نمایش وب کم در سایت با کمک فلش؟

zanis

Member
آیا با کمک فلش میتونیم وب کممون را به صورت مستقیم تو سایتمون نمایش بدیم . هر کی بلده توضیح بده ممنون میشم ساده توضیح بده آخه من زیادی چیزی از فلش حالیم نیست
 

zanis

Member
محسن خان من میخوام یه فلش تو سایتم بزارم که بصورت مستقیم بتونم وب کمم رو به صورت مستقیم کاربران نشون بدم به صورت پخش مستقیم این برنامه امکان پذیره با برنامهایی که شما آمزش دادین. اینکار رو برا ایام محرم میخوام تا مراسمات رو به صورت مستقیم از سایت محرم پخش کنیم . سایت ما رو هم اگر خواستید ببینید آدرسش اینه : www.moharam.takdez.com و www.deznava.ir ممنون میشم تو این کار به ما کمک کنید.
 

Security9776

Active Member
سلام ، دوست عزیز ،
ببینید این کار در فلش عملی هست منتهی من تا بحال انجام نداده ام . من روش کار می کنم . اگه به نتیجه ای رسیدم حتما بهتون می گم .

موفق باشید ، محسن
 

zanis

Member
دستت درد نكنه محسن جون كي خبرشو بهم ميدي آخه تا محرم چیزی نمونده . اگه این کارو برامون انجام بدی ممنونت میشم
 

Security9776

Active Member
سلام ؛
والا من این رو تو یک چت که با فلش طراحی کرده بودند دیده بودم که امکان چت تصویری با وب کم رو هم می داد .
پس می شه این کار رو کرد . من روش کار می کنم . اگه تونستم براش راهی پیدا کنم طی فردا و پس فردا می شه وگرنه هم که نمی شه !
( حالا اگه باز دوستان روشی برای این کار دارند بگند )

موفق باشید ، محسن
 

phoenix

Member
بله میشه ولی نیاز به flashcom application server و یا بهتره بگم Flah Media Server دارید که یک نرم افزار نصب شده بر روی سرور و بسیار گرون قیمت هست. که کمتر کمپانی در ایران اونو داره!
 

zanis

Member
راه دیگه ایی برای نمایش وب کم بصورت مستقیم در سایت وجود داره ؟ اگه کسی بلده لطفا جواب بده
 

zanis

Member
flash media server قیمتش تقریبا سه میلیون تومنه چند جا سرچ زدم میشه دانلودش کرد حتی بعضی از سایت های فکر کنم روسی کرک این نرم افزار رو هم گذاشته بودن ولی فکر کنم اگه رو سرور نصب کنیم در سرور رو تخته کنن کسانی که در این مورد اطلاعاتی دارن لطفا در این تاپیک بگن
 

phoenix

Member
1- من license نسخه 1.5 رو قبلا خریدم ولی نسخه 2 واقعا گرونه به علاوه تفاوت چندانی با نسخه 1.5 نداره به جز پشتیبانی از XML و کلاس FileObject

2- اگر سرور در آمریکا یه کانادا هست اصلا نصب کردن نسخه crack رو توصیه نمی کنم، ولی بقیه جاها معمولا مشکلی نداره.

3- راه دیگری برای نشان دادن webcam در flash نیست چون تنها flashcom قدرت streaming برای صوت و تصویر را برای flash داره.
 

zanis

Member
این نسخه 1،5 رو از کجا میشه گیر اورد در ضمن آیا شما از این نرم افزار استفاده کردین یا نه؟
اگر استفاده کردین نتیجه چطور بود؟
 

phoenix

Member
نمیدونم هنوز macromedia نسخه 1.5 رو میفروشه یا نه ولی ما یک license روی یک سرور از کمپانی mediatemple خریدیم که برای پروژه های شرکت از اون استفاده میشه.

بله من چندین application با flashcom انجام دادم، بسیار application server قوی و خوبی است. سرعت بسیار بالایی داره و کلا resource کمی از سرور میگیره، پروتکل RTMP که ارتباط از طریق اون انجام میشه هم سرعت و کارایی بالایی داره و هم از پشت هر گونه پروکی به سرور connect میشه + کلی امکانات دیگه
 

zanis

Member
الان این رو سرور شما نصبه ؟میشه من یه نمونه آنلاین این رو جایی ببینم؟ امکانش هست ما از این سرور هاست بگیریم البته در صورتی که این امکان رو داشته باشه .
 

phoenix

Member
نه نصب نیست، یک virtual host از یک سرور با flashcom professional روش نصب شده. وقتی شما flashcom professional رو داشته باشید (چیزی حدود 5000$) می توانید از طریق admin نرم افزار اقدام به ایجاد Virtual host کنید یعنی در واقع نیازی نیست که نرم افزار روی سرور نصب شده باشه بلکه شما به صورت مجازی اون رو روی سرور خودتون دارید در حالی که نرم افزار در واقع جای دیگه ای نصب هست.

نمونه ای که شما دنبالشین (video chat) رو ندارم ولی مثلا سیستم چت سایت http://www.idealmatchmaker.com و یا نرم افزار TradeAlerter که یک سیستم alert خرید و فروش ارز به صورت online و RealTime هست (http://www.tradealerter.com) کاملا از flashcom استفاده می کنند.

کرک flashcom 1.5 رو میشه گیر آورد حتی نسخه Enterprise ، شاید کمپانی هایی که در ایران سرور داشته باشند بتوانند نصبش کنند. در هد حال چون ما نسخه proffesional یا enterprise رو نداریم امکان hosting برای flashcom هم نداریم

نسخه Flash Media Server 2 خیلی خیلی گران تره (حدود 45000$ برای نسخه enterprise) و متاسفانه من نه virtual host و نه crack این software رو دارم تنها developer edition که در سایت macromedia موجود هست و بر روی کامپوتر خودم نصبه!:)
 

zanis

Member
آقا یه سوال اگر سرور ما تو اروپا باشه یا جایی غیر از امریکا و کانادا میشه این نرم افزار کرک شده اونو رو سرور نصب کرد در ضمن اگر سرور لینوکس یا یونیکس باشه مشکلی نیست؟
 

phoenix

Member
معمولا خارج از امریکای شمالی سختگیری های نرم افزاری زیاد نیست، حتی بعضا در خود امریکا هم ممکنه کسی متوجه کرک بودن نرم افزار نشه ولی مساله اینه که شما هنگام نصب نسخه کرک توافقنامه نوشته شده در هنگام register کردن سرور را نقض کرده اید و شرکت سرویس دهنده این حق را دارد که علاوه بر بستن سرور شما را به مراجع قضایی معرفی کرده که به نوبه خود جریمه های سنگینی وضع شده و از credit card شما کسر خواهد شد.

در هر حال من به هیچ وجه نصب نسخه کرک را پیشنهاد نمی کنم (در هیچ جا) گر چه در اروپا معمولا مشکل ساز نیست، شما می توانید نسخه developer edition را نصب کنید که کاملا مجانی در سایت macromedia موجود است فقط این نسخه امکان ارتباط 10 user را به صورت همزمان و بدون محدودیت bandwidth فراهم می سازد در صورتی که در نسخه enterprise این عدد 5000 user است.

نسخه های linux یا solaris این نرم افزار هم موجود می باشد.
 

amir_s

Active Member
جناب کامیار !
فلش و سرور Flash Com از چه طریقی با هم ارتباط بر قرار میکنن !؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا