همکاری برای تاسیس گروه فرهنگی ورزشی آموزشی و... در مشهد

simo120

Active Member
سلام خدمت همه دوستان عزیز

بنده چند تا موسسه در زمینه های مختلف فرهنگی ورزشی و دیجیتالی در شهر مشهد دارم که دوست دارم بتونم از اونا استفاده کنم و کسب و کاری رو راه اندازی کنم . این موسسات در بیشتر مسائل کاری از معافیت های مالیاتی برخوردار هستند و دامنه فعالیت زیادی رو شامل میشن .

از لحاظ سرمایه یه مقداری میتونم جور کنم و اینکه پدرم یه واحد همکف 90 متری توی هاشمیه داره که اگر طرح خوب و پولسازی باشه میتونه مدتی بهمون بده تا از اونجا استفاده کنیم . من چون کسی دو رو برم نیست که توی این کارا باشه گفتم اینجا بگم تا اگه کسی مایل هست همکاری کنه طرح و ایده و سرمایه برای شراکت داره بیاد صحبت کنه شاید به نتیجه رسید .

موسسات من به شرح زیر هست :

- کانون فرهنگی تبلیغی راه نور که از اداره تبلیغات اسلامی شهر مشهد مجوز داره و زمینه های فعالیت مختلفی در زمینه مشاوره خانواده . برنامه های فرهنگی ورزشی برای کودکان نوجوانان و خانواده ها و همینطور برگزاری جلسات و کلاس های آموزشی درسی و غیر درسی برگزار کنه .

- موسسه فرهنگی ورزشی راه نور رضوان توس به شماره ثبت 4904 که طبق اساسنامه موضوع فعالیتش برگزاری دوره های ورزشی و تربیت مربی هست که در حال دریافت مجوز اداره ورزش و جوانان هم هست و میتونه فعالیت های مختلفی در زمینه های ورزشی داشته باشه

- موسسه راه نور پگاه توس که طبق اساسنامه در زمینه طراحی تولید و توسعه بازی های رایانه ای و برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای میتونه فعالیت کنه (در این زمینه یکی از دوستان من تخصص داره و حاضر به همکاری هم هست)

- موسسه فرهنگی هنری راه نور پردیس قائم که در حال ثبت مجوز فعالیت از اداره ارشاد هست

اگر هر کدوم از دوستان طرحی داره بگه تا صحبت کنیم

در مورد خودمم بگم که 29 سالم هست و مدرک فوق دیپلم روابط عمومی و لیسانس مدیریت تبلیغات سیاسی دارم و قصد دارم در رشته پزشکی ورزشی هم ادامه تحصیل بدم .

اگر خواستید بیشتر صحبت کنید این ادرس تلگرام بنده هست : حمیدرضا رازقی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا