rainymonth2006

New Member
مرحله 8. اجتماعی
یکی از ویژگی های فوق العاده این افزونه این است که سایت شما با پلتفرم های فیسبوک، توییتر و Google+ ادغام می شود.



روی لینک " اجتماعی" زیر گزینه "سئو" کلیک کنید.

  1. حساب ها
اولین برگه در قسمت " اجتماعی" مربوط به "حساب ها"ی شبکه های اجتماعی شماست. این به افزونه Yoast SEO اجازه می دهد تا Google را از پروفایل های اجتماعی شما مطلع کند. شما می توانید به سادگی پروفایل های خود را، با وارد کردن URL یا نام کاربری خود اضافه کنید.

Yoast-SEO-social.png


  1. فیس بوک
در برگه فیس بوک ابتدا اطمینان حاصل کنید که گزینه open Graph meta data فعال شده است. فعال کردن این گزینه، باعث می شود تا open Graph meta data در قسمت <head> وب سایت شما اضافه شود.

Yoast-SEO-social-facebook.png


این گزینه باعث می شود تا هنگام اشتراک گذاری نوشته در فیسبوک، بدرستی تصویر شاخص و محتویات نوشته در فیسبوک بنمایش درآید.

در قسمت "تنظیمات صفحه اصلی" گزینه هایی برای قراردادن یک تصویر کوچک است. این تصویر و توضیحات زمانی استفاده می شود که شخصی، صفحه اصلی سایت شما را در فیس بوک به اشتراک قراردهد.

در قسمت "تنظیمات پیشفرض"، تصویری که انتخاب می کنید، مواقعی که نوشته هایی را در فیسبوک به اشتراک قرار می دهید که یا تصویر شاخص ندارند یا تصویر در نوشته ها وجود ندارد، این تصویر بنمایش در می آید.

در قسمت "بینش و مدیران فیسبوک"، می توانید وب سایت خود را به یک پروفایل فیس بوک مرتبط کنید. این پروفایل می تواند یک پروفایل کاربری و همچنین یک برنامه فیس بوک باشد.

شما می توانید یک مدیر فیس بوک اضافه کنید که به Facebook Insights دسترسی پیدا کنید.

  1. توییتر
در این قسمت می توانید کارت توییتر را به بخش سربرگ(head) سایت اضافه کنید.

Yoast-SEO-social-twitter.png


می توانید نوع کارت را انتخاب کنید. توصیه می کنیم از خلاصه با تصویر بزرگ استفاده کنید.

  1. Pinterest
Pinterest مانند فیسبوک از open Graph meta data استفاده می کند. برای این منظور مطمئن شوید گزینه "open Graph meta data" در قسمت "فیسبوک" فعال باشد.

Yoast-SEO-social-pinterest.png


بعد از آن شما فقط باید کد تأیید صحت (Pinterest confirmation) داده شده توسط Pinterest را وارد کنید. برای افزودن و تأیید سایت خود، به تنظیمات حساب Pinterest خود مراجعه کنید. به شما یک متا تگ ارائه می شود که باید آن را وارد این قسمت کنید.

  1. + Google
اگر شما یک صفحه + Google دارید URL خود را اینجا وارد کنید و سپس به صفحه + Google خود بروید و URL مربوط به وبسایت خود را در بخش about وارد کنید.

Yoast-SEO-google_plus.png


مرحله 9. نقشه های XML سایت
Sitemap (نقشه سایت) برای سایت وردپرسی شما ضروری است. این سریع ترین و ساده ترین راه برای ایندکس شدن در موتورهای جستجو و اطلاع رسانی به موتورهای جستجو در مورد محتوای شما است. Sitemaps به شما این امکان را می دهد تا به موتورهای جستجو چگونگی اولویت بندی محتویات سایت را مشخص کنید.

استفاده از این قسمت، باعث می شود تا براحتی در وردپردس XML Sitemaps ایجادکنید.

ابتدا باید مطمئن شوید که Sitemap XML فعال هستند.

Yoast-SEO-XML-Site.png


پس از آن باید روی زبانه «سایت مپ کاربر» کلیک کنید و مطمئن شوید که گزینه های Author/user sitemap (Sitemap نویسنده / کاربر) غیرفعال(Disabled) باشد.

Yoast-SEO-XML-Site_User-Sitemap.png


زبانه "گونه های فرسته" را بازکنید. می توانید در مورد این تصمیم بگیرید که چه نوع نوشته ای را نمی خواهید در Sitemaps XML وجود داشته باشد.

به طور پیش فرض، گزینه رسانه ها(Media) غیرفعال است و داخل نقشه سایت وجود نخواهند داشت.

همبن کار را برای دسته ها و برچسب ها، در قسمت "طبقه بندی" می توانید انجام دهید.

Yoast-SEO-XML-Site_Taxonomy.png


با وارد کردن ID نوشته، برگه و ... در قسمت "نوشته هایی که شامل نمی شوند"، می توانید باعث عدم قرارگیری آنها در نقشه های سایت شوید.

Yoast-SEO-XML-Site_excluded-posts.png
 

جدیدترین ارسال ها

بالا