معرفی وب سایت آموزش مجازی طراحی و نقاشی

painteraneh

New Member
وب سایت آموزش غیر حضوری نقاشی رنگ هنر ، با هدف دسترسی تمامی علاقمندان فارسی زبان به آموزش اصولی و آکادمیک هنر راه اندازی شده و از سال ۱۳۹۴ به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه آموزش حرفه ای و تخصصی طراحی و نقاشی آغاز کرده است. با توجه به اینکه شرایط جغرافیایی، مشکلات مالی و کمبود زمان از جمله مهم ترین مواردی هستند که دسترسی به آموزشگاه یا دانشگاه را با دشواری همراه می کنند، نیاز به یک سامانه بومی در زمینه آموزش نقاشی به صورت مجازی کاملا احساس می شد.
1.jpg

بنیان گذاران، اساتید و همکاران این سامانه از اساتید دانشکده های هنری و هنرمندان نقاش هستند. علاقمندان می توانند در وب سایت سامانه رنگ هنر به آدرس www.rangehonar.com/index.php/terms ، آموزش نقاشی و طراحی را در زمینه موضوعاتی مانند آموزش طراحی چهره ، طبیعت بی جان ، منظره ، مدادرنگی، اسکیس، طراحی فیگور، حیوانات و … به دو شیوه خودآموز و بااستاد، همراه با رفع اشکال به صورت غیر حضوری دنبال کنند. فیلم های آموزشی، نمونه تصاویر، توضیحات، معرفی کتاب های نقاشی و مطالب آموزشی رایگان، بخشی از امکانات ارائه شده در رنگ هنر است.
rangehonar.jpg

رنگ هنر تا امروز به طور مرتب در حال گسترش و به روزرسانی می باشد و به صورتی فراگیر توسط فارسی زبانان علاقمند به نقاشی، در نقاط مختلف ایران و جهان به عنوان اولین استارتاپ آموزشی در زمینه طراحی و نقاشی انتخاب می گردد. هدف رنگ هنر رسیدن به حداکثر بازدهی و شکوفایی خلاقیت و توانایی های هنرجویان است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا