نسخه جدید نرم افزار Lynsub

yaa110

کاربر فعال
دانلود نرم افزار + سورس

شرکت Lynda یکی از معروفترین شرکتهای تولید محصولات آموزشی ویدیویی مرتبط با کامپیوتر می‌باشد. با توجه به اینکه تمامی‌محصولات این شرکت به زبان انگلیسی تولید می‌شوند، لذا گاهی منجر به بروز مشکل در فهم کامل دروس برای کاربران غیر انگلیسی می‌شود. نرم افزار Lynsub با ساخت زیرنویس انگلیسی برای محصولات آموزشی این شرکت، می‌تواند باعث افزایش سطح یادگیری کاربران شود.


تغییرات نسخه دوم:

۱- با توجه به تغییرات جدید سایت لیندا و قرار گرفتن متن زیرنویس هر درس در یک URL مجزا، متناسب با سرعت اینترنت کاربر، مدت زمان زیادی برای تهیه فایل‌های زیرنویس مورد نیاز خواهد بود.

۲- نسخه دوم به صورت متن باز ارائه شده است، لذا درصورتی که آن را گسترش دادید، اعلام بفرمایید تا نسخه شما نیز در همین صفحه در اختیار همگان قرار گیرد.

۳- این نسخه به صورت کاملا Standalone و Portable ارائه شده است، لذا برای اجرای نرم افزار نیاز به نصب هیچ پیش نیازی ندارید. فقط کافیست بعد از دانلود نسخه دوم آن را extract کنید و فایل Lynsub.exe را در سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید.

۴- ساختار فایل‌های زیرنویس (با پسوند srt) مجددا بازنویسی شده است تا با اکثر برنامه‌های پخش کننده فیلم همخوانی داشته باشد.

۵- امکان اجرای برنامه توسط Command line نیز فراهم شده است. بدین منظور می‌توانید از فایل process.exe (داخل فولدر data) استفاده کنید. Command‌های مورد نیاز به صورت زیر هستند:

کد:
process.exe lynda_url path_to_save

به جای lynda_url باید آدرس محصول در سایت لیندا و به جای save_to_path باید محل ذخیره فایل‌های زیرنویس (آدرس ذخیره به صورت کامل) قرار بگیرد.

دانلود نرم افزار + سورس
 
آخرین ویرایش:

Dr.Ezraeel

Member
سلام
اگر میشود سورس رو د اختیار بگذارید ، مثل اینکه سایت لینک داده شده قطع است!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا