مژده تبلیغات ادپلی و پرداخت درون برنامه ای ایر بزودی منتشر خواهد شد.

ghasemMMb

New Member
سلام خدمت دوستان انجمن مجید آنلاین:rose:
بنده به شرکت ادپلی ایمیل زدم و از آنها درخواست کردم که پلاگین ادپلی برای ادوب ایر و همچنین سیستم پرداخت درون برنامه ای را برای آن درست کنند که با من تماس گرفتند و اطلاع دادند که به زودی آنرا منتشر خواهند کرد.:oops:
تبلیغات ادپلی مزیت خاصی نسبت به تبلیغات عدد داره .به این صورت که فقط در موقعی پخش میشه که خود کاربر بخواد.مثلا روی یک دکمه کلیک کنه و وقتی تبلیغ تمام شد جایزه بگیره(مثل سکه در بازی).و به ازای هر بازدید مقداری پول به حساب ما واریز میشه.

این متن جوابیه مدیر ادپلیه که به ایمیل بنده ارسال شد:
سلام دوست عزیز
با تشکر از نظر خوبتون . پلاگین ادپلی برای ادوب ایر تقریبا کامل شده و به زودی منتشر میشود
همچنین سیستم پرداخت درون برنامه ای که اهمیت زیادی دارد .ما معتقدیم تمامی پلتفرم ها باید از تمامی امکانات استفاده کنند و این سیاست های ادپلی می باشد
اگر تمایل داشته باشید می توانید در گروه تلگرام ادپلی عضو شوید و با بقیه توسعه دهنده ها بحث و تبادل نظر داشته باشید

https://telegram.me/joinchat/046be93d010c09dad5d60cc01e4ed252

با تشکر از شما
بنده خرازی هستم مدیر فنی ادپلی
09133291534
در صورت تمایل می توانید با بنده تماس بگیرید
آدرس سایت:http://www.adplay.ir/

 
آخرین ویرایش:

armanbm

کاربر VIP
سلام. ممنون از این خبر خوش خیلی خوشحالمون کردید
آیا در حال حاظر ane ارتباط با عدد وجود دارد یا باید خودمون بنویسیمش؟
یعنی میشه تو air تبلیغات عدد رو بگذاریم؟
 

ghasemMMb

New Member
سلام آقا آرمان
شرکت ادپلی چند وقت پیش برای کانستراکت 2 به درخواست کاربران پلاگین تبلیغات و سیستم درون پرداخت بازار را درست کرد .فکر کنم با بازار تعامل خوبی دارند.
من هم به اونا ایمیل زدم تا برای ایر هم درست کنند.روز بعد اونا به من زنگ زدند و بعد از اینکه جویا شدن که آیا توسعه دهندگان استقبال می کنند یا خیر گفتند که انه مربوطه در حال ساخته.
من هم آدرس انجمن و لینک آدرس چند نمونه از کارهای کاربران سایت منجمله بازی موفق ستاره شگفت انگیز شما را به ایشون ایمیل کردم.بعد از آن جواب دادند که دارند روش کار می کنند.
حالا از شما که خبره فلش هستید درخواست دارم که با اونا ارتباط برقرار کنید و اطلاعاتتون را در اختیارشون قرار بدید.بهر حال شما انه ارجاع به صفحه نظرات را ساختید و تجربه این کار را دارید.
مطمعنا اگه استقبال کنید اونا کار را نهایی خواهند کرد.

ضمنا تبلیغات ادپلی با تبلیغات عدد فرق داره یعنی بهتره چون به دلخواه کاربر تبلیغات پخش میشه و بی جهت یه تیکه از صفحه اشغال نمیشه.مثلا یه دکمه میزاریم و میگیم برا گرفتن سکه روش کلیک کنید.تبلیغ را ببینید و سکه دریافت کنید.
موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا