نقش تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

parvanehnorozi

New Member
تمام مردم دنیا که دسترسی به اینترنت دارند، گذری هم بر شبکه‌های اجتماعی دارند و از هر ۵ دقیقه‌ای که در اینترنت هستند، ۴ دقیقه از وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند.
فقط یک لحظه فکر کنید چه اشخاصی با این شبکه‌های اجتماعی چه سودهای کلان و سرشاری را از
تبلیغات کسب و کارهایشان به دست می‌آورند.
نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی آنلاین و برند سازی هر تجارتی در این دنیای مدرن، کاملاً انکار ناپذیر است و صد البته که باید دیدی بلند مدت نسبت به این موضوع داشت.
حدود ۹۶ درصد اشخاصی که دارای کسب و کار شخصی هستند برای برند سازی و بازاریابی محصولاتشان از این شبکه‌ها استفاده می‌کنند تا جایی که رسانه‌های اجتماعی از دید مردم به عنوان وسیله‌ای مطمئن، سودآور، مهم و در عین حال در دسترس تمام مردم برای رشد کسب و کار است و قطع به یقین این آمار هر سال رو به فزونی و رشد است.
شبکه‌های اجتماعی تفاوتی بین کسب و کارهای کوچک و یا یک سازمان با فروش‌های سرسام آور در سطح جهان قائل نیست و یک راه سریع و آسان برای دستیابی به مشتریان هدف است.

در این نوع بازاریابی، ویدیو یکی از ابزارهای مهم در کسب مشتریان جدید و بازاریابی است تا جایی که نزدیک به ۶۰ درصد بازاریاب‌های دنیا از این نوع مهارت استفاده می‌کنند.
در این مقاله سعی کردیم نکاتی در مورد شبکه‌های اجتماعی و نقش آن در تبلیغات ارائه دهیم.

تبلیغات در اینستاگرام
رشد اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است. هر شخص، گروه، انجمن، شرکت، ارگان و... در اینستاگرام در حال توسعه و پیشرفت و همچنین تبلیغ محصولات خود است. شاید این سؤال را از خود بپرسید که آیا شما هم بایستی به این اپلیکیشن محبوب محلق بشوید یا خیر؟ این نکته قابل تأمل است که هیچ وقت دیر نیست، از همین الان شروع کنید چون راهی درست برای تبلیغات در پیش گرفته‌اید.
تحقیقاتی که بر روی کاربران اینترنتی صورت گرفته به این نتیجه رسیده‌اند که اپلیکیشن اینستاگرام در مقایسه با فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس و... از محبوبیت بیشتری برخوردار است و برای برند سازی فوق العاده اثرگذارتر است.

تبلیغات در گوگل پلاس
یکی از دیگر مکان‌هایی که به خصوص مورد توجه سایت گوگل است، گوگل پلاس است و برای برند سازی استفاده می‌شود.
هر چه روی گوگل پلاس بیشتر کار کنید، برند محصولتان طبیعی‌تر و بهتر در سطح وب منتشر خواهد شد. سایت گوگل این اپلیکیشن محبوب را برای رقابت با فیسبوک راه اندازی کرد و در حال حاضر بیش از 800 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا به خود جذب کرده است.

تبلیغات در فیسبوک
فیسبوک مکانی عمومی است که سن، شخصیت، مکان، موقعیت، سن، دوست، دشمن و... نمی‌شناسد. پس شما نمی‌توانید بازار هدف خود را حدس بزنید.

اما راهکار چیست؟
حدود ۷۰ درصد اشخاصی که از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، از فیسبوک به عنوان یک پیشنهاد دهنده به دیگران در هنگام تصمیم گیری توصیه می‌کنند. شما می‌توانید یک محصول را در پیج فیسبوک خود بگذارید و نظر دیگران را از مردم جویا شوید. مطمئن باشید که از روی نظر مردم، تصمیم بهتری خواهید گرفت.

برای فراگیری و مطالعه ی بیشتر لطفاً روی لینک زیر کلیک کنید و در سایت کافه نیاز مطالعه بفرمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا