معرفی معروف ترین جاذبه های گردشگری مادرید

kare1

New Member
یکی از شهر هایی که از دیرباز از مهم ترین قسمت های اروپا محسوب می شده است ، شهر مادرید می باشد . این شهر که بزرگترین شهر اسپانیا و پایتخت آن می باشد ، دارای جمعیتی ۳٫۳ میلیونی دارد . اگر از فوتبال اطلاعاتی داشته باشید می دانید که دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا دارای رقابتی تاریخی بوده اند و هنوز نیز هستند . این قاعده در مورد این دو شهر نیز صدق می کند و همواره اصلی ترین رقیب شهر مادرید در تمام ضمینه ها ، بندر بارسلون بوده است . جاذبه های گردشگری مادرید نیز همواره طوری طراحی شده اند که بتوانند با جاذبه های بارسلون رقابت کنند . در این مقاله از مجله گردشگری کاروان سعی می کنیم تا به بررسی معروف ترین جاذبه های گردشگری مادرید بپردازیم .
madrid-1.jpg

جاذبه های گردشگری مادرید
موزه دل‌پرادو
یکی از کامل ترین و جامع ترین موزه های هنری دنیا ، موزه دل‌پرادو می باشد . بنا به آمار ارزش تقریبی آثار موجود در این موزه چیزی در حدود ۸۰۰ بیلیون دلار تخمین زده شده اند . به همین خاطر است که این موزه دارای بالاتری آمار تلاش برای سرقت است که خوشخبتانه همه آنها ناموفق بوده اند . شما می توانید در این موزه آثار هنرمندان بزرگی همچون : رافائل ، رامبراند ، گویا ، والاسکز و ال گرکو را تماشا کنید . اگر بخواهید همه آثار این موزه را ببینید و برای هر کدام ۵ دقیقه وقت صرف کنید ، ۲ سال ط
madrid-2.jpg

ول می کشد تا بتوانید به هدف خود برسید . این موزه همه روزه ار ساعت ۷ صبح تا ۷ شب باز است و میزبان بازدید کنندگان می باشد .
کاخ سلطنتی مادرید
جواهر شهر مادرید بدون شک کاخ سلطنتی مادرید می باشد . این کاخ که سابقا محل اقامت پادشاه مادرید بوده است ، همواره در تاریخ شاهد اتفاقات مهمی بوده است . اما امروزه این کاخ تبدیل به یک موزه شده است که هر روزه توریست ها برای دیدن از این بنای زیبا و منحصر به فرد به مادرید می آیند . نه تنها معماری این کاخ فوق العاده است ، بلکه شما می توانید آثار هنرمندان بزرگی همچون رافائل را نیز در این کاخ تماشا کنید . این کاخ همه روزه به غیر ار یکشنبه ها و روزه ای نعطیل ، از ساعت ۹٫۳۰ تا ۵ بعد از ظهر به روی گردشگران باز است .
madrid-3.jpg


پلازا مایور
میدان مستطیلی پلازا مایور یکی از محبوب ترین مقصد ها برای گردشگران محسوب می شود . خانه های زیبایی در دور تا دور این میدان مستطیلی قرار گرفته اند که با زیبایی منحصر به فردشان باعث زیبایی هرچه بیشتر این میدان شده اند . این میدان به خاطر موقعیت مکانی و فضای باز زیاید که دارد مهم ترین منطقه برای برگذاری جشن ها و فستیوال های ملی مادرید تبدیل شده است . همچنین در وسط این میدان مجسمه یاد بود پادشاه فیلیپ سوم نیز قرار دارد .
مجله گردشگری کاروان • معرفی نقاط گردشگری ایران و جهان برای سفر و مهاجرت اخبار
 

جدیدترین ارسال ها

بالا