مهدی حسنی حلم/شیطنت/3da max , photoshop

وضعیت
موضوع بسته شده است.

m3d

کاربر VIP
کار جالبیه

طرز ایستادن باباهه انگار عصبانیه

اما مگه پسره چکار کرده؟
اون کار بدی که انجام داده رو نشون بده
مثلا پیراهنشو ، دست و صورتش رو کثیف کن

اتفاقا دارم رو کثیفی تکسچرهای لباس و کف حیاط و .. کار میکنم . آماده بشه کارو میذارم نظر بدین
با هم ممنون از همه اساتید :rose:
 
آخرین ویرایش:

nightlord

Well-Known Member
سلام خسته نباشی . در کل خیلی خوب شده . فیگور کارکتر خیلی خوب شده ، خیلی مظلومه آدم دلش براش میسوزه:green: اگر یه مقدار به گردنش زاویه بدی مظلوم تر میشه
منم چنتا مورد که به چشمم اومد رو بگم .

اگه یه درخت نازک و کمی خشگیده بزاری پشت دیوار بیرون و تصویرو یه مقدار باز تر کنی و یه تیر برق هم بیرون خونه اضافه کنی از این چوبی قدیمیا ، خیلی به حالو هوای کارت میاد . آخه آسمون کار حس میشه خیلی خالیه .

تکسچر دیوار سمت راست هم یه مقدار روش کار کن زیاد زنده نیست دیوار روبرو خوبه ولی این یکی حجم آجرا زیاد زنده نیست .

شدت نور هم یه مقدار زیاده .

کار خوبی از آب در میاد . مرسی
 
آخرین ویرایش:
سلام مهدی جون

فکر میکنم به خاطر سایه باباهه نور تند گذاشتی. اگه اینطوره به نظرم نورهای ملایم دیگه ای رو هم بگذار. چهره معصومه ولی دست و پا هنوزم سفیدک زده. سایه های فرعی دیوار و زمین تخت رو زنده میکنه. با فتومتریک نورپردازی کن یا با لایت تریسر بعد با رندر اصلی ترکیب کن و اگه جاهایی خراب شد با ماسک هدایتش کن.
در مورد کنتراست هم که فرشید گفت انجام بده ولی احتیاط کن چون الان کنتراست از تعادل خارجه ولی جواب نسبی هنوز نگرفتی.
در مورد رنگ ها علاوه بر سفید شدن پریده هستند. یکی از راههاش اینه که رنگها رو پرزورتر کنی. با vibrance تو فتوشاپ میتونی رنگ ها رو بدون دیجیتالی شدن تا حد زیادی پرتر کنی.
تو پست پروداکت هم حتما به فکر قسمت های زیاد تکراری تو کارت باش. زمین و پیچک و دیوار درسته تایل دارند اما بعدا بهتره با تنوع و شخصی سازی محلی همه جا رو سامون بدی تا با وحدت فرم، یه تنوع رنگی هم داشته باشن.
میدونم که بهتر میشه. من جز بهانه و غر زدن منتظر رندرهای قشنگ بعدیت هم هستم.
 

mhattaran

کاربر VIP
خیلی جالب و مظلوم شده
منم با ایده دو ستمون درباره بیرون خونه و قوز کردن کاراکتر موافقم
در ضمن برای پر کردن حیاط میتونی شلنگرو بکشی جلوی صحنه و یکم شل و گل بسازی
همچنین اگه زاویه دوربین نزدیکتر و از بالاتر شه تا تمام اجزای صحنه مفید باشن و قسمت پرت نداشته باشه و احساس حقارت کودک هم بیشتر میشه
 
آخرین ویرایش:

m3d

کاربر VIP
سلام . پست اول رو آپدیت کردم ببینید رندر نهایی بهتر شده ؟:rose:
نور و سایه ها رو تا حد زیادی اصلاح کردم gi هم 1 بود کردمش 5 بهتر شد فکر کنم صحنه یه جونی گرفت!
دیوار بغل رو هر چی بامپش رو زیاد میکنم نمیشه و از حالت طبیعی در میاد!
متریال لامپ رو اصلاح کردم و تیر برق و شلنگ هم درست کردم جعبه هم کوچیکتر شد . خاکها هم تا حدود کمی بهتر شد البته باز باید کف رو کثیفتر کنم:snap:
درخت اضافه کردم ولی سایه بیرون کادر میفته و دیده نمیشه :-?برا همین پاکش کردم . کلا منظورتون از سایه های فرعی رو متوجه نشدم چون هم fg هم gi روشنه و bounc هم فعاله
چند تا نظر برای جعبه دارم :
1- بچه بشینه روی جعبه با همین نگاه و زاویه ی سر و گردن
2- جعبه رو شکسته باشه و یکی از تخته هاشو تو دستش گرفته و قایم کرده باشه پشتش
3- با تخته های جعبه یه چیزی مثل پل بین باغچه و اون کوپه ی خاک درست کرده باشه و کامیون روش باشه
نمیدونم ؟ :-?
به نظرتون روی دیوار رو هم از اون نرده های محافظ که بالاش نیزه داره بذارم ؟
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
چرا روی پوست بچه کار نمیکنی از این حالت خمیری در بیاد
 
سلامهدی

گل رو باید بیشتر مطالعه کنی تا درست تر به نظر بیاد. نباید شبیه لکه رو زمین بشه باید حجم و رسوبش رو نشون بدی
رنگ رو بهتر کردی اما سر رفته. خیلی کارت چرب شده انگار روغن ترمز کشیدی.
در مورد سایه های فرعی خب معلومه با نورهای فرعی درست میشه منظورم اینه که نور اصلی رو کم کنی و نورهای دیگه ای مثل انعکاس نور خورشید تو حیاط که افتاده تو شیشه و برگشته تو حیاط که خب خیلی ضعیف تره و البته سایه هم داره کار رو چند نوره کنه. من خیلی از نورپردازی تکنیکی سردر نمیارم اما میدونم نورهای کم زور تر و غیر مستقیم میتونن لطافت بیشتری ایجاد کنن.
نور زیاد باعث میشه سایه ها تند تر بشن و حجم ها تخت تر

در مورد بازیگوشی هر چی بیشتر بهتر. مهم اینه که شیطنت از فضولی از کارت بیاره. درباره نرده یا سر پوش برا حیاط یا ایرانیت هم ببین چی هم برا رنگبندی و ترکیب خوبه و هم ایده برای کار بهت میده.

آینده خوبی از کارت مجسم کردم
موفق باشی مهدی جون

یا علی
 
  • Like
Reactions: m3d

:Mohsen:

کاربر باتجربه
من با موهای بچه بیشتر حال کردم
تو رندر آخر ظاهرا موهارو حذف کردی، دیگه حجم نداره
---
یه سوالم دارم، پیچک روی دیوارو با چی درآوردی؟
 
  • Like
Reactions: m3d

m3d

کاربر VIP
سلامهدی

گل رو باید بیشتر مطالعه کنی تا درست تر به نظر بیاد. نباید شبیه لکه رو زمین بشه باید حجم و رسوبش رو نشون بدی
رنگ رو بهتر کردی اما سر رفته. خیلی کارت چرب شده انگار روغن ترمز کشیدی.
در مورد سایه های فرعی خب معلومه با نورهای فرعی درست میشه منظورم اینه که نور اصلی رو کم کنی و نورهای دیگه ای مثل انعکاس نور خورشید تو حیاط که افتاده تو شیشه و برگشته تو حیاط که خب خیلی ضعیف تره و البته سایه هم داره کار رو چند نوره کنه. من خیلی از نورپردازی تکنیکی سردر نمیارم اما میدونم نورهای کم زور تر و غیر مستقیم میتونن لطافت بیشتری ایجاد کنن.
نور زیاد باعث میشه سایه ها تند تر بشن و حجم ها تخت تر

در مورد بازیگوشی هر چی بیشتر بهتر. مهم اینه که شیطنت از فضولی از کارت بیاره. درباره نرده یا سر پوش برا حیاط یا ایرانیت هم ببین چی هم برا رنگبندی و ترکیب خوبه و هم ایده برای کار بهت میده.

آینده خوبی از کارت مجسم کردم
موفق باشی مهدی جون

یا علی

سلام
برهانی جان ببین من برای نور یه Daylight گذاشتم و fg و gi هم تیک زدم . منتهی وقتی موقع رندر mr photographic exposer رو فعال میکنم رندر خیلی بیحال و ماته ولی وقتی logaritmic exposer رو میزنم باید کنتراست رو ببرم رو 90 تا بشه صحنه فعلی . کلا برا اکستریور تنظیمات عالی برا صحنه چی باید باشه
من طبق اصولی که تو توتوریالها دیدم نور دادم نمیدونم چرا اینجوری میشه . برا پوست بچه هم چند متریال SSS تست زدم standard زدم اونی که میخوام در نمیاد :cry::mad:
 
آخرین ویرایش:
سلامهدی

آقا شرمنده که تو زحمت افتادی ازون شرمنده تر اینه من واقعا اینا که تو گفتی هم بلد نیستم.
زودتر گفتم که بچه ها دستت رو بگیرن.:cry:

فقط یه نکته که من اگه جای تو بودم میومدم به جای نور دیلایت که زور زیادی داره با چند تا نور موضعی و قویتر کردن یکیشون کار میکردم. من به قدر تلقی ابتدایی خودم از نورپردازی ایده دادم ولب لقمه مناسب رو خودم هم ندارم! چون تجربه ای زیاد ندارم با تست و عوض کردن عدد ها ممکنه من هم به نتیجه برسم. رو چیزی که جواب نداده تعصب نداشته باش طول میکشه ولی جواب ممکنه پیدا بشه!

در مورد صورت و رنگ پسره چارش شاید دستکاری رنگی خود تکسچر باشه. خب شما یه پسر داری و یه زاویه. اون رو با دقت و نمای نزدیک میذاری تو قاب و رندر میکنی میبینی مثلا خوب نشد. چند تا عکس صورت بچگانه یا اصلا آدم وردار سعی کن این رو به اونا نزدیک کنی. هاله های رنگی گونه، رنگ عمومی،... یه فریم از کارت رو با یه فریم از یه کار دیزنی ا لحاظ رنگ مقایسه کن.

البته یه نکته ای هم هستا. نور زیاد اجازه نمیده رنگ نپره. نورزیاد اگه یه جاهایی رو سفید کنه میشه هایلایت (جاهای خیلی براق رو) اما اگه همه جا رو سفید کنه یعنی زیادی روشنه!

بچه ها یکی جواب مفیدی بده. اینجا نور و رنگ نیاز به پرستار فوری داره.
امیدوارم پرستارا خواب نباشن. شرمنده


یا علی
 
  • Like
Reactions: m3d

Farrokh

Active Member
آخییییییی
چفدر ملوس شده

متریال خاک اصلا خوب نشده
شاید باید یه دیسپلیسمنت ریز بهش بدید
یه جا هایی هم کش اومده که نشون می ده باید درست مپینگ بشه

یکم هم صورت بچه مصنوعی شده
یکمی هم دسنکاری های فوتوشاپی کنی که کار زنده تر بشه خوبه ها
مثلا توی این مایه ها . . . :-"
attachment.php
 

پیوست ها

  • post.jpg
    post.jpg
    172.1 کیلوبایت · بازدیدها: 76
  • Like
Reactions: m3d

m3d

کاربر VIP
مرسی فرخ جان . ولی من که نگفتم کار نهایی هست هنوز پست فتوشاپ مونده . اونم هم به موقع انجام میدم :rose:
 

Farrokh

Active Member
می دونم که نهایی نیست هنوز

ایرادایی رو که به نظرم رسید گفتم :rose:
 
  • Like
Reactions: m3d

m3d

کاربر VIP
سلام . بالاخره رندر نهایی رو گرفتم و گذاشتم پست اول . قبل از پایان مسابقه از همه مدیران و دوستای گل بابت زحمات , راهنمایی ها و نقدهای سازندشون ممنونم . من تو این مدت حس خیلی خوبی داشتم و خوشحالم که اینهمه دوست هنرمند جدید پیدا کردم .
همه به نوعی برنده هستند و این حس همدلی بین بچه ها خودش بزرگترین ارمغانیه که این مسابقه داشت از همه ممنونم . امیدوارم نواقص کار رو هم به بزرگی خودتون ببخشید:rose:
 

ali3dm

کاربر VIP
ایول
با چنتا تغییر ساده کلی صحنه رو عوض کردی
خوشمان آمد:rose:

خیلی عالی شده

در مورد صحبتا های تکان دهندتونم کلی باهات موافقم
 

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
سلام رندر نهاییت کیفیت خوبی داره این یکی از حسنای کارت هست

و اینکه کاراکترت به قول فرشید پوز جالبی داره

یه چیز دیگه این بچه قبلا دمپایی نداشت بنظرم اونجوری خیلی بهتر بود

بازم ممنون که کار به این قشنگی ارایه دادی خسته نباشی
 

m3d

کاربر VIP
ایول
با چنتا تغییر ساده کلی صحنه رو عوض کردی
خوشمان آمد:rose:

خیلی عالی شده

در مورد صحبتا های تکان دهندتونم کلی باهات موافقم

خیلی نازه مهدی جان
از پوز کاراکترت خیلی خوشم اومد :rose:

سلام رندر نهاییت کیفیت خوبی داره این یکی از حسنای کارت هست

و اینکه کاراکترت به قول فرشید پوز جالبی داره

یه چیز دیگه این بچه قبلا دمپایی نداشت بنظرم اونجوری خیلی بهتر بود

بازم ممنون که کار به این قشنگی ارایه دادی خسته نباشی

از همگی ممنون . امیدوارم واقعا اینطور باشه
در مورد دمپایی خودم هم مردد بودم ولی خوب دیگه وقت تموم شده و :cry: امیدوارم راضی کننده باشه:rose:
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا