پرده ی کرکره ای

peymansaz

New Member
شاید تعدد مدل پرده ها در موقع انتخاب شما را کمی گیج کند، اما مطمئنا در آخر؛ پرده ای برنده می شود که به شما اجازه کنترل نور بهتری بدهد. در این میان پرده کرکره ای بهترین مدلی است که می توان از آن در طراحی دکوراسیون داخلی خانه استفاده کرد. اگر دوست دارید بدانید به چه دلیلی این پرده ها بهترین هستند با پیمانساز همراه باشید.

انواع پرده کرکره ای

پرده کرکره آلومینیومی

پرده کرکره آلومینیومی یا فلزی اولویت اول خریداران پرده کرکره میباشد زیرا به خوبی و به طور کامل نور ورودی را کنترل مینماید. پرده کرکره آلومینیومی در قطر های ۱۶، ۲۵، ۳۵ و ۵۰ میلیمتری تولید شده که این تنوع تولیدی به خریداران این امکان را میدهد که از این نوع پرده کرکره در محیط های مختلف اداری مثل اتاق مدیریت، کنفرانس، کارشناسی و همچنین بین پنجره های دو جداره استفاده کنند.جای پیچ ها در روی اسپانیولیت بسیار مهم است و بهتر است هر ۳۰ سانت یک پیج قرار گیرد. در سمت چرخ دنده بهتر است که پیچ ها به هم نزدیکتر بوده تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود.بهتر است مقدار روکش اسپانیولیت استاندارد باشد و تست مقاومت در آب و نمک را به مقدار ۳۰۰ ساعت گذرانده باشد تا درب و پنجره upvc در منطقه نمناک دچار خوردگی نشود.
یکی از انواع پرده کرکره فلزی یا آلومینیومی مدل پریواسی است که محیط را بطور کامل تاریک مینماید. پرده کرکره آلومینیومی هم به صورت دستی،هم ریموت کنترلی و هم به صورت باتومی کنترل میگردد که حالت باتومی در شیشه های دو جداره به کار میرود.لازم به ذکر است که طناب به کار رفته در پرده کرکره آلومینیومی از جنس الیاف پلی استر و پنبه میباشد و به همین دلیل تغییر شکل نمیدهد. این نوع از پرده کرکره نور محیط را تا ۹۵ درصد کنترل میکند.

پرده کرکره چوبی

پرده کرکره های چوبی دارای طول عمر زیادی هستند زیرا از چوب های مرغوبی همچون افرا وگردوو بلوط تولید میگردد.پرده کرکره چوبی بطور کامل نور محیط را کنترل مینماید و محیط شما را کاملا خصوصی مینماید.در آشپزخانه و حمام معمولا ازپرده کرکره چوبی ساده استفاده میگردد.پرده کرکره چوبی در ۳ سایز ۲۵و۳۵و۵۰ میلیمتر تولید میگردد.

پرده زبرا

پرده زبرا به دلیل داشتن دو لایه محیط خوبی را برای مصرف کننده فراهم میسازد. این پرده ترکیبی از نوارهای افقی با دو لایه پارچه است که به صورت دو لایه موازی قرار گرفته اند.پرده کرکره زبرا دارای عملکردی شبیه به پرده های شید است با این تفاوت که پرده زبرا نیازی به جمع شدن ندارد و به مقدار دلخواه قابلیت تنظیم نور را دارد که به صورت سایه روشن انجام میگیرد.این قابلیت توانایی بستن دید کامل را بدون باز و بسته شدن فراهم می آورد.پرده زبرا در بین پرده های تزیینی بیشترین طرفدار را دارد.پرده زبرا که ترکیبی از تور و پارچه است که که این دو لایه موازی توسط نوارهایی از پارچه که در فواصل معین به هم متصل شده اند. پرده زبرا میتواند با تغییر زاویه تیغه ها نور عبوری را بین ۱۰ تا ۵۰ درصد تغییر دهد.همچنین میتوان پرده زبرا را کاملا در قرقره بالا جمع نمود واز نور کامل بهره برد.

ویژگی های پرده کرکره زبرا

ویژگی های پرده زبرا : این پرده ها نمای زیبا و منحصر به فردی را برای محیط ایجاد میکند در پرده زبرا میتوان تنظیم نور ورودی را به راحتی انجام داد.و همچنین این پرده ها تنوع زیادی دارد و در اشکال و طرح های مختلفی تولید میگردد.از دیگر ویژگی پرده زبرا این است که میتواند حداکثر نور را به داخل انتقال دهد هنگامی که پرده را کاملا به بالا جمع نمود.پرده های زبرا از مدرن ترین ماشین آلات ومواد اولیه مناسب تشکل میگردد.
پرده ی کرکره ای
 

جدیدترین ارسال ها

بالا