پرش تصوير بعد از گرفتن رنــدر

شروع موضوع توسط رادمرد ‏14 نوامبر 2005 در انجمن برنامه 3DStudio MAX

  1. رادمرد

    رادمرد New Member

    ارسال‌ها:
    5
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    آيا هيچ كس مي دونه چرا بعد از اينكه از انيمسشنهايي كه در مكس مي سازيم رندر گرفتيم تصويرها تيك دارد و با پرش حركت ميكنه؟؟؟ !!!
     
    نوشته شده توسط رادمرد در ‏14 نوامبر 2005
  2. Sherlock_Holmes

    Sherlock_Holmes Active Member

    ارسال‌ها:
    2,692
    تشکر شده:
    4,943
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام
    عزيزم اين چيزي كه مطرح كردي هيچ ربطي به مباحث آموزشي نداره. اينجا مقاله مي گذارن نه اينكه سوال بپرسند. لطفا سوالات رو توي بخش ديگه انجمن 3ds max مطرح كن تا بچه ها پاسخ بدن .
    ممنون
     
    آخرین ویرایش: ‏14 نوامبر 2005
    نوشته شده توسط Sherlock_Holmes در ‏14 نوامبر 2005
  3. Saeid Taheri

    Saeid Taheri Active Member

    ارسال‌ها:
    3,729
    تشکر شده:
    334
    امتیاز دستاورد:
    36
    انتقال داده شد به بخش مورد نظر.
     
    نوشته شده توسط Saeid Taheri در ‏15 نوامبر 2005
  4. mamali132002

    mamali132002 Active Member

    ارسال‌ها:
    1,817
    تشکر شده:
    439
    امتیاز دستاورد:
    36
    با plugin خاصی رندر میگیری یا با default خود مکس ؟
     
    نوشته شده توسط mamali132002 در ‏15 نوامبر 2005
  5. armiiin

    armiiin Member

    ارسال‌ها:
    106
    تشکر شده:
    24
    امتیاز دستاورد:
    18
    shoma avi render migirin
    2 kar mitoonin anjaam bedin
    1.Quick time render begirin
    2.tga render begirin va image haro tooye primier ya har narmafzaare digehiee be movie tabdil konid

    (baraye Quick time render gereftan niaz be narmafzaare Qyuick time darin)
     
    نوشته شده توسط armiiin در ‏15 نوامبر 2005
  6. Sherlock_Holmes

    Sherlock_Holmes Active Member

    ارسال‌ها:
    2,692
    تشکر شده:
    4,943
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام
    اين راه كه arrmiiin گفت تا حدودي موثره اما من هم هنوز اين مشكل رو دارم. مخصوصا وقتي يك نوشته رو با مسير حركت ميدم.
    اگه كسي بازم راهي داره لطفا بگه
     
    نوشته شده توسط Sherlock_Holmes در ‏16 نوامبر 2005
  7. armiiin

    armiiin Member

    ارسال‌ها:
    106
    تشکر شده:
    24
    امتیاز دستاورد:
    18
    vaghti tga render begirin hameye in moskelaat hal mishe magar inke object be soorate phizici paresh daashte bashe
     
    نوشته شده توسط armiiin در ‏16 نوامبر 2005
  8. Sherlock_Holmes

    Sherlock_Holmes Active Member

    ارسال‌ها:
    2,692
    تشکر شده:
    4,943
    امتیاز دستاورد:
    36
    آره
    من اين ايراد پرش زو در مورد حركت در مسير قبل از رندر هم دارم
    اگر پيشنهادي داري بنويس
    ممنون
     
    نوشته شده توسط Sherlock_Holmes در ‏16 نوامبر 2005
  9. Ali3D

    Ali3D Member

    ارسال‌ها:
    144
    تشکر شده:
    64
    امتیاز دستاورد:
    16
    بعضی از codec های avi خروجی سنگینی می دن که با عث پرش رو بعضی از سیستم ها می شه

    یا می تونی با avi ولی با یه codec دی گه رندر بگیری
    مثلاً Mpeg Compressor
    با چند تا codec یا همون compressor دیگه رندر بگیر ببین کدومش جواب میده
    معمولاً codec divx جواب می ده
     
    نوشته شده توسط Ali3D در ‏16 نوامبر 2005
  10. armiiin

    armiiin Member

    ارسال‌ها:
    106
    تشکر شده:
    24
    امتیاز دستاورد:
    18
    tanha pishnahaadi ke mitoonam dar in bare begam ine ke beri tooye Track view objecteto peyda koni va curve harikateto dar oon fram(ha) va dar oon jahat(ha) delete koni, ya inke manual az tooye hamoon tracke animationet key framasho dastkaari/delete koni
     
    نوشته شده توسط armiiin در ‏16 نوامبر 2005
  11. رادمرد

    رادمرد New Member

    ارسال‌ها:
    5
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    با عرض سلام مجدد
    دوستان از اينكه مرا را هنمايي كرديد متشكرم حالا تموم روشها رو امتحان ميكنم تا ببينم كدوم بهتر جواب ميده ؛در مورد سئوال آقا مملي بايد بگم كه من از سيستم رندر پيش فرض خود مكس استفاده ميكنم ؛ اما چيزي كه واسه من خيلي جالبه اين هست كه چرا نرم افزاري مثل مكس اين جور مشكلاتي داره، يعني ما از ريزه كاري هاي اين نرم افزار بي اطلاع هستيم يا اينكه اين نرم افزار خودش مشكل داره
     
    نوشته شده توسط رادمرد در ‏16 نوامبر 2005
  12. Sherlock_Holmes

    Sherlock_Holmes Active Member

    ارسال‌ها:
    2,692
    تشکر شده:
    4,943
    امتیاز دستاورد:
    36
    ممنون از جوابت ولي نميشه
    ببين من يك مثلا جمله رو مي نويسم بعد به اون مسير مي دم اينجا من دو تا Key Frame بيشتر ندارماول و آخر.
    اما تا Play رو ميزنم يه حركت با پرشهاي بسيار ريز مي بينم كه توي رندر كاملا مشهود ميشه.
    يعني با اين دو كليد من نميتونم كاري واسه كليدهاي مياني بكنم.
    اگه لازم باشه يه نمونه برات ميفرست تا مشكل رو ببيني. به راه حلش خيلي نياز دارم
    ممنون
     
    نوشته شده توسط Sherlock_Holmes در ‏17 نوامبر 2005
  13. armiiin

    armiiin Member

    ارسال‌ها:
    106
    تشکر شده:
    24
    امتیاز دستاورد:
    18
    in paresh ha mitoone naashi az harekat haye bijaaye camera ham bashe, ya inke modiferi mesle flex rooye textet neveshte bashi va oon in karo bokone, agar maxe zire 6 estefaade koni baraye ye hamchin modiferayee keyframe tashkil nemide
     
    نوشته شده توسط armiiin در ‏17 نوامبر 2005
  14. Ali3D

    Ali3D Member

    ارسال‌ها:
    144
    تشکر شده:
    64
    امتیاز دستاورد:
    16
    آیوانهوی عزیز ،
    شاید طول مسیرت بلند و تعداد فریم هات خیلی کم باشه
     
    نوشته شده توسط Ali3D در ‏17 نوامبر 2005
  15. Sherlock_Holmes

    Sherlock_Holmes Active Member

    ارسال‌ها:
    2,692
    تشکر شده:
    4,943
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام
    بچه ها نميدونم واقغا مشكل چيه.
    اگر اين فايل رو دانلود كنيد مشكل رو ميبينيد.
    ضمنا با مكس 6 كار كردم و براي مسير از Modifier معمولي استفاده نكردم بلكه از Path deform استفاده كردم
    حتما ميدونيد چطوريه
    حالا ببينيد شما مشكل رو متوجه ميشيد يا نه؟ اين يه پروژه بود كه من تحويل دادم اما اين مشكل رو ديدن توي نوشته ها و پروژه برگشت .
    ضمنا Ali3D جانمن تعداد فرمهام 25 فرمه كه براي سيستم Pal هست.
    https://www.sharemation.com/Ayvanho/Ayvanho.max
    بي نهايت از كمكتون ممنونم
     
    نوشته شده توسط Sherlock_Holmes در ‏17 نوامبر 2005
  16. armiiin

    armiiin Member

    ارسال‌ها:
    106
    تشکر شده:
    24
    امتیاز دستاورد:
    18
    nemidoonestam manzoor az paresh injooi ro migin
    man fekr konam moshkeletoonoo fahmidam
    man maxe 7 ro roo systemam daashtam va be khaatere moshkelaate type faarsi va ye seri bug natoonestam filetoono rende shode bbinam vali az oonjaaee ke didam az che systemi baraye animate kardan estefaade kardin ye hadsaaye zadam
    shoma baraye objectetoon ke hamoon text hastesh PATH tareef kardin, ghabl az entekhaabe path shoma bayad tedaade sample hatoon ro taeen mikardin rooye defult in adad 10 hastesh in adad ro bayad baalaa bebarin, ke man in dota sheklo mizaram ke bebinin...
    shekle 1 ba sample kam va shekle 2 ba sample ziade
    man fekr nemikonam be gheir az in moshkel chizi dige betoone animationetoono injoori kone...ino emtehaan konid
    tazakoramm bedam ke ghabl az entekhaabe path ghabl az "convert from in karo anjaam bayad bedin

    khabaresho letfan bedin
     

    پیوست ها:

    • 1.gif
      1.gif
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 7.4
      نمایش ها:
      4
    • 2.gif
      2.gif
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 6.7
      نمایش ها:
      3
    نوشته شده توسط armiiin در ‏17 نوامبر 2005
  17. Sherlock_Holmes

    Sherlock_Holmes Active Member

    ارسال‌ها:
    2,692
    تشکر شده:
    4,943
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام
    armiiin جان اين كارو قبلا كرده بودم ولي بازم تست كردم نشد.
    لازمه حتما نمونه مشكل رو ببيني
    من دوباره آپلود ميكنم با فونت انگليسي. ببين باز ميشه.
    ضمنا اين پرش انقدر تابلو هيت كه نيازي به رندر نداره همينجوري هم معلومه.
    شايدم راهي كه گفتي رو اشتباه رفتم مراحلش رو بگو چون جايي كه من رفتم پيش فرض رو ي 6 بود نه 10
    منتظرم
    ممنون
    https://www.sharemation.com/Ayvanho/Ayvanho.max
     
    نوشته شده توسط Sherlock_Holmes در ‏17 نوامبر 2005
  18. armiiin

    armiiin Member

    ارسال‌ها:
    106
    تشکر شده:
    24
    امتیاز دستاورد:
    18
    ayvanho jan kami man gij shodam...
    fileto gereftam...tanha balaayee ke be zehnam miresid saresh biaaram in bood: stepse line ro az 6 be 100 tagheer dadam...render nakardam(chon vaghtesho rastesh nadashtam) vali oon tori ke be nazar mioomad kami javab dad.
    in karo emtehaan kon ye render begir...agar baazam javab nadaad ino emtehaan kon: time lineto az 10 sec be 20 sec tabdil kon va keyframe akhareto bendaaz rooye frame 20 badesh boro too ghesmate TIME CONFIGURATION>PLAYBACK va speed ro az 1x be 2x tabdil kon
    khabaresho behem bede...albate man baratye taeene masir az motion estefaade mikonam na modifers
     
    نوشته شده توسط armiiin در ‏17 نوامبر 2005
  19. Ali3D

    Ali3D Member

    ارسال‌ها:
    144
    تشکر شده:
    64
    امتیاز دستاورد:
    16
    آیوانهوی عزیز منظور من از سیستم پلی بک ای که داری استفاده می کنی نبود منظور من این بود که مثلاً در عرض 2 فریم جسمت 20 متر رو طی کنه ! مسلماً جسم فقط در مبداو مقصد ظاهر میشه و فاصله ی این وسط رو طی نمی کنه و موجب پرش میشه
    به هر صورت من این فایل آخری رو که اینجا گذاشتی رندر کردم به مشکلی هم بر نخوردم!(یا حداقل اون قدر تابلو نبوده که می گفتی؟)
    شاید منظورت رو متوجه نشدم؟

    من نمی دونم این دیگه چه صیغه ایه ! zip باید کمتر از 98 KB باشه
    می خوای ای میلتو بده برات بفرستم
    این رو من با codec Divx رندر کردم امید وارم برای دیدنش مشکلی نداشته باشی
     
    نوشته شده توسط Ali3D در ‏18 نوامبر 2005
  20. Sherlock_Holmes

    Sherlock_Holmes Active Member

    ارسال‌ها:
    2,692
    تشکر شده:
    4,943
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام armiiin جان و سلام ali3D جان
    از هردو ممنونم
    armiiin اینکار که گفتی رو تست کردم یعنی steps رو . جواب نداد . روش دوم که گفتی رو تست میکنم وقتی برگشتم آخه الآن در سفر هستم.
    Ali3D عزیز چیزی که گفتی جالب بود شاید مال همین باشه دئر اولین فرصت بکار میبرمش
    از هر دو تون ممنون.
     
    نوشته شده توسط Sherlock_Holmes در ‏19 نوامبر 2005

به اشتراک بگذارید