پاک شدن مطالب بیش از ۱۰۰۰ وبلاگ در بلاگفا

webmizban.com

Active Member
طی تماس گروهی از وبلاگ نویسان (سرویس وبلاگدهی بلاگفا) با آی تی اس ان ، اعلام کردند پست های وبلاگشان حذف شده است و دیگر قابل بازگشت نیست و یا قابلیت دسترسی به آنها وجود ندارد.

به گزارش آی تی اس ان (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات) ، این مشکل ۱ ماه است برای حدود ۱۰۰۰ وبلاگ قدیمی سرویس بلاگفا پیش آمده است.

طبق گفته این بلاگرها حتی با تماس های تلفنی مکرر برای رفع این مشکل ، مسئولین بلاگفا توجهی به این موضوع نکرده اند و تنها با یک عذرخواهی مشکل را از دیتابیس سایت اعلام کرده و با بیان اینکه مشکل تنها در دسترسی به پستها می باشد و نظرات همچنان وجود دارد راهکار حذف کامل و ثبت مجدد وبلاگ را پیشنهاد کرده اند.

امیدواریم که مدیریت سرویس وبلاگدهی بلاگفا آقای شیرازی به این موضوع توجه بیشتری کرده و تلاش خود را برای رفع مشکل وبلاگ این عزیزان بیشتر کنند.

لینک خبر
http://www.itsn.ir/?p=7250
 

webmizban.com

Active Member
وبلاگ منم 2 ماه همه اطلاعاتش پاک شده حتی یک عذر خواهی هم نکرد خیلی راحت میگه از دیتابیس بوده و از گوگل کش اطالاعات رو برگردونید....حالا من از سال 84 دارم مطلب مینوسیم در بلاگم تمام زحمات 8 سالم از بین رفت....
لطفا اطلاع رسانی کنید تا این آقای شیرازی کمی احساس مسئولیت داشته باشه....
تو فرومهای دیگه اگر عضوید این مطلب رو منتشر بفرمایید.
 

ghasemrayaneh

Active Member
بلاگفا با مدیریت نا کار آمد و بسیار نا پسندی که داره به هیچ وجه نتونسته رضایت اکثریت و بلاگ نویسان رو جل کنه و این هم ضعف مدیریتی جدید ایشان هست که خیلی راحت مطالب وبلاگنویسان رو از بین میبرند .

آقای شیرازی بیش از این ها باید در رفتارشان تجدید نظر کند . بار ها این گونه موارد را دیده ام .
 

pasargard

Member
آخه واسه چی از بلاگفا استفاده میکنید وقتی سیستم های بهتری مثل بلاگر گوگل هست و داخل وبلاگ ها تبلیغات نمیزاره .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا