نیاز به همکار با شرایط عالی

studio

New Member
استودیو فلورانس برای گسترش زمینه کاری خود در دنیای مجازی نیاز به دو نفر همکار دارد .
این نفرات به عنوان تیم اصلی استودیو فلورانس محسوب شده که می توانند در دو زمینه مختلف فعالیت کنند .

1 -مدیر فروش ( ترجیحا خانم )

مسلط به برنامه های میکس و مونتاژ عروسی و ادیت و تدوین سینمایی که برای این نفر یک سایت قدرتمند با 1 گیگ هاست و دامنه دلخواه با قالب اختصاصی استودیو فلورانس به رایگان داده خواهد شد .
در صورتی که خانم باشد ما اشتراک اولیه اینترنت را با مودم به رایگان تقدیم خواهیم کرد .
عمده فعالیت این سایت فروش برنامه و نرم افزارهای میکس و مونتاژ و همچنین برنامه های گرافیکی و آموزشی نظیر افتر افکت ، فتو شاپ و غیره می باشد .که همگی این برنامه بالغ بر هزاران گیگ در استودیو موجود می باشد

این سایت تحت مجموعه استودیو فلورانس فعالیت می کند و کلیه محصولات و فروشات این استودیو زیر نظر مدیر کل استودیو خواهد گرفت .
در سایت مذکور این مورد که این سایت وابسته به سایت میکس و مونتاز استودیو فلورانس می باشد در زیر هیدر درج خواهد شد . نام فروشگاه می تواند هر نامی به دلخواه مدیر باشد .
کلیه این محصولات بصورت اورجینال با بسته بندی و ارم اختصاصی استودیو فلورانس می باشد که به ازای فروش هر محصول 30 الی 50 در صد از پورسانت محصول را به عنوان همکاری می تواند از ما دریافت کند .
کسب کار در این سایت بسته به میزان فعالیت و خلاقیت در بازاریابی و جذب مشتری و روابط عمومی مدیر فروش دارد که راهکارهای این مدیریت توضیح داده خواهد شد .
این سایت دایمی بوده و به مرور توسعه خواهد یافت .

شرایط مدیر فروش
1 - وقت و حوصله کافی حداقل 6 ساعت مفید که شامل توضیح محصول و مطرح کردن مباحث در انجمن فلورانس خواهد بود .
2 - داشتن اینترنت ADSL و مسلط بودن به مدیریت جوملا (در صورت نیاز آموزش کامل داده خواهد شد )
3 - اشنا بودن به نرم افزار های گرافیکی و تدوین

مدیر هاست


این مدیر تحت نام ما با دامنه روی هاست اختصاصی 1 گیگ رایگان برای فروش و عرضه سرویس های اینترنتی فعالیت خواهد کرد .
چنانچه دارای مهارتهای زیر باشد ما با قیمت پایین نمایندگی هاست قدرتمند می دهیم تا خود شخصا فعالیت کند .
کلیه در امد این سایت نظیر دامنه و سرویس ها طبق فرم همکاری ما خواهد بود . و ما در صدی از این سایت نمی خواهیم کلیه در امد و اجاره سرویس ها به عهده مدیر هاست می باشد . ( دامنه های ارزان و قدرتمند از مزایای این هاستینگ قدر تمند می باشد )
مدیر هاستینگ مسلط به شبکه و نرم افزارهای هاستینگ ، اف تی پی ، اشنا بودن به مدیریت سی پنل ، آشنا به ای دی اس و تجربه و مهارت کامل در پشتیبانی مشتریان داشته باشه ما نیز غیر مستقیم پشتیبانی کامل را خواهیم داد .
این یک فرصت شغلی می باشد که با قیمت پاینن ما اماده همکاری هستیم .

دوستان که دارای شرایط زیر هستند لطفا پیامی بر اینکه با من تماس بگیر یا به من پیام بده یا منو اد کن و اینجور چیزها نباشه لطفا روزمه کاری خود را به ایمیل زیر ارسال ;نید و یا با مراجعه به سایت ما پیام اختصاصی بزارید .
09149521472
[email protected] ایمیل ما
سایت ما www.sellprince.ir
با تشکر مدیر سایت فلورانسس
:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا