نيازمند يك گرافيست با مهارت روتوش عكس براي يك پروژه

maral55

Well-Known Member
سلام دوستان
من تعدادي عكس دارم كه ميخوام كار روتوش و طراحي فتوشاپ روشون انجام بشه. نياز دارم به يك گرافيست يا طراح آشنا به فتوشاپ .
ممنون ميشم اگر كسي ميتونه كمكم كنه پيام بده
 

maral55

Well-Known Member
حداقل وقتي تاپيك رو جا به جا ميكنيد يك خبر بديد.
مجبور شدم كل انجمن رو بگردم
يعني توي اين انجمن با اين همه گرافيست يك نفر پيدا نميشه به من كمك كنه ؟11
 

mrsz1

New Member
تدریس خصوصی زبان فرانسه

زبان فرانسه، زبان رسمی ۲۹ کشور دنیاست. زبان فرانسوی دومین زبان مدرن دنیاست که به وسیله ۱۳۶ میلیون نفر در سراسر جهان به عنوان زبان مادری گویش می‌گردد.
درحدود ۱۹۰ میلیون نفر، فرانسوی را به عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند و ۲۰۰ میلیون نفر دیگر هم آن را به عنوان یک زبان دوم اکتسابی استفاده می‌کنند.
این زبان یکی از زبان های رسمی تمام دفاتر سازمان ملل و گستره وسیعی از سازمان‌های بین‌المللی است.
زبان فرانسوی یکی از مدرن‌ترین زبان‌های دنیا است و مردم زیادی در سراسر دنیا از این گویش استفاده می کنند. از این رو بسیاری از مردم در سراسر جهان، اقدام به یادگیری این زبان می‌کنند.
در ایران نیز آموزش زبان فرانسوی طرفداران زیادی دارد. به دلایل زیاد، بسیاری از دانش‌پژوهان در این حوزه، علاقه‌مند به استفاده از تدریس خصوصی زبان فرانسه توسط مدرس، معلم و دبیرهای مجرب هستند. از طرفی به دلیل اینکه تعداد آموزشگاه‌های ارایه کننده این زبان، در مقایسه با آموزشگا‌ه‌های زبان انگلیسی کم است، تدریس خصوصی می‌تواند برای دانش‌پژوهان علاقه‌مند به به این زبان، جذاب باشد.
بهترین انتخاب برای افرادی که قصد دارند زبان فرانسه را به بهترین شکل و روش ممکن فراگیرند، آموزش خصوصی زبان فرانسه و حضور در کلاس های خصوصی زبان آموزان پیشرو می باشد.
در کلاس های عمومی به دلیل وقت کم و تعداد زیاد افراد، فرصت کافی برای یادگیری و تمرین وجود ندارد و تا حد زیادی از کیفیت کلاس ها کم می شود و بهترین راه برای حل این مشکل حضور در دوره های خصوصی زبان فرانسه می باشد.
حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید می باشد که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی زبان فرانسه می توانید در کمترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری زبان می باشد برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.
در کلاس های خصوصی زبان فرانسه تمام توجه استاد به زبان آموز است و زبان آموز فرصت بسیار بیشتری برای حرف زدن پیدا می کند.
در کلاس خصوصی زبان فرانسه بسیاری از محدودیت های کلاس گروهی وجود ندارد. از آنجا که در تدریس خصوصی زبان فرانسه پیشرفت بسیار سریع تر از کلاس های گروهی زبان فرانسه انجام می پذیرد این کلاس ها می توانند بسیار برای افرادی که از نظر شغلی و یا تحصیلی نیاز به آموزش زبان فرانسه دارند مفید باشد.
شما می توانید زمان کلاس ها را به دلخواه خود قرار دهید هم چنین روزهایی که در هفته تمایل به برگزاری کلاس ها را دارید نیز می تواند بسته به نظر زبان آموز و با هماهنگی با استاد فرانسه تعیین شوند.


آزمون TCF برای مهاجرت به کبک کانادا

شامل دو قسمت اجباری است.
۱-فهم شفاهی ۳۰ سوال و ۳۰ دقیقه
۲-بیان شفاهی ۶ سوال و ۱۵ دقیقه



فرانسوی برای کودکان

كلاس هاي كودكان با تكيه بر مهارت هاي گفتاري و شنيداري و با بهره گيري از منابع كمك آموزشي ( شعر، كارتون، فيلم ) طراحي شده است.كودكان قادر به گذراندن آزمون DELF Prim مي باشند. لازم به ذكر است كه اين آزمون يكي از معتبرترين مدارك سفارت فرانسه در سطح كودكان مي باشد.اين دوره ها بر اساس متد های جدید در ٣ جلد از سطح مقدماتي تا پيشرفته برگزار مي شود.



الفبای زبان فرانسه

الفبای زبان فرانسه کاملا مشابه الفبای انگلیسی است. پس یادگیری آن برای شما اصلا مشکل نخواهد بود. حتی ترتیب حروف در الفبای فرانسه هم با انگلیسی مشابه است. تنها تفاوت در نحوه ادا کردن حروف دارد .زبان فرانسه ۲۶ حرف دارد .


آموزش اعداد فرانسوی

فهرست اعداد زبان فرانسه. در ادامه آموزش کامل اعداد و عدد در زبان فرانسه آورده شده است.

اعداد از ٠ تا ٩ به صورت زیر است:

۰ zéro
۱ un
۲ deux
۳ trois
۴ quatre
۵ cinq
۶ six
۷ sept
۸ huit
۹ neuf

آموزش رنگ ها به زبان فرانسه Les couleurs

آبی bleu
سبز vert
بنفش violet
زرد jaune
نارنجی orange
قرمز rouge
مشکی noir
سفید blanc
طوسی gris
قهوه ای marron
صورتی rose
آبی روشن bleu clair
آبی تیره bleu foncé


اصطلاحات زبان فرانسه


En faire tout un plat (1 قضیه ای را بزرگ جلوه دادن . از کاهی کوه ساختن.

En vouloir à quelqu’un promener (2 کسی را دست به سر کردن.


ضرب المثل های زبان فرانسه



A quelque chose malheur est bon(1عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد .

Les cordonniers sont les plus mal chaussures(2 کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد .

Qui ne dit mot consent(3 سکوت علامت رضاست.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا