نقشه های 200 متری دوبلکس

پلان دوبلکس 200 متری در زمینی به ابعاد 20×10 توسط تیم خانه معمار برای شما عزیزان آماده شده است.این پلان دوبلکس 200 متری دارای دسترسی از شمال یا به عبارتی دربه ساخت است .سازه پلان دوبلکس 200 متری تلفیقی از بتون و اسکلت بنایی می باشد. طراحی این پلان دوبلکس200 متری به گونه ایی انجام شده که جزئیات ریزفضاها به خوبی انجام شده و پذیرایی و آشپزخانه از موقعیت و ابعاد مناسبی برخوردار است و مبله کردن آن به خوبی و زیبایی انجام می شود.




پلان دوبلکس 200 متری
موقعیت دسترسی این پلان دوبلکس 200 متری از شمال و ساختمان درب به ساخت می باشد.میزان پیشروی ساختمان 12 متر است که با توجه رعایت حریم پیشروی همجوار ها که دو متر و نیم می باشد میزان ساخت زیر بنا از استاندارد 60 درصد بیشتر می باشد.

سازه ساختمان
سازه اجرا شده در این نقشه ساختمان مسکونی 200 متری تلفیقی از مصالح بنایی و اسکلت بتنی است. بنا به قوانین شهرداری پارکینگ باید اسکلت بتنی باشد در نتیجه ما در اینجا از تلفیق دو سازه استفاده کردیم و سازه پارکینگ را بتنی در نظر گرفتیم.

همچنین دیوار نسبی مناسب در جهت طول و عرض ساختمان رعایت شده.

pishContent02-1.jpg


طبقه همکف ساختمان
ساختمان یک طبقه و به صورت 3 خواب طراحی شده است. در طراحی این پلان خواب ها با تفکیک از عرصه عمومی خانه در یک فیلد قرار گرفته اند و از نشیمن دیدی به داخل اتاق ها وجود ندارد.

یک نکته مهم!

سازه بتنی در طراحی خانه تاثیر مثبتی داشته و یکی از اتاق ها دوبلکس طراحی شده و روی پارکینگ قرار گرفته است.

پارکینگ
پارکینک در این نقشه ساختمانی در ضلع شمالی قرار گرفته و مسقف می باشد.



آشپزخانه پلان دوبلکس 200 متری
آشپزخانه در جنوبی ترین قسمت خانه طراحی و اوپن می باشد. آشپزخانه محل کار خانم خانه است و خانم خانه بیشترین رفت و آمد را در این فضا دارد پس لازم است که فضای آشپزخانه از نور کافی برخوردار باشد.قرار گیری آشپزخانه در این موقعیت با وجود پنجره رو به حیاط به روشن بودن آن در روز کمک می کند .

همچنین !

با تابش نور خورشید به کابینت ها ی آشپزخانه و سرامیک ها فضای جذاب تر ایجاد می کند .

نشیمن
نشیمن این نقشه ساختمان مسکونی 200 متری به راحتی مبلمان شده و ظرفیت کافی برای دکور کردن را دارا می باشد.درب کشویی سرتاسر شیشه ای از قبل تا به امروز از شیک ترین درب های ورودی بوده اند که در طراحی این خانه نیز از آن استفاده شده و درب حیاط به این شکل کار شده است.
این درب کشویی باعث شده که فضای ایوان در جلوی ساختمان در عین حال که یک فضای مستقل است بتواند جزئی از پذیرایی هم باشد.

همچنین!

فضای پذیرایی را به یک فضای دلباز تبدیل کرده است.

یک مزیت دیگر!

این نقشه ساختمان مسکونی 200 متری با کمترین میزان پله دسترسی به حیاط دارد. این مسئله باعث می شود که دعوت کنندگی به حیاط وجود داشته باشد و اعضای خانواده تمایل به استفاده از حیاط را داشته باشند.

اتاق خواب ها
همانطور که اشاره شد در طراحی نقشه ساختمان مسکونی که می بینید سه اتاق خواب در نظر گرفته شده.که همه اتاق ها دارای کمد دیواری جهت جا گذاری وسایل هستند.



pishContent03-1.jpg


محتویات پکیج پلان دوبلکس 200 متری
این پکیج شامل : سایت پلان،پلان طبقه پارکینگ،پلان طبقه همکف،پلان اندازه گذاری طبقه همکف،پلان شیب بندی،پلان تیرریزی طبقات،پلان فنداسیون،برش A-A” می باشد.

شما با دانلود این پلان دوبلکس 200 متری بدون هیچ تغییری می توانید آن را به تائید شهراری محل زندگی خود برسانید.

این محصول در حال حاضر دارای نمای 3d روی سایت نیست. به زودی نمای 3d به پکیج اضافه می شود.
برچسپ های مرتبط ا این محصول .با کلیک روی عنوان های زیر به همین نقشه در سایت اصلی وصل می شوید:
نقشه خانه ویلایی 200 متری
نقشه خانه سه خوابه 200 متری
پلان ویلایی دوبلکس 200 متری
نقشه ساختمان مسکونی 200 متری
 

جدیدترین ارسال ها

بالا