افزونه 1 ورود رایگان به اله کامپ به شرط ثبت اینترنتی اسامی

  • شروع کننده موضوع Mahmoodi
  • تاریخ شروع
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
مهندس الهه عصاری، مدیر نمایشگاه اله‌کامپ در گفت‌وگو با خبرنگار هموطن سلام، با بیان مطلب ذکر شده بیان داشت: با توجه به تصمیم گیری شورای شهر، برای دریافت هزینه ای برای ورود به نمایشگاه، به منظور ترغیب افراد به بازدید از نمایشگاه و همچنین ثبت اسامی و مشخصات فردی، سایت نمایشگاه از اول آبان ماه آمادگی ثبت مشخصات افراد و ارائه شماره واحدی را به افراد دارد که هنگام ورود به نمایشگاه با ارائه شماره و کارت شناسایی، مبلغ ورودی دریافت نخواهد شد.

به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، از خبرگزاري سلام، وی افزود: در حال حاضر در تمامی دنیا ثبت مشخصات بازدیدکنندگان بسیار مرسوم است و چه بسا چنین اطلاعاتی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها و انطباق فعالیت خود مطابق با بازار بسیار ذی قیمت است.
وی تصریح کرد: بازدید از نمایشگاهی مانند اله‌کامپ حتی از جیتکس نیز بالاتر است، اما به علت نبود آمار صحیح، چنین ادعایی را نمی‌توان صراحتا بیان داشت.
مهندس عصاری در پایان با اشاره به شرط سنی برای ثبت اسامی بیان داشت: به دلیل تخصصی بودن نمایشگاه تنها اشخاص بالای 16 سال می‌توانند، به صورت اینترنتی ثبت نام کرده و به صورت رایگان از نمایشگاه بازدید کنند.


منبع فناوري اطلاعات ايران
 

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
خبر جالبي بود...

ما بريم 5 6 تا اسم بنويسيم بعد بريم بفروشيم توي بازار سياه :wink:


مجيد
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
خواهش مي كنم آقا مجيد

حرفه جالبي زدي ها چرا به فكر من نيفتاد :D

قربانت

يا علي
 

جدیدترین ارسال ها

بالا