نکته هایی برای طراحی سایت حرفه ای

tips-for-pro-designing_image-jpg-1394-10-20.jpg


نکته هایی برای طراحی سایت حرفه ای

در دنیایی که امروزه بر مبنای مد و فشن تغییر میکند هر طراحی و تغییری با توجه به آن ایجاد میشود و دنیای طراحی سایت از این قابلیت مستثنی نیست. اساس کار طراحان سایت بروز بودن و حرفه ای بودن وب سایت خود میباشد. اما زمانی که کار نها تمام میشود خواهند دید سایت آنها از مطلوبیت لازم را ندارد. ما دراین مقاله راه هایی را به شما توصیه میکنیم تا بتوانید سایت خود را به حرفه ای طراحی نمایید. با ما همراه باشید ...



  1. [*=right]محیط سایت خود را بصورت خلوت طراحی کنید
    [*=right]دنیای پیرامون ما پر از شلوغی و هرج و مرج است . وب سایت های دنیای اینترنت نیز همین شیوه را دنبال میکنند . شما وقتی سایتی را باز کنید بصورت شروع به باز شدن تبلیغات اینترنتی، بنرها، پاپاپ ها، آیکن ها و مسائلی ازین قبیل میشوند که بسیار برای بازدید کنندگان سایت آزار دهنده هستند و چون باعث افزایش حجم و سرعت لود پایین خواهند شد چه بسا ممکن است از دید بهینه سازی سایت (سئو) بازخورد مناسبی برای مدیران سایت بهمراه نداشته باشد.
    [*=right]بانابراین سعی کنید در صورت نیاز این موارد را به حداقل ممکن برسانید تا بتوانید طراحی سایت خود را بصورت کاملا خلوت و شسته رفته دربیارید.

1-tips-for-pro-designing.jpg





  1. [*=right]نوشته های سایت خود را ساده و روان بنویسید

تکست ها و متن ها عضو بسیار مهمی از وب سایت شما را تشکیل میدهند. متن ها قادرند تا اطلاعات مفیدی را به کاربران بدهند و یا پاسخی به سوال انها باشند. در نوشتن متن ها نکات زیر را رعایت کنید.
2-1) مطمئن شوید که رنگ نوشته های شما با رنگ پس زمینه هماهنگی خوبی داشته باشد به عنوان مثال اگر رنگ نوشته طوسی باشد پس زمینه سفید رنگ باشد باعث آزار چشم بیننده میشود و سایت شما را ترک خواهد کرد که ضربه ای به سئوی سایت خواهد زد.
2-2) بروی فونت خود تعصب داشته باشید
برای برند و سایت خود سعی کنید یک سری الگوی تم و فونت داشته باشید که در سایت خود بصورت یکتا آنرا بکار ببرید ممکن است داشتن 3 فونت مختلف سایت شما را متنوع کند اما بیشتر از آن حس وبی را به بازدیدکنندگان وارد نمیکند در ضمن از بکار بردن فونت زیر که کاربران برای خواندن انها به عینک نیازمند میشوند خودداری کنید.

3-tips-for-pro-designing4.jpg




  1. [*=right]طراحی سایت خود را برای نسخه ی موبایل بهینه کنید

اگر طراحی سایت شما بسیار شکیل و حرفه ای باشد اما در موبایل خوب نمایش داده نشود چه اتفاقی خواهد افتاد ؟
موبایل ها پتانسیل بسیار بالایی برای حجم ورود کاربران به اینترنت و بازدید وبسایت شما را دارند. اگر طراحی سایت واکنشگرانداشته باشید قادر نخواهید بود آن دسته از بازدید کنندگان موبایلی خود را حفظ کنید که علاوه بر حرفه ای نبودن طراحی سایت باعث کاهش سئوی سایت نیز خواهد شد.

mobile-sites12.jpg




  1. [*=right]طراحی گرافیکی سایت خود را بصورت حرفه ای ایجاد کنید

چشم های انسان همیشه در جستجوی زیبایی و رنگ های جذاب است یک عنصر محترک (انیمیشن در طراحی سایت) میتواند چشم انسان را به نقطه ای خاص متوجه سازد. اشکال و طراحی گرافیگی زیبا میتواند محتوای شما را از لحاظ بهینه سازی سایت تضمین کند. شما میتوانید با این ترفند میزان زمان توفق افراد را در سایت خود افزایش دهید (دید سئویی) و چشمان او را به هر نقطه از وب سایت خود فرماندهی کنید.
وجود باتن های زیبا و خوش آب و رنگ ، انیمیشن های کوچک و ... میتواند عاملی بر کلیک کردن (اهداف مدیر سایت) بازدید کننده ی سایت شما باشد.

2-tips-for-pro-designing3.jpg



منبع: sorooshpardaz.com |
نکته هایی برای
طراحی سایت حرفه ای
 

جدیدترین ارسال ها

بالا