افزونه 1 نحوه ذخيره كردن صداي پس زمينه يك سايت

  • شروع کننده موضوع Mahmoodi
  • تاریخ شروع
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
منبع : http://www.pooyeshr.com


اگر از موسيقي يك سايت خوشتان آمده و مي خواهيد آنرا دانلود كنيد از 2 روش زير استفاده كنيد .

روش اول :

روي صفحه اي كه خواستار صداي پس زمينه آن هستيد رفته و كليك راست كنيد.حال روي source كليك كنيد تا صفحه متن دستورات آن باز شود.مي توانيد از منوي View و سپس گزينه Source نيز همين عمل را انجام دهيد . در اين صفحه به دنبال عبارت bgsound بگرديد. زماني كه آن را پيدا كرديد در مقابل آن نام فايلي را مي بينيد.مثلا به صورت music.mid اين نام را برداريد و در نوار آدرس سايت، آخرين عبارت(كه پس از آخرين / آمده است) را حذف كرده و بجايش اين نام را يعني music.mid را تايپ كنيد و نهايتا كليد اينتر را بزنيد.فايل صوتي را بگيريد!!!

براي مثال اگر آدرس بدين صورت بود:

http://www.PooyeshR.com/index.htm

آن را به شكل نشان داده شده تغيير دهيد:

http://www.PooyeshR.com/music.mid

اما ممكن است اين نام به تنهايي استفاده نشده باشد بلكه با يك شاخه نيز همراه باشد : index/music.mid . شما مي بايست آن شاخه را نيز به آدرس URL در نوار آدرس بيفزاييد :

http://www.PooyeshR.com/index/music.mid

در حالت سوم , ممكن است طراح سايت از يك آدرس كامل استفاده كرده باشد كه در اينصورت تمام آن آدرس را برداريد و جايگزين تمامي آدرس موجود در نوار آدرس كنيد .

روش دوم :

همانطور كه مي دانيد هر آنچه كه در اينترنت مي بينيد و مي شنويد در كامپيوتر شما جهت بازديد به شكل offline ذخيره مي شود . پس حتما صداي پس زمينه يك سايت هم در بين آنها وجود دارد. پس ابتدا در internet explorer به منوي tools رفته و گزينه internet option را انتخاب كنيد . حال در سربرگ General در پانل Temporary internet files كليد settings را بزنيد . در پنجره باز شده كليد view files را بفشاريد تا همه فايلهاي اينترنتي بازديد شده را ببينيد . از آنجايي كه پسوند فايل صوتي پس زمينه سايتها معمولا mid مي باشد در آنجا فايلهاي داراي اين پسوند را جستجو كنيد.



منبع فناوري اطلاعات ايران
 

spadanasoft

Member
آيا پسوند real media را كه بايد به صورت آنلاين گوش بديم را هم ذخيره كرد
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
اونهارو فكر نكنم

چون اونها تو كامپييوتر ذخيره نميشه

شما يه امتحاني كنيد ولي فكر نكنم عملي باشه؟

موفق باشيد

علي
 

جدیدترین ارسال ها

بالا