نقد و بررسی بهترین نرم افزار آنتی ویروس

fariba54896

New Member
نقد و بررسی بهترین نرم افزار آنتی ویروس
1120


ابزارهای حذف و بازیابی
علاوه بر نتایج مهم تست، انواع تهدیداتی که هر نرم افزار آنتی ویروس تشخیص داد را بررسی کردیم، زمانی که برنامه، تهدیدات را تشخیص داد، ابزارهایی برای کمک به حذف و بازیابی این تهدیدات در دسترس هستند، و اینکه آیا نرم افزار علاوه بر محافظت از سیستم، محافظت از دستگاه های موبایل همانند تلفن همراه را ارائه می دهد.
آموختیم که چندین نرم افزار آنتی ویروس، محافظت از تلفن همانند تلفن های همراه را در دسترس دارند، اما این موضوع به عنوان بخشی از یک مجموعه بزرگ امنیت اینترنت یا یک افزودنی برای یک هزینه اضافی در نظر گرفته می شود. Panda Antivirus Plus برنامه ای است که محافظت از ویروس را، به دستگاه های تلفن همراه بدون هزینه اضافی، خرید یک برنامه پیشرفته تر و یا قیمت بالاتر، گسترش داده است.
بیشتر نرم افزارهای محافظ کامپیوتر، علاوه بر اسکن منظم کامپیوتر شما، به طور اتوماتیک ایمیل ها و پرت های USB را به منظور یافتن تهدیدات اسکن می کنند، و اگر تهدیدی پیدا کنند قبل از اینکه به سیستم شما منتقل شود آن را از بین می برند. Avira از هر دو ویژگیه، قابلیت ها و نمرات کامل در ارزیابی AV-Test به منظور تشخیص صحیح بین تهدیدات مشروع و برنامه ها برخوردار است.
یکی دیگر از ویژگی های مهم یک برنامه خوب آنتی ویروس در دسترس بودن یک سی دی نجات است. این دیسک یا دانلود، در صورتی که کامپیوتر شما خراب یا ویروسی شود، مجددا آن را راه اندازی می کند. در حالی که آنتی ویروس خوب باید تهدیدات اینترنتی را قبل از اینکه سیستم شما را تحت تاثیر قرار دهد مسدود کند، گاهی اوقات تهدیدات جدید قبل از اینکه برنامه حفاظت از ویروس، شانس تشخیص آنها را داشته باشند وارد سیستم می شوند. سی دی های نجات بوت، از این جهت مهم هستند که اجازه ادامه بازیابی و محافظت از سرویس آنتی ویروس را می دهند. F-Secure و ESET از جمله نرم افزارهایی می باشند که این ویژگی ها در دسترس آنها می باشد.
 

Webber

Well-Known Member
سلام
طبق تجربه خودم بهترین آنتی ویروس پولی کاسپراسکای فول بود و رایگان هم الان Avira استفاده می کنم کاملا راضی ام
 

جدیدترین ارسال ها

بالا