورد نوع و چگونگی طرح هست که نکته بسیار مهمی هست که البته در بیشتر موارد مورد توجه قرار گرفته شد .

بنده هم تصور میکنم بهتر هست که طرح فعلا متوقف باشه و در آینده با تجدید قوای دوباره شروع به فعالیت ویژه ی خودش کنه تا به بهترین نحو قدرت خلاقیت و تواناییهای کابران محترم انجمن مالتی مدیای مجید آنلاین رو به نمایش بگذاره .


ممنونم ..



. . .​
 

aff - SEvEN

Banned
به علت مشارکت چشمگیر دوستان بنده انصراف میدم از ادامه کار.
پوزش از همه و تشکر از توجه همگی.

ولي من فکر ميکنم علته اصلي انصرافه شما ، عملي نبودن سازهء اين پروژه براي MMB هست ...

همچنين حرف و صحبت فراوان ولي عمل بينه اعضاي تيم صفر بود . تبريکات ... :cool:

بهت حق ميدم. با اين وضعيت اصلا بهتره هيچ گروهي نباشه.
من همينجا ختم كار گروه mmb مجيد آنلاين رو اعلام ميكنم.

فکر نمي کنيد ساير اعضاي اين تيم هم حقه اين رو داشتند که بيش از انحلال ، نظره خودشون رو بيان کنند ؟

تصور کنم ، خودم بتونم اين پروژه ساده رو در بيلدر با ترکيبه استفاده از ساير برنامه ها ، بهتر از هر کسه ديگه اي کامل کنم . :lol:


در کل لطفا از اين زمان به بعد تا وقتي من حداقل اينجا حظور دارم ، بي دليل وقته من يکي رو نگيريد آقايون !

آيا بايد عصباني بود از نوع برخورد شما آقايون ؟

يک کلمه در ذهنم تداعي مي شه در پاسخ به خودم ، مهده کودک .


شادي
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا