هشتمین سالگرد تاسیس مجید آنلاین

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
8th_birthday.jpg



سلام

دوباره مهر ماه آمد و به بیست و هفتمین روز آن رسیدیم ! هر سال من در چنین روزی یادم میفته که یک سال از آخرین باری که به بچه ها برای تاسیس سایت تبریک گفتم میگذره ! به اندازه یک سال به اطلاعات و معلوماتم اضافه شده که مدیون مجید آنلاین و کاربران اون هستم. خوشبختانه هر سال که میام اینجا و این موضوع رو مطرح میکنم نسبت به سال قبلی خیلی فرق کردم و علاقم به مجید آنلاین بیشتر میشه !

امروز ۲۷ مهر ماه ۱۳۸۹ هشتمین سالگرد تاسیس سایت مجید آنلاین هستش، ۸ سال است که در کنار شما کاربران فارسی زبان هستیم، این جامعه مجازی ما ۸ سال است که تاسیس شده و افراد زیادی در این مدت آمدند و رفتند . مطالب جدید فرا گرفتند یا اینکه به دیگران آموختند.

امروز روز تولد امام هشتم شیعیان ، امام رضا (ع) است . ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد امام رضا ، تقارن ۸ سالگی مجید آنلاین را با تولد هشتمین امام رو به فال نیک میگیریم و امیدوارم که بتوانیم در این سال در سایه الطاف پروردگار و کمک و یاری کاربران گرامی ، سایت را گسترش دهیم و خدماتی که شایسته کاربران فارسی زبان است را به آنها ارائه کنیم.

در سالی که گذشت اتفاقات خوب و بد زیادی افتاد که از اتفاقات بدی که افتاد میشه به تعطیل شدن بخش Image Upload Center اشاره کرد. بخش آپلود سنتر تصاویر مجید آنلاین بزرگترین آپلود سنتر تصاویر در ایران بود که در حدود ۲۵۰ هزار تصویر با حجم حدود ۱۸ گیگابایت را در خود ذخیره کرده بود که توسط هزاران کاربران به صورت رایگان آپلود شده بود که متاسفانه با شیطنت های یک سری کاربران و ارسال تصاویر مخالف قوانین باعث شد این بخش به دستور مقامات قضایی تعطیل شود و خیلی از کاربران که تصاویر خود را در این بخش قرار داده بودند و از آن استفاده می کردند دیگر به تصاویر خود دسترسی نداشتند.
تعطیلی این بخش از سایت که حدود ۴ سال فعالیت داشت و در این مدت به سرویس مناسب و راحتی برای آپلود تصاویر کاربران تبدیل شده بود بزرگترین اتفاق سال گذشته مجید آنلاین بود.
به هر حال امیدواریم همانطور که تعداد کاربران اینترنتی ایران روز به روز در حال افزایش است و مقام ایران در کشورهای استفاده کننده از اینترنت بهبود می باید، همزمان با آن فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت در بین جامعه اینترنتی ایران نیز بهبود پیدا کند و کاربران بتوانند فرهنگ استفاده صحیح از امکاناتی که در اختیارشان قرار می گیرد را فراگیرند.



چند روز گذشته برای بهبود وضعیت سایت و با توجه به فشاری که بر روی سرور بود، سرور سایت را ارتقا و تغییر دادیم که کاربران بتوانند بدون مشکل و به راحتی از سایت استفاده کنند ، من و همکارانم در تیم مدیریت مجید آنلاین امیدواریم که بتوانیم محیط مناسبی را فراهم کنیم تا شما کاربر عزیز فارسی زبان بتوانید در آن مطلب جدیدی یاد بگیرید و مشکلات خود را رفع کنید همچنین به دیگران کمک کنید تا مشکلشان رفع شود. آرزوی قلبی ما رضایت و کمک به شماست و امیدواریم که بتوانیم با کمک و همکاری شما به این آرزو دست پیدا کنیم و در بهبود سایت موثر باشیم.


فراموش نکنید هزینه های سایت مجید آنلاین توسط آگهی های آن تامین می شود، پس لطفا با معرفی بخش آگهی های مجید آنلاین به کسانی که تمایل به تبلیغات اینترنتی دارند، مجید آنلاین را حمایت کنید تا بتواند سال دیگر هم تولد خودش را جشن بگیرد.


با تشکر
مجید علوی زاده
۲۷ مهرماه ۱۳۸۹
 

جدیدترین ارسال ها

بالا