نظرات برخی از فعالان وب در خصوص تولد ده سالگی مجید آنلاین

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
با سلام خدمت تمامی کاربران،

همانطور که اطلاع دارید فعالیت مجید آنلاین از 10 سال گذشت و وارد دهه دوم فعالیت خود شد.
در این خصوص برخی از دوستان بنده و مدیران سایتها که نسبت به من ، مدیران و مجموعه مجید آنلاین لطف دارند نظرات خودشون رو اعلام کردند که در زیر نوشتم.


آقای احسان حسین زاده مدیر وب سایت پرشین تولز :
ده ساله شدن یک وب سایت در فضای پر حاشیه و ناهموار وب فارسی به تنهایی هنر بزرگیست. مجید آنلاین، یکی از قدیمی ترین و بزرگترین وب سایتهای فارسی زبان در زمینه گرافیک وب است، که به جرات می توان عنوان بهترین را به آن نسبت داد. موفقیت این وب سایت نتیجه تلاش و همت یکی از بهترین و خوش ذوق ترین وب مستر های ایرانی ، مجید علوی زاده ، است که برای او آرزوی موفقیت دارم.
www.PersianTools.com

آقای شایان شلیله مدیر وب سایت وبنا و دبیر جشنواره وب ایران :
مجید آنلاین به عنوان یکی از سایت قدیمی در ایران٬ نقش بزرگی در آموزش اینترنتی٬ طراحی و برنامه نویسی داشته. و کمک بزرگی توسعه وب در ایران کرده است. کمتر کسی است که با مجیدآنلاین آشنا نباشد.
www.Webna.ir

آقای صادق علوی زاده مدیر وب سایت گیگاپارس :
سایت مجیدآنلاین یکی از الگوهای موفق سایت مخاطب پسند می باشد که توانسته در سالهای زیاد همچنان نظر بسیاری از علاقه مندان و متخصصان را به خودش جلب کند.
از ویژگیهای بارز مجیدآنلاین داشتن مخاطبان وفادار و متعهد هست که توانسته موفقیت مجیدآنلاین را تضمین کند.
تلاش مدیران و کاربران فعال از مهمترین دلایل رونق اولیه سایت و پابرجا بودن آن در این سالهاست. به نظر من ارائه مطالب مفید آموزشی بدون داشتن هیچ چشم داشت مالی از مخاطبان و استفاده کنندگان راز بقای مجید آنلاین است.
مجیدآنلاین توانسته ثابت کند تولید محتوای فارسی دست اول و توجه به خواسته های بازدیدکنندگان می تواند حتی در این آشفته بازار اینترنت ایران و فارسی زبان موفقیتهایی را برای مدیران آن به ارمغان آورد.
در این سالها بارها شاهد کپی برداری و استفاده بدون مجوز از مطالب و ایده ها و حتی ظاهر سایت مجیدآنلاین بوده ایم ولی امروز میبینیم که هیچکدام از آنها به موفقیت نرسیده اند و حتی بسیاری حتی وجود ندارند اما مجیدآنلاین هنوز هم ثابت قدم به جلو می رود و به فکر به روز آوری و آوردن ایده های جدید در بستر وب فارسی می باشد.
در اینجا از تمامی بازدیدکنندگان، مدیران و مخاطبان مجیدآنلاین متشکرم چرا که در بسیاری از موارد آموزشهایی را در این سایت یافته ام که توانسته خیلی به من و دیگر مدیران سایتها کمک فراوان کند.
در انتها امیدوارم که مجیدآنلاین با استفاده از نظرات کاربران خود و توجه به ایده ها و نو آوریهای دنیای وب که همواره در حال تغییر و دگرگونیست بتواند همچنان در این راه سبز قدم بردارد و من و دیگر مدیران نیز بتوانیم در کنار آن و با استفاده از آموزه های آن قدم برداشته و به رشد و اعتلای وب فارسی کمک کنیم.
www.GigaPars.com

آقای آرش زاد مدیر وب سایت وبلاگینا :
یک دهه فعالیت در وب، با وجود همه فراز و نشیب‌ها و مشکلاتی که در آغاز کار به یک شکل هستند و در روند کار به شکل‌های مختلف دیگری نمایان می‌شوند، سخت و طاقت فرساست. مجید آنلاین از جمله سایت‌های قدیمی ایران است که با وجود همه این موارد توانسته است تا اینجای کار، سابقه خوبی را از خود به جای بگذارد که قطعا در کنار تلاش مدیران آن، کاربرانش نقش بسیار مهمی را برای رسیدن این مجموعه به این نقطه ایفا کرده‌اند. امیدوارم این روال در دهه دوم فعالیت مجید آنلاین با توجه به تجربه‌های گذشته، با سرعت، کیفیت و برنامه‌های جدیدی ادامه پیدا کند.
www.weblogina.com

آقای امیر عظمتی مدیر وب سایت عظمت دات کام :
به نوبه‌ی خودم تولد ده سالگی سایت پرطرفدار مجید آنلاین را به مجید عزیز و همه مجیدآنلاینی ها تبریک می‌گم و امیدوارم که مانند همیشه، مفید و موثر به کار خود در وب فارسی ادامه دهند. از همان ابتدا مجید آنلاین و فورومش برای من، یک مکان تخصصی و حرفه‌ای برای یادگیری و یافتن پاسخ سوال های فنی و تخصصی در حوزه های مختلف (خصوصا حوزه های نرم افزارهای گرافیکی، فلش و ...) بوده است. این که یک سایت آموزشی بتونه برای یک دهه شاکله‌ی اصلی خودش را حفظ کنه، آن هم در وب فارسی، بسیار بسیار باارزش است و از همت و تلاش تیم مدیریتی این سایت حکایت دارد. چندی است که تیم مجید آنلاین دوره های آموزشی مختلف نیز ترتیب داده است که امیدوارم در این مسیر نیز موفق و موید باشند. به امید موققیت های بزرگ برای تیم پرطرفدار و محبوب مجید‌آنلاین
www.Azemat.com

آقای نیما شایافر برنامه نویس PHP، مشاور فنی وب سایتهای مجموعه تجارت الکترونیک صبا (کلوب، میهن بلاگ، آپارات):
من از سال ۱۳۷۹ در اینترنت فعالیت می کنم و تا اونجا که به یاد دارم اولین سایت مرجع گرافیک ایران مجید آنلاین بود. یادمه همون موقع گرافیک چشم گیر و فراتر از زمان خود داشت و خوب به همین دلیل هم مورد توجه اهل فن قرار گرفت. افراد بسیاری در طول این سالها از آموزشها و کمک های اساتید انجمن های مجید آنلاین استفاده کردند و جذب بازار کار شده اند. من مجید را از همون سالهای اول راه اندازی سایت اش می شناسم و بابت راه اندازی این سایت تحسین اش می کردم. شخصیت متواضع و دوست داشتنی مجید هم در پابرجایی و اتحاد اعضای مجید آنلاین در طول این سالها خیلی موٍثر بوده. واقعا مشکلات و هزینه نگهداری چنین سایتهایی بدون دیدگاه تجاری کار بسیار مشکلی هست و فقط عشق و اراده قوی و از خودگذشتگی لازمه بقای اونهاست. ولی مجید ثابت کرد که هدف اش بالاتر از کسب درآمد بوده و تا امروز که شاهد ده سالگی وب سایت اش هستیم همچنان موفق و پابرجاست.


مجید جان امیدوارم ثمره یک دهه تلاش و خدمت به هم میهنان رو بگیری و مطمئن باش که ما همیشه حمایتت می کنیم. خسته نباشی مرد.
blog.phpmystery.com

آقای امیر عباس عبدل العلی متخصص UI/UX :
اولین فورم فعالی که با آن آشنا شدم مجید آنلاین بود. اولین تجربه فعالیت بر روی سیستم های مدیریت محتوای نیز برای من از مجید آنلاین شروع شد. هنوز هم بعد از سال ها با دوستانی که در این سایت پیدا کرده ام در تماس هستم. فورم مجید آنلاین از جمله جاهایی است که می تواند نقطه شروعی برای افرادی باشد که به حوزه گرافیک و طراحی وب علاقه دارند
www.WeDesign.ir

آقای پرویز زاهد مدیر مجموعه سایتهای نی نی سایت :
سالهای آغازین دهه 80، در دنیای وب فارسی، سایتهای زیادی ایجاد شده اند، برخی خوش درخشیده اند وبرخی اقبالی نیافته اند ولی سایتهائی که آمدند و سالها فعالیت کردند و همچنان پویا و فعال هستند زیاد نیستند. یکی از این سایتهایی که در سال 81 پا به عرضه دنیای آنلاین گذاشت و همان زمان هم با اقبال کاربران روبرو شد و امروز نیز مرجع نیازهای آموزشی کاربران آنلاین است، مجیدآنلاین بود.
مجید آنلاین در خیلی از عرضه ها پیشرو بود و جزو اولین ها محسوب می شود:

  • جزء اولین فوروم های موفق
  • جزء اولین سایتهای آموزشی آنلاین
  • جزء سایت های پربازدید
مجید با روحیه و تلاش موسسش در سالهای اول بارها تغییر کرد. این تغییرات همه برای بهتر شدن بود و امروز خاطرات خوشی برای کاربران قدیمی اش محسوب می شود.
این موفقیت حاصل زحمت هزاران کاربری است که با حضور و فعالیت خویش، ارائه راهنمائی و درج هزاران پست آموزشی راهگشا، سایت را تا به امروز زنده نگه داشته اند. ولی دربرابر همه این فعالیتهای کاربران، حضور مدیر جوان و فعال، خوش فکر و مصمم توانسته است این سایت مفید و موثر را تا به امروز در اوج نگه دارد.
دهمین سال تولد مجید آنلاین به کاربران و مدیریت پرتلاشش تبریک می گویم و برای دوست عزیزم آقای مجید علوی زاده (مدیر سایت) استقامت و انرژی بیشتر آرزو می کنم تا همچنان این قطاری که هر روز مسافر سوار آن می شود با سرعت بیشتر و اطمینان به سمت افق های بهتر رهنمون کند.
www.NiNiSite.com

آقای نوید رئیسی مدیر تیم جوملا فارسی :
مهرماه سال 1381 جوانی به نام مجید علوی زاده خبر راه اندازی وب سایت آموزشی فارسی گرافیک وب و مالتی مدیا رو اعلام و "مجید آنلاین" رو متولد کرد!
امروز ده سال از آن روز می گذرد و مجید آنلاین با بیش از دویست هزار کاربر و میلیون ها بازدید کننده روزانه، با غرور عنوان "اولین مرجع فارسی گرافیک وب و مالتی مدیا" را یدک می کشد. این سایت با حداقل ها به حداکثر رسید و ثابت کرده که با دست خالی و نداشتن بودجه های میلیونی میشه با کار گروهی به افق تازه رسید.
برای مدیران و کاربران بهترین و غنی ‌ترین سایت مرجع گرافیک وب و مالتی مدیای ایران آرزوی موفقیت و توفیق می کنم.
www.Joomla.ir

آقای پرهام باغستانی طراح وب و فعال کاربردپذیری :
مجید آنلاین شروع یک اتفاق خوب در وب فارسی بود، امروز که یک دهه از فعالیت مجید آنلاین میگذره و مهمترین و بارزترین خصوصیتی که برای مجید آنلاین میتونم بیان کنم "تدوام و پایداری" هست، در ابتدای دهه هشتاد که بسیاری از وب سایت ها پدید اومدن و بعد از مدتی ناپدید شدند مجید آن لاین با یک تفکر رو به رشد و تدوام فعالیت و مدیریت فوق العاده روند رو به رشد خودش را طی کرد و امروز تبدیل به اولین و بزرگترین مرجع گرافیک، وب و مالتی مدیا شده است.
www.ParhamB.com

آقای مصطفی لامعی مدیر وب سایتهای آی کلاب و دروپال چی :
وقتی به گذشته نگاه می‌کنم تنها چیزی که یادم هست از سایت‌های فارسی زبانی که مطلبی برای استفاده داشتند مجید‌آنلاین رابه یاد می‌آورم. یادم هست بیشتر جستجوهایم به مجیدآنلاین ختم می‌شد و همیشه دوست داشم مجید را هم ببینم. پس از سالها موفق به این دیدار شدم و جالب این‌که مجید هم همانند مجید‌آنلاین دوست‌ داشتنی بود. امید‌وارم هر دو هر روز بیش‌از پیش موفق باشند
www.iClub.ir



از تمامی دوستان خوبم که نظراتشون رو در بالا گذاشتم وسایر کاربران و عزیزانی که در این مدت ابراز لطف کردند واقعا متشکرم و امیدوارم بتونیم پرقدرت تر از قبل به کاربران ایرانی خدمت کنیم.


با تشکر
مجید علوی زاده
 

جدیدترین ارسال ها

بالا