نظرسنجی درباره بازار قطعات کامپیوتر (pc)

پیشنهاد شما برای تهیه قطعات کامپیوتر یا لوازم دیجیتال

  • بازار کامپیوتر

    رای: 1 100.0%
  • فروشگاه های آنلاین

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    1
  • نظرسنجی بسته .

bijan-MBA

New Member
سلام
در حال حاضر بازار قطعات کامپیوتر (pc) رونق قبلش رو نداره ... حتی کاربرای خانگی یا کارمندان شرکت ها برای پیشبرد کارشان معمولا از لپ تاپ و تبلت استفاده میکنند. حالا جالب اینجاست که عدم رونق سابق بازار، توجیه غیرمنطقی ای برای قیمت گرون تر قطعات کامپیوتر حتی داخل فروشگاه های اینترنتی مطرح شده ... (واقعا اینطور پاسخ میدن)
میگن فلان شرکت داره ورشکست میشه یا فلان جنس خاصه و تولید نمیشه در صورتی که از سر کنجکاوی پیگیر شدم دیدم - همون قطعه علاوه بر تولید با قیمت استانداردش به 18 کشور اروپا و آسیا صادر میشه!
نخواستم که اینجا گله کنم اما قطعا با قیمت و گارانتی های مختلف یک قطعه تو بازار کامپیوتر روبه رو شدید، حالا دوستان عزیز خواهشم اینه نظرتون رو برای خرید عاقلانه تر با قیمت واقعی قطعات کامپیوتر یا لوازم دیجیتال بفرمایید...؟!
دوستان اگر مکان خاصی هم مدنظر بود لطفا معرفی کنید
 

Maryam-II

New Member
معمولا فروشگاه های اینترنتی تنوع کالا و موجودی شان به گستردگی محصولات موجود در بازار نمیباشد. اما امکان مقایسه و آگاهی از اطلاعات فنی میتونه شما رو برای انتخاب صحیح راهنمایی کنه.
تجربه ی شخصی و پیشنهادم خودم یک سایتی هست که فروشگاه اینترنتی نیست اما، هم "قیمت روز بازار" بصورت رقابتی بین فروشنده ها در آن درج میشه و هم تنوع کالای بسیار زیادی داره - سایت آیتی قیمت هستش که میتونید قطعه مورد نظرتون رو با بهترین قیمت پیدا کنید و در صورت نیاز با فروشندش تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا